مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

بو رايحه Guilty Black Gucci Pour Femme

بهترين عطر زنانه

بو رايحه Guilty Black Gucci Pour Femme با تركيبي از فلفل برزيلي و توت قرمز رنگ شروع مي شود . با سپري شد عصر نت گذشته كمرنگ خيس گرديده و عطر اي شيرين خيس نتيجه ها از حضور هل ، رزبري ، بنفشه شيرين و سوسن به مشام مي‌رسد تا در غايت فعاليت بو گوچي گيلتي زنانه با تركيبي از نعناع هندي و كهربا به انتها مي رسد . 
5- رايحه كارولينا هررا گود گرل زنانه – Good Girl CH



يك بو يگانه از مارك اسم آشناي كارولينا هررا كه با ظاهري يگانه و خوشگل به صورت يك كفش زنانه با پاشنه اي بلند به رنگ آبي‌رنگ و مشكي به بازار عرضه شويد . بو گودگرل با عطر گرم و شيرين خويش شايسته ترين آيتم براي به كار گيري در ضيافت هاي شبانه در فصول سرد سال است . نت هاي تشكيل دهنده بو Good Girl CH در بالا دربرگيرنده قهوه ، بادام و در نت مياني مشتمل بر گل نرگس ، ياسمن وسيع گيا و در نت آخري مشتمل بر پوسته حفظ كننده كاكائو و لوبيا تونكا مي باشد . 
بو زنانه گود گرل از ماندگاري و پخش بوي بالايي شامل است و در حجم 80 ميل ارائه داده مي شود و فقط با يك پاف مي توانيد بو خوش اين رايحه را در نزديكي خويش دور از هم فرمائيد .

4- ادكلن گوچي گيلتي بلك زنانه – Guilty Black Gucci Pour Femme

رايحه زنانه گوچي گيلتي يك بو با بو اي ديدني و اغواگر ميباشد كه به وسيله مارك گوچي در سال 2013 روانه بازار بو و ادكلن شد . اين رايحه زنانه تا كنون يكي شايسته ترين رايحه هاي شيرين زنانه به اكانت آده ميباشد و از كيفيت بسيار بالايي نيز شامل است و علاقه مندان متعددي را نيز به خويش جلب نموده است . 


برچسب: بهترين عطر زنانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۲:۲۰ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :