مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

نحوه رايحه زدن براي ماندگاري اضافه

نحوه رايحه زدن براي ماندگاري اضافه

بهترين عطر زنانه

معيارهايي كه براي تعريف غِلظت تقريبي يك رايحه با استعمال از درصد يا اين كه حجم روغن معطر در آن، گزينه استعمال قرار گيرد، به شرح پايين ميباشد:

 

• پرفيوم ها:پرفيوم ها شايسته ترين و با دوام ترين جور بو ها با 22 تا 30 درصد اسانس روغني مي‌باشند كه 6 تا 8 ساعت ماندگاري دارا هستند.

• ادو پرفيوم ها:بعداز پرفيوم ها، ادو پرفيوم ها قرار ميگيرند. اين تيم با داشتن 15 الي 20 درصد روغن معطر درجه دوم را به دست مي‌آورند كه دوام آن‌ها 4 تا 5 ساعت ميباشد.

• ادوتويلت ها:اين جور 2 تا 15 درصد اسانس روغني دارا‌هستند كه 2 تا 3 ساعت همزمان ماندگاري شان ميباشد.

• ادكلن ها:كه براي مردان به كارگيري مي‌گردد فقط حدود 2 تا 4 درصد روغن دارا‌هستند كه ماندگاري شان تا 2 ساعت ميباشد.

 

چه‌طور يك بو خوب گزينش كنيم؟

در‌صورتي‌كه مي‌خواهيد كه با بو خويش ديگرافراد را ذيل تاثير قرار دهيد، مي بايست چگونگي گزينش يك بو خوب را نيز بدانيد. براي اين خواسته، رايحه را از مسافت روي سمپل هاي كاغذي اسپري فرمائيد و بعداز تعدادي ثانيه آن را عطر نماييد و ملاحظه كنيد كداميك با ذوق شما اضافه گونه در ميايد. تنها گذشته از تعيين يادتان باشد كه عطرهاي خنك براي روزهاي گرم فصل بهار و فصل‌تابستان و عطرهاي گرم و تند براي روزهاي سرد فصل پاييز و فصل زمستان مطلوب هست.

 

در حالتي‌كه ميخواهيد در خصوص ماندگاري بو اطمينان يابيد، آن را به مچ دست تان بزنيد و بگذاريد تا يك روز بي نقص روي دست تان بماند. از آن‌جا كه پوست هر شخصي با ديگري فرق داراست، از ادغام رايحه با روغن هاي طبيعي پوست نيز برخورد هاي متفاوتي نشان ميدهد. به همين ادله، با زدن رايحه روي مچ دست تان، خير صرفا ماندگاري بو را بلكه بو آن را روي پوست تن تان بهتر تشخيص مي دهيد.

 


ادو تويلت گوچي by Gucci Sport
بها براي شما: ۹۳۰٬۰۰۰ تومان
مشاهده جنس و خريد
خريد اين رايحه
Sport by Benetton


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۰۱:۰۷ توسط:حامد موضوع:

تاريخچه مارك اگنر Aigner

بهترين عطر زنانه

تاريخچه مارك اگنر Aignerمشاهدهاما عطري كه گزينش ميكنيد نبايد خيلي هم با روحيه و خصوصيت هاي شخصيتي شما گوناگون باشد و قرار وجود ندارد در شب عروسي خويش كسي باشيد كه هيچ زمان نبوده ايد، ولو به‌اندازه‌ي تغيير تحول يك بو، اما اودكلن جديدي كه تعيين مي‌كنيد مي بايست خوش رايحه و جالب و نو باشد. از ساير نكات شايسته ترين بو براي جشن و پايكوبي تزويج ميباشد.
در غايت در صورتي‌كه نميخواهيد طبق سفارش ي شماره يك از عطري به كار گيري فرمائيد كه با تم عروسي و فضاي پاي كوبي شما هماهنگ باشد، دستكم اودكلني را بخريد كه بوي آن به قدري مختص باشد كه در خيال دعوت شدگان بماند و خويش شما و آنان را به حافظه عروسي شما بي اندازيد.

ادو پرفيوم ورساچه Bright Crystal Absoluبها براي شما: ۰ تومانمشاهده كالا و خريدخريد اين بو۳)     عطري را تعيين نمائيد كه نسبت روغن آن به آبش طولاني تر باشدبه دو ادله اين توشه كه مي خواهيد شايسته ترين رايحه براي جشن و پاي كوبي وصلت بخريد بدين مسئله توجه ويژه داشته باشيد.
اوليه آن كه عطرهاي روغني خيس ماندگاري بالاتري دارا‌هستند و در شبي مثل شب عروسي كه شما زمان تجديد اودكلن خويش را نداريد بهتر ميباشد از عطري به كار گيري فرماييد كه  برهه زماني طولاني تري روي تن ما‌نده و بو ي آن به ياد ماندني خيس باشد.
عامل دوم اين ميباشد كه اودپرفيوم ها زيرا چرب خيس از رايحه هاي عادي مي‌باشند، در تكان خواص پخش كنندگي بيشتري دارا هستند و اين يعني شما در وقتي كه مي رقصيد و تكان بيشتري داريد، عطر ي بيشتري هم از شما منتشر خواهد شد و اين ميتواند يك تعيين عالي براي اودكلن منحصر به فرد شب عروسي شما باشد.

ادو پرفيوم كارولينا هررا CH Sublimeارزش براي شما: ۸۶۵٬۰۰۰ تومانمشاهده فرآورده و خريدخريد اين بو۴)     صد رد صدً رايحه خويش را در نقاط پالس تن اسپري فرماييديك كدام از عارضه ها مهمي كه عطرها، با وجود قادر بودن بو، چندان هم اقتدار پخش كنندگي ندارند و دور‌وبري ها متوجه بو ي آن  نميشوند اين ميباشد كه مولكول هاي اودكلن به خير به پوست نفوذ نمي‌كنند. براين اساس در شرايطي‌كه عطري را كه براي شب عروسي خويش مي خريد، تا قبل از اينً از اين لحاظ آزمايش نكرده ايد، بي ترديدً آن را روي نقاط پالس تن همچون مچ هر دودست، آرنج ها، پشت ساق پا ، پشت زانو  و پشت گوش هاي خويش اسپري نماييد تا از توان نبض هاي تن براي پخش كردن بو خويش به كارگيري فرمائيد.
معرفي 5 رايحه مردانه اگنر خوشبومشاهدههمينطور براي پرهيز از فرسودگي بويايي رايحه خويش در شب عروسي بهتر ميباشد يك شيشه ي نادر ميل تهيه و تنظيم فرمائيد تا بتوانيد آن را به راحتي با خويش حمل فرمائيد و در فيس نياز مجدد آن را اسپري فرماييد. نكته ديگر خريد شايسته ترين رايحه براي جشن و پاي كوبي تزويج مي باشد.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۳۳:۵۶ توسط:حامد موضوع:

تعيين بو، نماد و آرم موقعيت كلي شخصيت انسان

بهترين عطر زنانه
تعيين بو، نماد و آرم موقعيت كلي شخصيت انسان هاست. بو كساني كه اصول عطرزدن را بلد ميباشند، به نوعي مثل امضاي آنهاست. در صورتي شما هم چنين تمايلي داريد، مي بايست مراحلي را بگذرانيد تا رايحه قابل قبولي تعيين نمائيد.


اولي قدم، شعور و آشنايي گونه عطرهايي ميباشد كه محترم شما تناسبي ندارند و به هيچ وجه با شرايط و ويژگي ها ظاهري تان، هماهنگ نيستند. با اين آشنايي ميتوانيد عطرهايي تعيين نماييد كه شخصيت شمارا جامع تر نمايند خير اينكه با مختصات فردي تان منافات داشته باشند. براي مثال چنانچه شخصيتي آهسته و ملايم داريد، استعمال از عطرهاي تند با بوهاي به يادماندني، به هيچ عنوان با روحياتتان سازگار وجود ندارد و دور و بري ها را در واكنش با شما حيران و سردرگم مينمايد!


مرحله اساسي ديگر اين ميباشد كه عطرها و بو هايي كه دوست نداريد، كنار بگذاريد و ذيل هيچ قوانيني حاضر نشويد از آن‌ها به كار گيري نمائيد. در صورتيكه حقيقتا عطري را دوست نداريد يا اين كه بهتر ميباشد بگوييم در شرايطي‌كه از ته دل، شيدا عطري كه تعيين ميكنيد، نيستيد، هيچوقت نمي توانيد بو اصلي يا اين كه به عبارتي رايحه امضايي خودتان را پيدا فرماييد. چنانچه عطري كه تعيين نموده ايد هيچ تاثير مثبتي روي خودتان ندارد، پس استعمال از آن ابدا پيشنهاد نمي‌شود. رايحه شما مي بايست قبلي از همگي روي خودتان تاثير عميق و مثبت داشته باشد.


سو‌مين مرحله كه بسيار مهم و در گزينش رايحه امضايي قابل اهميت ميباشد، اين ميباشد كه عطري گزينش فرمائيد كه در زمره عطرها و برند هاي شناخته گرديده در صنعت عطرسازي باشد، براين اساس از امتحان و نادرست براي گزينش بو استعمال نكنيد و به عطرهايي اعتماد نمائيد كه داراي اعتبار باشند.
خواسته از بو امضايي و هويتي اين وجود ندارد كه تا پايان قدمت صرفا از يك يا اين كه دو بو يگانه به كار گيري نماييد، بلكه مي بايست در زمان معاش با اعتنا به موقعيت و زمانه مختص، رايحه گزينش نماييد.



برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۲۸:۲۲ توسط:حامد موضوع:

عطري كه هم مطلوب روز و هم شب

 بهترين عطر زنانه

محل معاش و برنامه ي وقتي تان را در حيث بگيريدبراي اينكه شدت عطرتان را مشخص و معلوم فرماييد، از طرز ي معاش و شهري كه در آن معاش مي نمائيد به كارگيري فرمائيد. در صورتيكه بطور منظم با همياران تان واكنش نزديك داريد، بايستي از چيزي كه به حيث بقيه افراد بسيار كاركشته يا اين كه از لحاظ شيميايي تحريك كننده ميباشد، پرهيز كنيد. با اين حالا، خارج رفتن در شب، عطري حاذق خيس را مي طلبد.

در صورتي چند دفعه در هفته خارج مي رويد، عطري كه هم مطلوب روز و هم شب ميباشد يا اين كه عطري كه به‌تدريج عطر اش تغيير و تحول مي نمايد و لايه لايه ميباشد را در لحاظ بگيريد. آب و هوايي كه در آن معاش مي فرمائيد نيز مي بايست به شما ياري دهد كه عطرتان را متعادل فرمائيد. بطور كلي، هرچه دما و رطوبت طولاني تر باشد، رايحه شما بايستي سبك خيس باشد.
 
 
مخلوط مطلوب خودتان را بشناسيديك خط مش مطمئن براي بوجود آوردن عطري منحصر به فرد بفرد اين ميباشد كه يك شيميدان آماتور گرديد و عطرها را با هم ادغام فرمائيد! شما براي اين عمل بايستي دوره متعددي را در دكان هاي رايحه سپري فرماييد، البته كارايي فرمائيد ازدو لايه رايحه به كارگيري نمائيد، به عنوان مثال او‌لين لايه، يك رايحه ديدني با بوي مشك، و بعدي عطري شيرين خيس باشد.

در غايت آنچه شما به دنبالش ميباشيد، تركيبي ميباشد كه بهتر از هر كدام از دو رايحه در وقتي كه به تنهايي به كار گيري مي شوند باشد. شايسته ترين نصيب ادغام بو اين ميباشد كه انجام اين فعاليت تضمين مي نمايد كه هيچ گاه هيچكس ديگري از عطري كه شما مي زنيد، به كارگيري نخواهد كرد.
 
 
احساس بويايي يك نفر ديگرشما فعلا مهم‌ترين ملاحظات را راجع به كشف كردن يك رايحه امضا مي دانيد. ولي نكته ي ديگري كه بها ياد‌آوري داراست، اين ميباشد كه حيث يك نفر ديگر را هم بپرسيد!


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۶:۰۷ توسط:حامد موضوع:

شايسته ترين بو به معناي حقيقي وواقعي

بهترين عطر زنانه
«شايسته ترين بو به معناي حقيقي وواقعي واژه و كلمه نيست، زيرا تعيين رايحه تماماً ذوق و سليقه‌اي و به مصرف‌ كننده آن بستگي دارااست. بهتر ميباشد بالاتر از اسم‌ها و برندها به شامه و ذوق خويش احترام بگذاريد.»
به نقل از ايسنا، ماهنامه چشم‌بان در مقاله با تيتر بو خاطره ميباشد سفارش‌هايي براي آشنايي و خريد مطلوب عطرها داشته كه آنان را در پايين ميخوانيم:
نخست رايحه را روي پوست‌تان اسپري نمائيد، دو ساعت طاقت فرمائيد، بعد از آن تصميم بگيريد.
۱. اخلاق يك عطر
شايد پي بردن اين نكته برايتان ديدني باشد كه بيش تر توليدكنندگان رايحه در عالم سازنده عطر نيستند و بوي گزينه نظرشان را به كمپاني‌هاي توليد كننده آن پيشنهاد ميدهند و اين موسسه‌ها با ايجاد بو‌هاي متبوع در مناقصه كمپاني مي‌نمايند و بو پيروز به ساخت انبوه ميرسد.
براي ايجاد يك بو در كمپاني‌هاي داراي اعتبار ممكن ميباشد از ۳۰۰ جنس گوناگون استعمال شود تا يك عطر نو به وجود آيد.
۲. طراح رايحه
در كشورهايي مانند فرانسه كساني با احساس شامه استثنايي وجود دارا هستند به اسم (Le Nez) كه با بوييدن هر رايحه مواد اول آن را تشخيص ميدهند. به عنوان مثالً با بوييدن بو مي گويند مبنا آن ليموي سيسيل ميباشد. اين اشخاص در ساخت رايحه نقش بسيار مهمي دارا هستند.
۳ . رايحه خوب، ذوق وسليقه خوب
شايسته ترين بو به معناي حقيقي و واقعي واژه و كلمه نيست زيرا گزينش بو به طور كاملً ذوق وسليقه‌اي و به مصرف‌ كننده آن بستگي داراست. بهتر ميباشد بالاتر از اسم‌ها و برندها به شامه و ذوق وسليقه خويش احترام بگذاريد.
۴. سالي ۱۲۰۰ بو تازه
بين عطرفروش‌ها مثلي موجود هست با اين تيتر كه شايسته ترين بو، عطري ميباشد كه فردا ميايد. در پيشين سالي ۳۵۰ رايحه با تيتر ويژه (در شركت‌هاي داراي اعتبار) ايجاد و در بازار پخش ميشد ولي در حين اكنون اين تعداد به بيشتراز ۱۲۰۰ بو نو در سال يا اين كه سه تا در روز رسيده ميباشد. اينك بعضا از شركت‌ها، در‌حالتي كه بو نو نداشته باشند، يك رايحه كهن را با بسته‌بندي نو و تغييرات جزئي تحت عنوان مال نو به بازار عرضه مينمايند.
۵. عطرهاي مهم
هر كمپاني دو يا اين كه سه رايحه را تحت عنوان رديف‌هاي هر مارك به بازار عرضه مي‌نمايند، اين فرمان در صنعت هاي ديگر هم موجود هست. براي مثالً در بازار گوشي، محرمانه Note و S تحت عنوان شايسته ترين توليدات و رديف‌هاي اين برند در بازار عرضه گرديده‌اند.
كمپاني‌هاي عطرسازي توليدها مختص خويش را با تغييرات بسيار گوناگون با پيشين به بازار عرضه مي‌نمايند.
۶ . مدام حق با خانم‌هاست
ايجاد و فروش عطرهاي زنانه بيشتراز عطرهاي مردانه ميباشد. اما اينك تنوع عطرهاي مردانه طولاني تر گرديده و مسافت عميقي كه در ميان عطرهاي مردانه و زنانه موجود است، كمتر شده‌است.
۷. بو خاطره ميباشد
بيش تر عطرهايي كه دوست داريم، خاطره‌اي را در ذهن ما زنده مي نمايند و اين قضيه يك نكته اساسي در صنعت عطرسازي ميباشد. عطري كه خاطره خوشي را در ذهن ما زنده نمايد، ‌همواره در فهرست خريد ما قراردارد.
۸. PH پوست
پوست اشخاص گوناگون با يكديگر تفاوت داراست. با دقت به مدل پوست و PH، عكس‌العمل پوست نسبت به بوها متعدد ميباشد. ممكن ميباشد روي برخي پوست‌ها اثر نداشته باشند يا اين كه حتي بوي بدي ساخت نمايند. به اين ترتيب بو مي بايست به نسبت گونه پوست و PH گزينش شود.
۹. خودآموز تعيين رايحه
از لحاظ علمي تا حدي مي‌قدرت در تعيين رايحه با دقت به متاع پوست به اشخاص مشورت اعطا كرد. افرادي كه خيلي سپيد يا اين كه بلوند مي‌باشند بايستي از عطرهاي خنك استعمال نمايند و به اصطلاح عطرهاي خنك به آنان ميايد و ماندگاري بو روي پوست آن‌ها اضافه ميباشد و عطرهاي چوبي و چاشني‌اي خيلي خودشان را نشان نمي‌دهند. بر عكس در حالتي‌كه پوست شما تيره ميباشد، بهتر ميباشد از عطرهاي تند و چاشني‌اي به كار گيري نماييد.
۱۰. فصل‌ها و عطرها
در فصل تابستان بهتر ميباشد از عطرهاي خنك استعمال كنيم. رايحه توانمند (شب) در فصل تابستان حتي ممكن ميباشد بوي بد بدهد و سبب سردرد شود؛ به دليل آنكه اين بو با ترشحات تن مخلوط مي گردد.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۱۳:۳۸ توسط:حامد موضوع:

رايحه با بو شيرين

رايحه با بو شيرين
اشخاص علاقمند به عطرهاي شيرين ، هم سخن نيكي براي همگي مي باشند و مي شود به راحتي و فارغ از گرفتاري با آن ها درد و دل كرد و مشاوره گرفت. اين اشخاص مدام در اكنون خاطر به دست آوردن مي‌باشند و بسيار شوخ طبعند. اين افراد حساس و زود مشقت ميباشند در حدي كه خيلي زود عصبي گرديده البته خيلي دير اشخاص را مي‌بخشند.آنان چهت نيل به هدف ها خويش بسيار لبريز تلاشند.
نكاتي براي گزينش شايسته ترين بو براي شخصيت
عطر اي را كه دوست داريد را گزينش نمائيد.
بو و صفات شخصيتي با هم رابطه تنگاتنگي دارا هستند پس با دقت به شخصيت شخص رايحه بخريد.
در صورتي دوستتان روحيه راز زنده اي دارااست ، بو رز و انگور سياه تعيين نمائيد.
براي بابا خويش عطري با عطر هل، اسطوخودوس و دارچين تعيين فرماييد كه دراين مورد در مقاله كادو و كادوي روز بابا در دنياي مد نمناك اضافه توضيح داديم.
براي عشقتان عطر ليمو، سدر، ماندارين و خزه بلوط گزينش فرماييد.
خريد بو براي شخصيت هاي مهم معاش
شايسته ترين رايحه براي دسته پوست شما:
مدام بو را روي پوستتان اسپري فرمائيد. قبلي از زدن بو گونه پوستتان را هم در لحاظ داشته باشيد.
پوست هاي چرب و مرطوب:
كساني كه پوست هايي چرب و مرطوب دارا هستند و عمل شيميايي بدنشان بيش تر ميباشد مي بايست براي ماندگاري اضافه عطرشان از عطرهايي كه كمتر با رايحه مشك و اضافه با رايحه ميوه ها و گل ها تشكيل‌شده باشد به كار گيري نمايند.
پوستهاي كم آب:
اثر رايحه روي پوست كم آب زودتر از ميان مي رود. پس براي اينكه تاثير آن را بيشتر نماييد، گذشته از به كارگيري از آن مرطوب كننده بزنيد. اعتنا داشته باشيد كه به كارگيري زياد از بو نيز سبب ساز كم آب شدن هر چه طولاني تر و وخيم شدن پوست مي گردد.
پوست هاي حساس:
اشخاصي كه پوست حساس دارا‌هستند بهتر ميباشد از عطرها به كارگيري نمايند كه كليه تركيباتشان از مواد طبيعي باشند.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۷:۰۰ توسط:حامد موضوع:

در رابطه جايي كه مي‌خواهيد از آن خريد نماييد تحقيق نمائيد.

بهترين عطر زنانه
در رابطه جايي كه مي‌خواهيد از آن خريد نماييد تحقيق نمائيد.

دكان هايي كه قصد بازديد از آن‌ها را داريد را به توجه تعيين نماييد و اطمينان نتايج نمائيد كه فروشگاهي كه بدان مي‌رويد از ديد علم فروشندگانش در سطح خير باشد و به مشتريانش سرويس ها بهتري ارايه دهد. علاوه بر اين مسلما اعتنا فرماييد كه بها عطرهاي فروشگاهي كه گزينش نموده ايد در محدوده قيمتي كه انتخاب نموده ايد باشد.
خيلي از فروشگاههاي وسيع وجود دارا‌هستند كه  دارنده خدماتي عالي براي  مشتري مي‌باشند، البته محصولاتشان گران ميباشد. بوتيك هاي كوچك نيز بسته به اندازه شان ممكن ميباشد گران باشند و تنوع بالايي از بو ها را نداشته باشند، البته مي‌توانند سرويس ها مشتريان و كيفيت بالايي داشته باشند.
عملكرد فرماييد از فروشگاهي خريد نماييد كه عمل اصلي آن فروش بو ميباشد. براي مثال در حالتي‌كه به مغازه لباسي برويد كه يكسري هم بو مي‌فروشد، صد رد صد دامنه تعيين كمتري خواهيد داشت و علم فروشندگان آن مغازه به اندازه فروشندگان دكان هاي منحصر فروش بو نخواهد بود. بدانيد كه‌اين وظيفه فروشنده ميباشد كه هر تعداد بو كه لازم ميباشد را براي شما آماده نمائيد و هريك را هر تعداد دفعه كه مي‌خواهيد ببوييد.
از يك فروشنده امداد بخواهيد

بي ترديد تا الآن بايستي متوجه اين گرديده باشيد كه به چه بو اي عشق داريد. وقتي كه به مغازه مي‌رويد دنبال يك فروشنده بگرديد و از وي بخواهيد كه به شما ياري دهد تا رايحه مناسبتان را گزينش فرمائيد. قعطا آنان نيز از ياري به شما ذوق زده مي شوند و علم آن‌ها فعاليت شمارا در تعيين بو آسانتر خواهد كرد.

 
۵. درب رايحه را نيز از نظر متاع، رنگ، صورت و كيفيت قالب ريزي با اعتنا باز‌نگري فرماييد. به اين دليل كه در بعضا از ادكلن‌ها درب ها بسيار سنگين و يا اين كه با پباده سازي خاصي ايجاد گرديده اند. مثلا: درب ادكلن كوكو دختر خانوم كمپاني شنل بسيار سنگين و از كالا شيشه كريستال يك‌سري لايه ميباشد ولي درب ادكلن تقلبي آن بسيار سبك و از متاع پلاستيك با قالب ريزي بسيار ضعيف ميباشد.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۹:۰۹ توسط:حامد موضوع:

اشانتيون رايحه در چه ميباشد؟

بهترين عطر زنانه

به خيال و خاطر داشته باشيد بدون شك تستر مي بايست كارتون و باكس داراي اعتبار داشته باشد.
بها تستر چقدر زير خيس از ادكلن اصلي ميباشد؟ ارزش تستر اصلي معمولا ۱۰ الي ۲۰ درصد ذيل خيس از بها بو اصلي ميباشد. براين اساس انتظار تفاوت ارزش فاحش نداشته باشيد.
فرق تستر بو و سمپل يا اين كه اشانتيون رايحه در چه ميباشد؟در حالتي كه اهل خريد بو باشيد مسلما با سمپل‌هاي كوچك بو كه در كنار عطرهاي اصلي عرضه ميگردند شناخت داريد، البته اين سمپل‌ها يا اين كه مثال هاي بو تفاوت متعددي با تستر بو داراست. سمپل در حجم‌هاي بسيار كوچك و معمولا در سايز ۱و ۱.۵ و ۲ ميلي‌ليتر  عرضه مي‌گردد. به عنوان مثال چنانچه شما از مغازه معتبري يك بو شانل تنظيم فرماييد در كنار آن فروشنده يك سمپل از رايحه دولچه گابانا نيز در پاكت خريد شما قرار مي دهد تا آن را هم آزمون فرماييد و در چهره رغبت مثال بدون نقص آن را خريداري نمائيد. اين سمپل‌ها دربردارنده عطر بو اصلي مي باشند البته براي فروش تنظيم نميشوند و انگيزه از آنها تبليغات براي توليدها نو ميباشد. با در لحاظ به دست آوردن اين خصوصيت‌ها مي‌قدرت تفاوت سمپل و تستر را تماما مشخص و معلوم كرد، تستر در حجم‌هاي بالا عرضه مي شود و انگيزه آن مشتريان نيستند بلكه اين توزيع كنندگان و فروشندگان بو مي باشند آنان‌را به بدون‌پول اخذ مي نمايند ( و با بها‌هاي مشخصي به مشتريان ميفروشند) اما انگيزه سمپلها مشتريان پاياني ميباشند.
حواستان را خيلي خيلي عده نماييد!!!!معمولا اشخاص فرصت طلب تستر عطرهايي را نسخه برداري مي كنند كه بها بالا و يا اين كه فروش بالا و يا اين كه هردو باهم را داشته باشد مثلا تستر كريد اونتوس يا اين كه تستر بلك افغان. اين اشخاص سود جو بها را به طوري تعيين مي كنند كه در حدود بها خويش متاع باشد تا مشتري از ديد بها شك و ترديد نكند. به صورت نمونه در حالتي‌كه ارزش كريد اونتوس را ۳۲۰۰۰۰۰ تومان در حيث بگيريم تستر اصلي كريد قيمتي حدود ۲۸۰۰۰۰۰ تومان خواهد داشت اما اين اشخاص سود جو به عنوان مثال تستر فيك كريد اونتوس را ۲۲۰۰۰۰۰ تومان مي‌فروشند و مشتري هم از همگي جا بيخبر با خيال و خاطر اينكه به ارزش ارزانتر از تمامي جا خريده  ذوق زده و راضي خواهد بود.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۳۰:۴۲ توسط:حامد موضوع:

عطرهايي كه نوت هاي گل، جديد، ميوه اي، ملايم و شيرين دارا هستند

بهترين عطر زنانه

پس اين چيزي وجود ندارد كه حقيقتا سبب ساز تفاوت بو زنانه و مردانه از يكديگر شود. پس چه چيز سبب آن مي‌گردد؟در واقع بو ادكلن ها به طوري نوت هاي مصرف شده در آنها با يكديگر ادغام مي‌شوند كه در غايت بويي پديد مي‌آيد كه ممكن ميباشد طولاني تر كامل كننده شخصيت زنان يا اين كه مردان باشد. مثلا  در بو ادكلن هايي كه نوت هاي چوب، مشك، آروماتيك، چرمي شديد به عمل رفته گرديده باشد معمولا تحت عنوان عطرهاي مردانه تعريف مي گردند و هنگامي كه گفته ميگردد فلان بو مردانه نسبت به رايحه ديگر بو مردانه تري داراست يعني وجود يكي‌از اين نوت ها در رايحه اوليه شديدتر ميباشد.


عطرهايي كه نوت هاي گل، جديد، ميوه اي، ملايم و شيرين دارا هستند اضافه مطلوب خانم ها ميباشند. اين طريق تفكيك رايحه ادكلن هاي مردانه زنانه از هم مي‌باشد. عطرهاي مردانه عطر اي شديدتر و تندتر دارا‌هستند كه به شخصيت مردان ابهت، استواري و جسارت ميدهد درحالي كه عطرهاي زنانه كه دقيق، لطيف و ملايم مي‌باشند بيان‌كننده روح لطيف خانم ها هستند.
خط مش هاي از ميان بردن خط خندهمشاهده

هم اكنون، هيچ اجباري وجود ندارد كه لزوما يك مرد از بو مردانه و يك خانم از رايحه زنانه به كار گيري نمايد به دليل آن كه عطر ها با اعتنا به انديشه فرد ماهيت مي‌يابند. با اعتنا به‌اين كه هر شخص بوي بدني مختص و منحصربه شخص دارااست، مواقعي موجود است كه مردي عطر هاي ملايم خيس و لطيف خيس را ترجيح ميدهد و اين ابدا به اين معني وجود ندارد كه وي روحيات زنانه داراست بلكه وي بهتر از توليدكنندگان بو دانسته كه چه بويي مكلمل بوي طبيعي تن اوست. به صورت شبيه برخي خانم ها مي باشند كه رايحه ادكلن هاي مردانه به كارگيري مي‌نمايند به اين دليل كه عطر متمايزتر و شديدتري نسبت به ادكلن هاي زنانه مو جود در بازار را براي خويش مي پسندند.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۷:۴۶ توسط:حامد موضوع:

ا در رابطه طرز هاي متفاوت استعمال از رايحه تفكر نموده ايد،

بهترين عطر زنانه
آيا در رابطه طرز هاي متفاوت استعمال از رايحه تفكر نموده ايد، به عنوان مثال علاوه بر خوشبو كردن خرقه و تن مي قدرت از بو براي خوشبو كردن بقيه وسايل و لوازم منزل نيز بهره مند شد. درين گزارش با فهرستي از كاركردهاي گوناگون بو و ادكلن آشنا خواهيد شد.
به كارگيري از بو براي خوشبو شدن كشوهاي خرقه
تكه هاي پنبه را به رايحه آغشته فرمائيد ، هنگامي كم آب شدند آنان‌را داخل كشو هاي خرقه قرار دهيد. گل هاي تصنعي را خوشبو فرمائيد
رايحه را به گل هاي تصنعي بپاشيد تا بوي خوشي بگيرد.‌ خوشبو شدن هوا براي زمان طولاني
در‌صورتي‌كه ميخواهيد بوي بو براي بازه زماني طولاني باقي بماند، بو را در نصيب زيرين قفسه هاي چوبي كتاب اسپري نماييد تا براي يك‌سري هفته بوي خوشي از آن متصاعد شود. خوشبو شدن فضاي كلي منزل
ميتوانيد با اسپري كردن بو و ادكلن در كناره هاي فرش يا اين كه موكت، فضاي كلي و همگاني منزل را معطر نماييد.
چوب هاي خوشبو كننده
به راحتي و با قرار دادن يك‌سري شاخه چوب باطن كاسه محتوي بو بوي خوش براي هفته ها در منزل شما خواهد پيچيد. به كار گيري از رايحه براي خوشبو شدن ماشين
ميتوانيد يه خرده رايحه را بر روي دستمال هاي قابل انعطاف و نازك اسپري نمائيد، آن را باطن ماشين خويش بياويزيد تا هواي درون ماشين خوشبو و معطر شود. 
خوشبو شدن منزل با آباژور
با اسپري كردن رايحه بر روي بخش هاي فلزي آباژور و سرپوش هاي فلزي لامپ ها،  مي‌توانيد بوي خوش و بو دلپذير را در سراسر منزل خويش به يادماندني نماييد.
پارچه ها را خوشبو نمائيد
پاره اي رايحه را آب تركيب فرماييد و با آب پاش بر روي پوشش هاي پارچه اي منزل بپاشيد تا اسباب و اثاث و وسايل خوشبو شوند.

براي تعيين بو وقتي به باطن دكان هاي رايحه فروشي مي رويد با بوها و عطرهاي مختلفي آشنا مي شود و اين دستور در تعيين رايحه مطلوب شمارا گيج مي نمايد. با ما يار شويد تا بهترين خط مش آزمايش كردن بو را بدانيد.   فعلا دل به دريا زده ايد و مي خواهيد بو هميشگي تان را عوض كنيد. ولي باطن مغازه هاي رايحه فروشي با بوها و عطرهاي مختلفي مواجه مي شويد و اين شمارا راز درگم مي نمايد. و زماني كه اين بوها با هم تركيب مي شوند ديگر از تصميم خودتان برمي گرديد و مجدد به عبارتي بو هميشگي را مي خريد. مي خواهم شيوه اي به شما فراگيري بدهم كه ديگر مبتلا چنين مشكلي نشده و به راحتي بتوانيد رايحه مطلوب را تعيين كنيد.   وقتي مي خواهيد مثال يك رايحه جديد را آزمايش كنيد مقداري از آن روي كاغذهاي اختصاصي تستر بزنيد و رايحه كنيد. آنگاه به جاي اين كه بيني تان را به سمت يك بطري قهوه ببريد تا بوي آن بو از مشام تان برود، ساعد دست را رايحه كنيد. و آنگاه به سراغ بو بعدي برويد.   پوست شما بويي تماما خنثي براي خودتان داراست. بنابراين رايحه كردن آن در مسافت بين عطرها هر رايحه اي كه در بيني باشد را دور از هم مي نمايد و تشخيص دادن عطرهاي متفاوت را راحت مي نمايد. به همين راحتي ديگر براي اين عمل نيازي به عطر كردن قهوه نداريد.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۳۵:۵۹ توسط:حامد موضوع: