مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

دلداده بو و بوهاي خوب

بهترين عطر زنانه
تامل نمي كنم بتوانيد كسي رو پيدا نمائيد كه دلداده بو و بوهاي خوب نباشد! اكثري از ما از رايحه به طور تر و تميز استعمال مي كنيم و دائما به تاءمل تهيه و تنظيم رايحه هاي گرانقيمت و جديدتر هستيم اما بعضي از ما از بعضي بو‌ها خاطراتي داريم كه سبب ساز مي‌گردد ساليان از آن بو به كارگيري كنيم. نكته مهمي كه مي بايست مدنظر داشته باشيد اين ميباشد كه بو شما در واقع مانند امضايتان مي بايست بي‌همتا باشد؛ مطمئنا شما نيز دوست نداريد كه اشخاص متعدد از رايحه شما به كار گيري نمايند. با كارشناسان چي بپوشم يار و همدم باشيد تا ۱۰ نكته اي كه در امر رايحه و ادكلن نمي دانستيد معرفي كنند.


۱- پوست خويش را قبلي از به كارگيري از بو و ادكلن مطلقا مرطوب نماييد، مرطوب كردن پوست شما سبب ساز ارتقا تكثير بو و ارتقاء ماندگاري آن خواهد شد.
۲- از زدن بو به موهاي خويش پرهيز كنيد. نسبتاً نصيب اصلي هر بو را الكل تشكيل مي‌دهد كه‌اين مساله سبب جراحت زدن به موهاي شما خواهد شد و كم آبي موهايتان را به هم پا خواهد داشت.
۳- هيچ زمان بعداز اسپري كردن رايحه بر روي مچ دستان خويش آنان را به يكديگر نماليد! همانگونه كه ميدانيد بخش اعظمي از رايحه و ادكلن‌ها دارنده سه نت اول، مياني و آخري ميباشند و اصطكاك منجر جذب سريع ماده روغني بو به پوست گرديده و در فيض بو رايحه را وخيم خواهد نمود.
۴- عملكرد نماييد به جاي اسپري كردن بو به تمام نقاط تن خويش آن را در نقاط خاصي از تن كه دارنده نبض مي باشد بزنيد. اين نقاط عبارتند از: درون مچ دست، گردن، درون آرنج و پشت زانوها. با اعتنا به قربت خون رساني در حوالي پوست اين مساله سبب ساز مي‌گردد ماندگاري و پخش رايحه فوق العاده شود.
۵-  اعتنا داشته باشيد كه هر رايحه بر روي پوست شما اثري متعدد خواهد داشت و يكي اين مورد ها رژيم غذايي ميباشد كه بر بوي منتشر گرديده از پوست شما تاثير خواهد گذاشت.
۶- هيچ گاه در هنگام خريد بيشتراز ۳ بو گوناگون را عطر نكنيد! به دليل آن كه مشام شما از رايحه پرشده و طريق تعيين را بسيار طاقت فرسا خواهد نمود. در‌حالتي كه ميخواهيد تعداد بو بيشتري آزمايش فرمائيد، بعداز يك‌سري رايحه يك فنجان قهوه را ببوييد. عطر كردن قهوه سبب ساز ميگردد مشام شما براي عطر كردن بو بو نو مهيا شود.
۷- عطرهاي مدرن كمتر با اسانس گل هاي طبيعي ساخته ميشوند، اين نكته را هيچ وقت از حافظه نبريد.
۸- برخي از عطرها از فضولات حيواناتي زيرا گربه ساخته ميشوند.
۹- عطرها ميتوانند اكنون و هواي شمارا تغيير‌و تحول دهند. به عنوان مثال عطرهايي كه دارنده اسطوخودوس مي‌باشند ادب را به شما كادو مي‌دهند و آن هايي كه عطر مركبات دارا‌هستند احساس شادابي را منتقل مي‌نمايند.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۷:۲۹ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :