مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

شايسته ترين بو به معناي حقيقي وواقعي

بهترين عطر زنانه
«شايسته ترين بو به معناي حقيقي وواقعي واژه و كلمه نيست، زيرا تعيين رايحه تماماً ذوق و سليقه‌اي و به مصرف‌ كننده آن بستگي دارااست. بهتر ميباشد بالاتر از اسم‌ها و برندها به شامه و ذوق خويش احترام بگذاريد.»
به نقل از ايسنا، ماهنامه چشم‌بان در مقاله با تيتر بو خاطره ميباشد سفارش‌هايي براي آشنايي و خريد مطلوب عطرها داشته كه آنان را در پايين ميخوانيم:
نخست رايحه را روي پوست‌تان اسپري نمائيد، دو ساعت طاقت فرمائيد، بعد از آن تصميم بگيريد.
۱. اخلاق يك عطر
شايد پي بردن اين نكته برايتان ديدني باشد كه بيش تر توليدكنندگان رايحه در عالم سازنده عطر نيستند و بوي گزينه نظرشان را به كمپاني‌هاي توليد كننده آن پيشنهاد ميدهند و اين موسسه‌ها با ايجاد بو‌هاي متبوع در مناقصه كمپاني مي‌نمايند و بو پيروز به ساخت انبوه ميرسد.
براي ايجاد يك بو در كمپاني‌هاي داراي اعتبار ممكن ميباشد از ۳۰۰ جنس گوناگون استعمال شود تا يك عطر نو به وجود آيد.
۲. طراح رايحه
در كشورهايي مانند فرانسه كساني با احساس شامه استثنايي وجود دارا هستند به اسم (Le Nez) كه با بوييدن هر رايحه مواد اول آن را تشخيص ميدهند. به عنوان مثالً با بوييدن بو مي گويند مبنا آن ليموي سيسيل ميباشد. اين اشخاص در ساخت رايحه نقش بسيار مهمي دارا هستند.
۳ . رايحه خوب، ذوق وسليقه خوب
شايسته ترين بو به معناي حقيقي و واقعي واژه و كلمه نيست زيرا گزينش بو به طور كاملً ذوق وسليقه‌اي و به مصرف‌ كننده آن بستگي داراست. بهتر ميباشد بالاتر از اسم‌ها و برندها به شامه و ذوق وسليقه خويش احترام بگذاريد.
۴. سالي ۱۲۰۰ بو تازه
بين عطرفروش‌ها مثلي موجود هست با اين تيتر كه شايسته ترين بو، عطري ميباشد كه فردا ميايد. در پيشين سالي ۳۵۰ رايحه با تيتر ويژه (در شركت‌هاي داراي اعتبار) ايجاد و در بازار پخش ميشد ولي در حين اكنون اين تعداد به بيشتراز ۱۲۰۰ بو نو در سال يا اين كه سه تا در روز رسيده ميباشد. اينك بعضا از شركت‌ها، در‌حالتي كه بو نو نداشته باشند، يك رايحه كهن را با بسته‌بندي نو و تغييرات جزئي تحت عنوان مال نو به بازار عرضه مينمايند.
۵. عطرهاي مهم
هر كمپاني دو يا اين كه سه رايحه را تحت عنوان رديف‌هاي هر مارك به بازار عرضه مي‌نمايند، اين فرمان در صنعت هاي ديگر هم موجود هست. براي مثالً در بازار گوشي، محرمانه Note و S تحت عنوان شايسته ترين توليدات و رديف‌هاي اين برند در بازار عرضه گرديده‌اند.
كمپاني‌هاي عطرسازي توليدها مختص خويش را با تغييرات بسيار گوناگون با پيشين به بازار عرضه مي‌نمايند.
۶ . مدام حق با خانم‌هاست
ايجاد و فروش عطرهاي زنانه بيشتراز عطرهاي مردانه ميباشد. اما اينك تنوع عطرهاي مردانه طولاني تر گرديده و مسافت عميقي كه در ميان عطرهاي مردانه و زنانه موجود است، كمتر شده‌است.
۷. بو خاطره ميباشد
بيش تر عطرهايي كه دوست داريم، خاطره‌اي را در ذهن ما زنده مي نمايند و اين قضيه يك نكته اساسي در صنعت عطرسازي ميباشد. عطري كه خاطره خوشي را در ذهن ما زنده نمايد، ‌همواره در فهرست خريد ما قراردارد.
۸. PH پوست
پوست اشخاص گوناگون با يكديگر تفاوت داراست. با دقت به مدل پوست و PH، عكس‌العمل پوست نسبت به بوها متعدد ميباشد. ممكن ميباشد روي برخي پوست‌ها اثر نداشته باشند يا اين كه حتي بوي بدي ساخت نمايند. به اين ترتيب بو مي بايست به نسبت گونه پوست و PH گزينش شود.
۹. خودآموز تعيين رايحه
از لحاظ علمي تا حدي مي‌قدرت در تعيين رايحه با دقت به متاع پوست به اشخاص مشورت اعطا كرد. افرادي كه خيلي سپيد يا اين كه بلوند مي‌باشند بايستي از عطرهاي خنك استعمال نمايند و به اصطلاح عطرهاي خنك به آنان ميايد و ماندگاري بو روي پوست آن‌ها اضافه ميباشد و عطرهاي چوبي و چاشني‌اي خيلي خودشان را نشان نمي‌دهند. بر عكس در حالتي‌كه پوست شما تيره ميباشد، بهتر ميباشد از عطرهاي تند و چاشني‌اي به كار گيري نماييد.
۱۰. فصل‌ها و عطرها
در فصل تابستان بهتر ميباشد از عطرهاي خنك استعمال كنيم. رايحه توانمند (شب) در فصل تابستان حتي ممكن ميباشد بوي بد بدهد و سبب سردرد شود؛ به دليل آنكه اين بو با ترشحات تن مخلوط مي گردد.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۱۳:۳۸ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :