مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

روش صحيح به كارگيري‌ كردن از رايحه

بهترين عطر زنانه

معمولا واحد سنجش ماندگاري پرفيوم ها و ادوپرفيوم ها به همين خيال و خاطر بيشتراز سايز عطرهاست. بدين ترتيب در حالتي‌كه واحد سنجش ماندگاري رايحه براي تان مهم ميباشد به سراغ اين دو گونه برويد.

روش صحيح به كارگيري‌ كردن از رايحه

رايحه خوب
پرفيوم خوش رايحه


خيلي‌ها فكر‌ميكنند همين كه رايحه را روي تن اسپري نمايند، عمل تمام ميباشد! خطا نكنيد. بو زدن آداب منحصربه‌فرد به‌خودش را داراست، ولي چنانچه دل‌تان ميخواهد ماندگاري عطرتان اضافه شود و مرتبا ناچار به استعمال دوباره نباشيد، بو را روي نصيب‌هاي نبض‌دار تن اسپري فرماييد، آن هم خير از مسافت خيلي نزديك. عطري كه از مسافت نزديك اسپري شود روي يك نقطه عده ميشود و احتمال اين‌كه بوي آن به تلخي بزند، زياد ميگردد. مچ دست‌ها، گردن (در مواقعي ممكن ميباشد سبب ساز ساخت آلرژي شود) و آرنج‌ها محل‌هاي اصلي اسپري شدن بو ميباشند. دست‌تان را در مسافت ۱۰ تا ۱۵ سانتي‌متري اين نقاط بگيريد و به آرامي رايحه را اسپري فرماييد. در امر مچ دستان يك نكته را به خيال و خاطر داشته باشيد، بعداز استعمال از بو، مچ‌ها را به هم نساييد، اين فعاليت منجر حاد شدن بوي عطرتان مي شود.

برخي‌ها رايحه را صرفا روي گردن‌شان اسپري ميكنند ولي تنها به گردن اكتفا نكنيد، زيرا بخش متعددي از بوي عطرتان افزايشي خواهد رفت و كمرنگ ميشود. مچ دست‌ها براي كامل شدن اين پروژه عالي ميباشد!

يك شيوه ديدني ديگر هم براي اين‌كه بوي خوش‌تان اضافه شود موجود است، پاره اي يه خرده از عطرتان را در هوا اسپري نمائيد و به سمتش برويد، اين طوري بو روي تمام تن‌تان خواهد گرد هم آيي. در‌حالتي كه عطرتان ماندگاري يه خرده دارااست و به عنوان مثال تا از منزل به ضيافت برسيد پريده ميباشد يا اين كه كمرنگ گرديده، خوب ميباشد شيشه را به همپا‌تان داشته باشيد و هنگامي نزديك مقصد آيتم نظرتان شديد، از عطرتان مجددا به كارگيري فرمائيد. اين عمل بو را نو‌خيس نگه مي دارد.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۱۵:۰۰ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :