مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

تفاوت رايحه با تستر بو در چه ميباشد؟

بهترين عطر زنانه

تفاوت رايحه با تستر بو در چه ميباشد؟

مطمئنا كليه ما مي‌دانيم كه علت ساخت و عرضه تستر ها به وسيله شركتهاي خالق رايحه تنها براي آزمايش كردن ميباشد خير چيز ديگر . . . ولي از روش سمپل هاي رايحه نيز اين قابليت و امكان آماده ميباشد پس نكته اي كه موجود هست اين ميباشد كه تستر ها نياز به زيبايي در كارتون و سلفون و . . . نخواهند داشت . انگيزه تنها آزمايش كردن است . به خيال و خاطر همين ميباشد كه تستر ها اكثرا با باكس هاي بسيار عادي و سواي سلفون و درب بطري و در چاپ غير تجاري مشاهده ميگردند .

در واقع به صورت كل رايحه با تستر بو هيچ تفاوتي با هم ندارند به دليل آن كه خريدار با استشمام كردن تستر توقع دارد به عبارتي رايحه با به عبارتي عطر و ماندگاري و پخش عطر را نيز اخذ نمايد، كه بعضي از موسسات بو سازي همين فعاليت را انجام ميدهند ولي بعضي ديگر گاها مشهود است كه نت نخستين تستر را يه خرده قدرتمند خيس مينمايند تا مشتري با استشمام كردن تستر نسبت به خريد آن بو رغبت بيشتري داشته باشد. اين قضيه براي هر شركتي قادر است متعدد باشد و بستگي به سياست كمپاني مربوطه داراست. اما اين قضيه بوسيله هيچ شركتي تاكنون به طور رسمي اعلام و پذيرفته نشده.

يك مشتري وقتي كه عطري را از قفسه دكان آزمايش مي‌نمايد، و آنگاه آن را دوست مي دارد، توقع دارد هنگامي كه خويش رايحه را خريداري مي‌نمايد، به عبارتي عطر، به عبارتي پخش و ماندگاري و به عبارتي كيفيت را تجربه نمايد . بدون شك موسسه ها خالق بو بدين مورد تاءمل كرده اند . البته نكته اصلي اين ميباشد كه حقيقتا تستر اصل و سواي خلل باشد . چيزي كه هم براي خويش عطرها و هم براي تستر ها در كشور‌ايران شديدا نقص‌ ساز شده‌است، تقلبي بودن آن هاست.

نبايد ظاهرا شيشه و اصالت بو، پخش رايحه، ماندگاري و … هيچ تفاوتي در ميان رايحه و تستر آن وجود داشته باشد و فقط تفاوت در بسته بندي و باكس بو ميباشد.

همانظور كه گفتيم تستر در بيرون از كشور ايران به عوارض مالياتي قابل فروش وجود ندارد البته در كشور ايران اين فرمان متعدد بوده و اينگونه نميباشد چرا‌كه تستر رايحه را نيز به فروش ميرسانند و براي آن عارضه ها مختلفي مي قدرت ارائه كرد كه از گزاره آن‌ها مي شود به تقاضا زياد آن، قيمت ارزان و حتي گاها عدم ارائه مجاني آن بوسيله عمده فروش ها اشاره نمود. ولي مجموعاَ بخواهيم بگوييم به نوعي كه مرتبط با مرزو بوم خودمان شود پاسخ آري بوده و تستر رايحه در كشور‌ايران موجود است.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۲:۱۳ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :