مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

عطر ماه فروردين

بهترين عطر زنانه
بو ماه ولادت فروددين ماهتعيين رايحه بر پايه ي ماه ميلاد شمارا بيشتراز پيش جذابتر مي­نمايد. پس در صورتي متولد فروددين ماه ماه ميباشيد، بو ماه ولادت خويش را بر پايه ي يك سري از معيارها تهيه و تنظيم و از آن به كار گيري نمائيد. عنصر متولدين اين ماه حريق و اكثر وقت ها پرشور و انرژي، قدرتمند و همينطور معاش تجملي را بسيار مي­پسندند. بو ماه به دنياآمدن فروددين ماه با بو مشك، كهربا و چوبي ميباشد. يك‌سري مثال از عطرهاي پيشنهادي براي متولدين فروددين ماه عبارت­اند از:
رايحه زنانه بولگاري Omnia Amethysteيكي‌از اشكال رايحه ماه ميلاد فروددين ماه را مي­اقتدار بولگاري اومنيا آمتيس اسم موفقيت. يك رايحه شيك زنانه كه بو­اي ملايم و شيرين دارااست. مجموعه بويايي آن چوبي مشك گلي و اكثر براي فصول گرم سال از اين رايحه باكلاس به كارگيري مي­نمايند. نت اول اومنيا آمتيس بو گريپ فروت و تركيبات سبز، نت مياني رز و زنبق، در آخر عطر پاياني آن گل­هاي خوش­رايحه و روايح چوبي به استشمام مي­برسد.

بولگاري اومنيا آمتيسرايحه مردانه Laغير مجاز مي باشدte Pour Homme EDTعطري شيرين كه نشان دهنده پر نمك و شوق واشتياق متولدين فروددين ماه خواهد بود. اين بو شخصيت اشخاص را خون گرم و پرانرژي نمايان مي­نمايد و يكي‌از گونه هاي رايحه ماه به دنياآمدن فروددين ماه منحصربه‌فرد آقايون ميباشد. بو خوشبو لاگوست بو­هايي از گريپ فروت، آلو سياه و سيب سبز ، فلفل ، هل و دارچين و همينطور در نت آخرين عطر چوب كفش تابستاني و وانيل و نيشكر دارااست.

رايحه مردانه لاگوست پور هوم 
رايحه ماه به دنيا آمدن ارديبهشت ماهمتولدين اين ماه شكيبا، قابل اعتماد و كريم و مهربان ميباشند و روحيه عاشقانه دارا هستند. عنصر تشكيل دهنده شخصيت آن‌ها خاك بوده و در صورتيكه بخواهند گزينش بو بر طبق ماه به دنيا آمدن داشته باشند، بو­هاي پيشنهادي بدين اشخاص ملايم و از خاك مانند گل ياسمن و رز، چوب كفش تابستاني ميباشد. متولدين ارديبهشتي مي­توانند از عطرهاي معروفي به كار گيري نمايند. تعدادي مثال از اين عطرهاي ماه ولادت ارديبهشت ماه:
بو پر اسم و رسم زنانه Lancome Miracle Blossomميراكل بلاسم ، گروه­اي از عطرهاي گلدار كه آرم­اي از عشق را به دور و بري ها منتقل مي­نمايد. دارنده عطر­اي شيرين كه از گل­هاي خوشبو و دلنشين نظير گل صد تومني ، ياس و اندكي بو ي ميوه اي تهيه و تنظيم شده‌است و هر فردي را مجذوب خويش خواهد كرد. اين بو ماه ميلاد منحصربه‌فرد روحيه عاشقانه متولدين ارديبهشت ماه و مي­قدرت در اكثر فصل­ها از آن استفاده نمود.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۳:۰۸ توسط:حامد موضوع:

عطرهاي با دوام از جور رايحه پرفيوم

بهترين عطر زنانه
امروز قصد اين را داريم كه به باز نگري گونه هاي و جور بندي و خريد بو هاي گوناگون بپردازيم. خيلي از اشخاص ميپندارند همين كه رايحه را روي تن اسپري نمايند كافي ميباشد و فعاليت تمام شده‌است. البته مي بايست بدانيد كه بو زدن هم مانند هر عمل ديگري اصول و مقررات يگانه خويش را دارااست. شايد اين سوال براي شما پيش بيايد كه چه‌طور مي گردد يك بو اصل را از غير اصل تشخيص اعطا كرد و يا اين كه اينكه بو پرفيوم يا اين كه ادوتويلت چه مي‌باشد و چه فرقي باهم دارا هستند با ما ملازمت و همراهي فرماييد تا به بازبيني، تعيين و خريد يك رايحه منحصربه‌فرد بپردازيم.
مدل بندي عطرهامواد تشكيل دهنده عطرها از 78 الي 95 درصد الكل طبيعي و اسانس هاي روغني ميباشد. گونه بندي عطرها مبتني بر ترازو اسانس روغني به فعاليت رفته در بو ها ميباشد و اسم هاي مختلفي بر روي آنها نهاده ميشود.

اشكال بو
پرفيوم: عطرهاي با دوام از جور رايحه پرفيوم مي‌باشند كه نسبتاً 22درصد در آن ها اسانس روغني به عمل رفته ميباشد.ادوپرفيوم ها: اسانس روغني به عمل رفته در‌اين عطرها حدود 15 الي 22 درصد ميباشد اين مدل از رايحه ها در گونه بندي ها سكو دوم را به خويش اختصاص داده اند.ادوتويلت ها: نوع بندي سوم عطرها ادوتوليت ها مي باشند كه واحد سنجش اسانس روغني به عمل رفته درين مدل از عطرها حدود 8 الي 15 درصد ميباشد.ادكلن ها : عطري كه اكثرا براي آقايان گزينه به كارگيري ميباشد، در‌اين نوع از عطرها قرار گرفته اند كه حدود 4درصد در آن اسانس روغني مستعمل ميباشد.ادوفرش ها : ادوفرش ها معيار اسانس روغني كه در تركيبات آنان استعمال ميگردد حدود 3 درصد ميباشد. اين گونه از عطرها مطلوب اشخاصي ميباشد كه رغبت دارا‌هستند از عطرهاي ملايم و بسيار ضعيف به كار گيري نمايند.زياد يا اين كه معدود بودن معيار اسانس روغني تاثير به سزايي در انتخاب ارزش عطرها و ماندگاري آن ها دارااست. به همين عامل با دقت به به كارگيري اي كه از عطرها مي‌كنيد مي‌توانيد يكي عطرهاي نوع بندي بالا را گزينش فرماييد. معمولا عطرهايي در مدل بندي پرفيوم و ادوپرفيوم ها قرار دارا هستند براي ضيافت ها و مجالس قانوني مطلوب ميباشد.و براي استعمال روزمره و دفتر كار هم مي‌توانيد از عطرهايي كه در نوع ادوتويلت ها و ادوفرش ها قرار گرفته اند به كار گيري نماييد. امروزه ادوپرفيوم‌ها و ادوتويلت‌ها، بيشترين ساخت خودشان را دارا هستند. زيرا بشر‌هاي مدرن طولاني تر از هر چيزي خواهان ماندگاري مي‌باشند و هردو اين موردها ماندگاري نسبتا بالايي دارا هستند.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۱:۵۳ توسط:حامد موضوع:

روش صحيح به كارگيري‌ كردن از رايحه

بهترين عطر زنانه

معمولا واحد سنجش ماندگاري پرفيوم ها و ادوپرفيوم ها به همين خيال و خاطر بيشتراز سايز عطرهاست. بدين ترتيب در حالتي‌كه واحد سنجش ماندگاري رايحه براي تان مهم ميباشد به سراغ اين دو گونه برويد.

روش صحيح به كارگيري‌ كردن از رايحه

رايحه خوب
پرفيوم خوش رايحه


خيلي‌ها فكر‌ميكنند همين كه رايحه را روي تن اسپري نمايند، عمل تمام ميباشد! خطا نكنيد. بو زدن آداب منحصربه‌فرد به‌خودش را داراست، ولي چنانچه دل‌تان ميخواهد ماندگاري عطرتان اضافه شود و مرتبا ناچار به استعمال دوباره نباشيد، بو را روي نصيب‌هاي نبض‌دار تن اسپري فرماييد، آن هم خير از مسافت خيلي نزديك. عطري كه از مسافت نزديك اسپري شود روي يك نقطه عده ميشود و احتمال اين‌كه بوي آن به تلخي بزند، زياد ميگردد. مچ دست‌ها، گردن (در مواقعي ممكن ميباشد سبب ساز ساخت آلرژي شود) و آرنج‌ها محل‌هاي اصلي اسپري شدن بو ميباشند. دست‌تان را در مسافت ۱۰ تا ۱۵ سانتي‌متري اين نقاط بگيريد و به آرامي رايحه را اسپري فرماييد. در امر مچ دستان يك نكته را به خيال و خاطر داشته باشيد، بعداز استعمال از بو، مچ‌ها را به هم نساييد، اين فعاليت منجر حاد شدن بوي عطرتان مي شود.

برخي‌ها رايحه را صرفا روي گردن‌شان اسپري ميكنند ولي تنها به گردن اكتفا نكنيد، زيرا بخش متعددي از بوي عطرتان افزايشي خواهد رفت و كمرنگ ميشود. مچ دست‌ها براي كامل شدن اين پروژه عالي ميباشد!

يك شيوه ديدني ديگر هم براي اين‌كه بوي خوش‌تان اضافه شود موجود است، پاره اي يه خرده از عطرتان را در هوا اسپري نمائيد و به سمتش برويد، اين طوري بو روي تمام تن‌تان خواهد گرد هم آيي. در‌حالتي كه عطرتان ماندگاري يه خرده دارااست و به عنوان مثال تا از منزل به ضيافت برسيد پريده ميباشد يا اين كه كمرنگ گرديده، خوب ميباشد شيشه را به همپا‌تان داشته باشيد و هنگامي نزديك مقصد آيتم نظرتان شديد، از عطرتان مجددا به كارگيري فرمائيد. اين عمل بو را نو‌خيس نگه مي دارد.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۱۵:۰۰ توسط:حامد موضوع:

بو رايحه Guilty Black Gucci Pour Femme

بهترين عطر زنانه

بو رايحه Guilty Black Gucci Pour Femme با تركيبي از فلفل برزيلي و توت قرمز رنگ شروع مي شود . با سپري شد عصر نت گذشته كمرنگ خيس گرديده و عطر اي شيرين خيس نتيجه ها از حضور هل ، رزبري ، بنفشه شيرين و سوسن به مشام مي‌رسد تا در غايت فعاليت بو گوچي گيلتي زنانه با تركيبي از نعناع هندي و كهربا به انتها مي رسد . 
5- رايحه كارولينا هررا گود گرل زنانه – Good Girl CH



يك بو يگانه از مارك اسم آشناي كارولينا هررا كه با ظاهري يگانه و خوشگل به صورت يك كفش زنانه با پاشنه اي بلند به رنگ آبي‌رنگ و مشكي به بازار عرضه شويد . بو گودگرل با عطر گرم و شيرين خويش شايسته ترين آيتم براي به كار گيري در ضيافت هاي شبانه در فصول سرد سال است . نت هاي تشكيل دهنده بو Good Girl CH در بالا دربرگيرنده قهوه ، بادام و در نت مياني مشتمل بر گل نرگس ، ياسمن وسيع گيا و در نت آخري مشتمل بر پوسته حفظ كننده كاكائو و لوبيا تونكا مي باشد . 
بو زنانه گود گرل از ماندگاري و پخش بوي بالايي شامل است و در حجم 80 ميل ارائه داده مي شود و فقط با يك پاف مي توانيد بو خوش اين رايحه را در نزديكي خويش دور از هم فرمائيد .

4- ادكلن گوچي گيلتي بلك زنانه – Guilty Black Gucci Pour Femme

رايحه زنانه گوچي گيلتي يك بو با بو اي ديدني و اغواگر ميباشد كه به وسيله مارك گوچي در سال 2013 روانه بازار بو و ادكلن شد . اين رايحه زنانه تا كنون يكي شايسته ترين رايحه هاي شيرين زنانه به اكانت آده ميباشد و از كيفيت بسيار بالايي نيز شامل است و علاقه مندان متعددي را نيز به خويش جلب نموده است . 


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۳۲:۲۰ توسط:حامد موضوع:

تفاوت دربين پرفيوم، ادو پرفيوم، ادو تويلت و ادوكلن در چه است؟

بهترين عطر زنانه
تفاوت في مابين بو، ادو پرفيوم، ادو دستشويي و ادو كلنعطرها تركيباتي شيميايي مي‌باشند كه بو يا اين كه بوي خاصي دارا هستند. بوي يك مخلوط شيميايي هنگامي به مشام ميرسد كه به اندازه كافي فرّار باشد تا وارد سيستم بويايي نصيب بالايي بيني شود. تيم هاي متعددي بين عطرها موجود هست كه شايع ترين آن­ها پرفيوم بوده، و در كنار آن ادوپرفيوم، ادوتويلت و ادوكلن مي باشند كه به ترتيب هر كدام دربرگيرنده معيار كمتري از اسانس معطر ميباشند.

تفاوت دربين پرفيوم، ادو پرفيوم، ادو تويلت و ادوكلن در چه است؟
تفاوت دربين اين عطرها صرفا در ترازو غلظت اسانس هاي روغني آن­ها ميباشد. در واقع هر چه غلظت تركيبات عصاره محصولي تحت­خيس باشد، ماندگاري عطر­ي آن نيز كمتر خواهد بود.
غليظ ترين عصاره، پرفيوم (Perfume) ميباشد كه با غلظتي در ميان ۱۵ تا ۴۰ درصد، خالص­ترين و ماندگارترين بوهاست و اما گران­ترين دسته بو نيز مي­باشد.
در مرحله­ي آن گاه، ادوپرفيوم (Eau de Perfume) قراردارد كه غلظت آن نزديك به ۷ تا ۱۵ درصد ميباشد. اين مدل رايحه به علت ماندگاري نسبتاً بالا و قيمت خوب، شايع ترين جور دربين مصرف كنندگان ميباشد.
ادوتوالت (Eau de Toilette) با غلظتي نزديك به ۱ تا ۶ درصد، از بوي ملايمي برخوردار‌است كه مانگاري آن چندان بالا وجود ندارد و شايد بدون چاره گرديد در حين روز تعدادي درجه از آن استعمال كنيد.
ادوكلن (Eau de Cologne) نيز همچون ادوتوالت بويي ملايم دارااست و نسبتاًً به به عبارتي اندازه هم ماندگاري دارااست.
افترشيو (Aftershave) هاي آيتم به كار گيري آقايان به علت اسانس روغني كمتر، مانگاري كمتري به نسبت به ادوتوالت و ادوكلن دارا هستند.
چرا عطرها در بعضي از اشخاص ماندگاري بيشتري نسبت به ساير دارا هستند؟
در كل اشخاصي كه پوست چربي دارا هستند بوي رايحه آن­ها نسبت به افرادي با پوست كم آب ماندگاري بيشتري دارااست چرا‌كه پوست چرب به صورت طبيعي مرطوب ميباشد و رطوبت موجب حفظ و ماندگاري طولاني تر عطر رايحه مي­شود.
براي ماندگاري اضافه بوي رايحه چه بايستي كرد؟
ماندگاري بو با اعتنا به كم آب يا اين كه چرب بودن پوست، در اشخاص گوناگون مختلف ميباشد. عملكرد نمائيد به كار گيري از رايحه را در زمان روز تجديد فرماييد. كارشناسان پيشنهاد مي­نمايند رايحه را به پشت گوش­ها و گردن خويش بزنيد و مقدار پاره اي نيز بر روي پوست تن­تان استعمال نماييد. اين فعاليت سبب مي­شود بوي بو شما پخش گرديده و ديرتر از في مابين رود. يك اسپري كوچك بر روي موها مي­تواند ياري دهد بوي عطرتان براي تمام ارتفاع بازه زماني روز باقي بماند.
به چه شكل از فاسد شدن سريع بو پرهيز كنيم؟
شيشه رايحه را در محلي كم آب و خنك و بدور از پنجره و نوروفروغ خورشيد نگه داريد زيرا كه روشنايي خورشيد مي­تواند تركيبات بو را از در بين پيروز شود. در مجموع براي اينكه بطري رايحه قدمت بيشتري داشته باشد، سفارش مي شود آن را مدام داخل باكس­اش نگه داري نمائيد.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۱۴:۱۱ توسط:حامد موضوع:

هنگام آزمون كردن رايحه براي خريد

بهترين عطر زنانه

هنگام آزمون كردن رايحه براي خريد، آن را روي پوست يا اين كه خرقه خويش زده و روستا دقيقه حوصله فرماييد‎
 
استعمال از بوي خوش، سنت فرستاده بخشندگي هاست و از طرفي در دنياي امروزي مدرن، يكي‌از نيازهاي روزانه ميباشد.
 
بو، ادكلن، اسپري و گونه هاي توليدات خوشبو كننده، در سبد خريد هر اهل ايران خوش سليقه موجود است، ولي با اعتنا به ارزش زياد هر بطري اصل آن، روش كارهايي براي به كارگيري ي طولاني تر و با صرفه ي اين مال موجود هست كه مي‌توانيد از آن استعمال  فرماييد.
 
1- هنگام آزمون كردن رايحه براي خريد، آن را روي پوست يا اين كه جامه خويش زده و آبادي دقيقه حوصله نماييد آنگاه آن را استشمام نمائيد تا بوي حقيقي و بو اصلي رايحه را احساس نمائيد. 
 
2- شيشه بو را در محل گرم و همينطور تحت فروغ و روشنايي آفتاب قرار ندهيد. زيرا تابش آفتاب و گرم شدن سبب تغيير‌و تحول عطر مي شود. بهتر ميباشد آن را در باكس و در محلي خنك و بدون‌نور حفظ فرماييد. 
 
3- شايسته ترين عطرها هم تمام روز را دوام نمي‌آورند و مي بايست هر سه عدد چهار ساعت يكبار تجديد شوند. 
 
4- بهتر ميباشد عطري كه در روز به كارگيري مي كنيد با عطري كه در شب به كار گيري مي كنيد گوناگون باشد.
 
5- پوست چرب بازه زماني بيشتري رايحه را نگه ميدارد، قبلي از اسپري كردن رايحه روي بخش هاي نبض دارتان وازلين بماليد.
 
6- در حالتي كه ميخواهيد ماندگاري عطرتان بيش تر شود. آنان‌را در گرمابه يا اين كه توالت يا اين كه جاي گرم مراقبت نكنيد. گرما، رطوبت و نور و روشنايي موجب شكسته شدن مولكول هاي رايحه و نادر شدن كيفيت و ماندگاري آن ميشود. در ازاي آنها‌را در جاي خنك و كم آب مثل ميز آرايش و پيرايش خويش حفظ فرماييد.
 
  اضافه بخوانيد: صحيح كردن بو خانگي 
7- پس از اسپري كردن بو روي مچتان آن را خيس نكنيد. در صورتي‌كه مچ ها را بهم بماليد موجب از في مابين رفتن سريع خيس رايحه و تبخير آن مي‌شود.
 
8- بخش هاي نبض دار و گرم بدنتان را گزينه انگيزه اسپري قرار دهيد. بخش هاي مهم دربرگيرنده مچ دست، روي گردن،‌ آرنج، پشت زانو و روي قوزك پاست.
 
9- روي سطح كمدديواري دراور خرقه هايتان را با دستمال كاغذي مالامال كرده و آن گاه روي آن را معطر فرماييد. اينگونه جامه هاي شما مدام خوشبو خواهند بود و يا اين كه يك صابون خانگي خوشبو را در دستمال كاغذي پيچيده و به هم پا خرقه ها باطن كمدديواري خرقه هايتان قرار دهيد تا مدام خوشبو باشند.
 


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۸:۳۵ توسط:حامد موضوع:

دلداده بو و بوهاي خوب

بهترين عطر زنانه
تامل نمي كنم بتوانيد كسي رو پيدا نمائيد كه دلداده بو و بوهاي خوب نباشد! اكثري از ما از رايحه به طور تر و تميز استعمال مي كنيم و دائما به تاءمل تهيه و تنظيم رايحه هاي گرانقيمت و جديدتر هستيم اما بعضي از ما از بعضي بو‌ها خاطراتي داريم كه سبب ساز مي‌گردد ساليان از آن بو به كارگيري كنيم. نكته مهمي كه مي بايست مدنظر داشته باشيد اين ميباشد كه بو شما در واقع مانند امضايتان مي بايست بي‌همتا باشد؛ مطمئنا شما نيز دوست نداريد كه اشخاص متعدد از رايحه شما به كار گيري نمايند. با كارشناسان چي بپوشم يار و همدم باشيد تا ۱۰ نكته اي كه در امر رايحه و ادكلن نمي دانستيد معرفي كنند.


۱- پوست خويش را قبلي از به كارگيري از بو و ادكلن مطلقا مرطوب نماييد، مرطوب كردن پوست شما سبب ساز ارتقا تكثير بو و ارتقاء ماندگاري آن خواهد شد.
۲- از زدن بو به موهاي خويش پرهيز كنيد. نسبتاً نصيب اصلي هر بو را الكل تشكيل مي‌دهد كه‌اين مساله سبب جراحت زدن به موهاي شما خواهد شد و كم آبي موهايتان را به هم پا خواهد داشت.
۳- هيچ زمان بعداز اسپري كردن رايحه بر روي مچ دستان خويش آنان را به يكديگر نماليد! همانگونه كه ميدانيد بخش اعظمي از رايحه و ادكلن‌ها دارنده سه نت اول، مياني و آخري ميباشند و اصطكاك منجر جذب سريع ماده روغني بو به پوست گرديده و در فيض بو رايحه را وخيم خواهد نمود.
۴- عملكرد نماييد به جاي اسپري كردن بو به تمام نقاط تن خويش آن را در نقاط خاصي از تن كه دارنده نبض مي باشد بزنيد. اين نقاط عبارتند از: درون مچ دست، گردن، درون آرنج و پشت زانوها. با اعتنا به قربت خون رساني در حوالي پوست اين مساله سبب ساز مي‌گردد ماندگاري و پخش رايحه فوق العاده شود.
۵-  اعتنا داشته باشيد كه هر رايحه بر روي پوست شما اثري متعدد خواهد داشت و يكي اين مورد ها رژيم غذايي ميباشد كه بر بوي منتشر گرديده از پوست شما تاثير خواهد گذاشت.
۶- هيچ گاه در هنگام خريد بيشتراز ۳ بو گوناگون را عطر نكنيد! به دليل آن كه مشام شما از رايحه پرشده و طريق تعيين را بسيار طاقت فرسا خواهد نمود. در‌حالتي كه ميخواهيد تعداد بو بيشتري آزمايش فرمائيد، بعداز يك‌سري رايحه يك فنجان قهوه را ببوييد. عطر كردن قهوه سبب ساز ميگردد مشام شما براي عطر كردن بو بو نو مهيا شود.
۷- عطرهاي مدرن كمتر با اسانس گل هاي طبيعي ساخته ميشوند، اين نكته را هيچ وقت از حافظه نبريد.
۸- برخي از عطرها از فضولات حيواناتي زيرا گربه ساخته ميشوند.
۹- عطرها ميتوانند اكنون و هواي شمارا تغيير‌و تحول دهند. به عنوان مثال عطرهايي كه دارنده اسطوخودوس مي‌باشند ادب را به شما كادو مي‌دهند و آن هايي كه عطر مركبات دارا‌هستند احساس شادابي را منتقل مي‌نمايند.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۰۷:۲۹ توسط:حامد موضوع:

رايحه هاي مينياتوري

بهترين عطر زنانه
رايحه هاي مينياتوري (كه برخي به اونها بو كوچك يا اين كه رايحه جيبي هم ميگن) به عطرهايي گفته ميشه كه در سايز هاي خيلي كوچك اما با صورت باكس و شيشه ي يكسان با مثال هاي اصلي ساخت ميشه و هم برندهاي اصلي و هم برندهاي متفرقه اين مدل بو ها رو ساخت ميكنن.


عطرهاي مينياتوري اصل، دقيقا شبيه مثال هاي بزرگترشون ساخت ميشن و تمام محتوا با مثال ي اصلي يكسان مي‌باشد، و باكس داري بچ كد و سريال ميباشد و از ديد محتوي هيچ تفاوتي با مثال ي بزگشون ندارن، و صرفا تفاوت در سايز باكس و شيشه بو است.


برندهاي متفرقه هم عطرهاي مينياتوري رو با شكلي مشابه به عطرهاي اصلي ساخت ميكنن كه اما اسم مارك روي باكس معمولا درج شده و باكس ي اين مثال مينياتوري ها با مثال ي اصلي اندكي تفاوت داره كه مشخصا مايع محتواي شيشه ي مينياتوري برندهاي متفرقه يه اسكن از مثال هاي اصلي است و نسبتاً عملكرد گرديده عطر مشابه به مثال ي اصلي باشه.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۳:۴۷ توسط:حامد موضوع:

تفاوت رايحه با تستر بو در چه ميباشد؟

بهترين عطر زنانه

تفاوت رايحه با تستر بو در چه ميباشد؟

مطمئنا كليه ما مي‌دانيم كه علت ساخت و عرضه تستر ها به وسيله شركتهاي خالق رايحه تنها براي آزمايش كردن ميباشد خير چيز ديگر . . . ولي از روش سمپل هاي رايحه نيز اين قابليت و امكان آماده ميباشد پس نكته اي كه موجود هست اين ميباشد كه تستر ها نياز به زيبايي در كارتون و سلفون و . . . نخواهند داشت . انگيزه تنها آزمايش كردن است . به خيال و خاطر همين ميباشد كه تستر ها اكثرا با باكس هاي بسيار عادي و سواي سلفون و درب بطري و در چاپ غير تجاري مشاهده ميگردند .

در واقع به صورت كل رايحه با تستر بو هيچ تفاوتي با هم ندارند به دليل آن كه خريدار با استشمام كردن تستر توقع دارد به عبارتي رايحه با به عبارتي عطر و ماندگاري و پخش عطر را نيز اخذ نمايد، كه بعضي از موسسات بو سازي همين فعاليت را انجام ميدهند ولي بعضي ديگر گاها مشهود است كه نت نخستين تستر را يه خرده قدرتمند خيس مينمايند تا مشتري با استشمام كردن تستر نسبت به خريد آن بو رغبت بيشتري داشته باشد. اين قضيه براي هر شركتي قادر است متعدد باشد و بستگي به سياست كمپاني مربوطه داراست. اما اين قضيه بوسيله هيچ شركتي تاكنون به طور رسمي اعلام و پذيرفته نشده.

يك مشتري وقتي كه عطري را از قفسه دكان آزمايش مي‌نمايد، و آنگاه آن را دوست مي دارد، توقع دارد هنگامي كه خويش رايحه را خريداري مي‌نمايد، به عبارتي عطر، به عبارتي پخش و ماندگاري و به عبارتي كيفيت را تجربه نمايد . بدون شك موسسه ها خالق بو بدين مورد تاءمل كرده اند . البته نكته اصلي اين ميباشد كه حقيقتا تستر اصل و سواي خلل باشد . چيزي كه هم براي خويش عطرها و هم براي تستر ها در كشور‌ايران شديدا نقص‌ ساز شده‌است، تقلبي بودن آن هاست.

نبايد ظاهرا شيشه و اصالت بو، پخش رايحه، ماندگاري و … هيچ تفاوتي در ميان رايحه و تستر آن وجود داشته باشد و فقط تفاوت در بسته بندي و باكس بو ميباشد.

همانظور كه گفتيم تستر در بيرون از كشور ايران به عوارض مالياتي قابل فروش وجود ندارد البته در كشور ايران اين فرمان متعدد بوده و اينگونه نميباشد چرا‌كه تستر رايحه را نيز به فروش ميرسانند و براي آن عارضه ها مختلفي مي قدرت ارائه كرد كه از گزاره آن‌ها مي شود به تقاضا زياد آن، قيمت ارزان و حتي گاها عدم ارائه مجاني آن بوسيله عمده فروش ها اشاره نمود. ولي مجموعاَ بخواهيم بگوييم به نوعي كه مرتبط با مرزو بوم خودمان شود پاسخ آري بوده و تستر رايحه در كشور‌ايران موجود است.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۲:۱۳ توسط:حامد موضوع:

تشخيص عطر اصل از تقلبي با بطري عطر

مدام به اعتنا بطري عطر را قبل از  بهترين عطر زنانه خريد آن بررسي كنيد و درصورت امكان داده ها تماس فروشنده را بگيريد . در پرسيدن سوال هاي مستقيمي كه در ادامه توضيح داده مي شود سهل باشيد . براي مثال «مي توانيد بچ نامبر اين عطر را به اينجانب بگوييد» و «مي توانيد عكسي از متن پشت باكس عطر به من نشان دهيد» و غيره . درصورتي كه مي خواهيد از دكان هاي آنلايني چون eBay يا Amazon رايحه ادكلن بخريد بايستي جنس و نظرات يوزرها را محاسبه نمائيد . اطمينان يابيد كه فروشنده اكانت پاي پال وريفاي گرديده دارد، چرا كه دارندگان حساب پاي پال وريفاي گرديده مجبورند اطلاعات تماس دقيق شان را فاش نمايند .
در صورتي‌كه از فروشگاه هاي اينترنتي عطر و ادكلن مثل ايرانوس خريد مي نمائيد . ببينيد كه در وب سايت نشاني و شماره هاي معلوم و دقيقي ذكر گرديده يا خير . آيا فروشنده داده ها تماس تعدادي روش ارتباطي آنلاين خويش از پاراگراف ايميل، تلگرام، يوتيوب، گوگل پلاس و…خود را ذكر كرده مي‌باشد . آيا امكان رجوع فرآورده دارد؟ از دكان هايي خريد فرماييد كه به طبع نشانه اعتماد الكترونيكي داشته باشند . دكان هاي داراي اعتبار رايحه و ادكلن همچون ايرانوس دارنده سايتي با ظواهر و طراحي شكيلي ميباشند و نصيب هاي مختلف سايت به خصوص بخش هاي كليدي آن فارغ از هيچ اشتباه املايي و دستوري مي‌باشند . مطمئنا دكان هاي تقلبي چون مي دانند دوامي ندارند روي پباده سازي و زيبايي تارنما خويش هزينه ي چنداني نمي كنند .
نگهدارياز سالم پوست در هواي آلوده و كثيف


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۷:۰۳ توسط:حامد موضوع: