مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

ادوپرفيوم‌ها هم جور‌اي ديگر از حاذق‌ترين عطرها

بهترين عطر زنانه

ادوپرفيوم: ادوپرفيوم‌ها هم جور‌اي ديگر از حاذق‌ترين عطرها و اما يه خرده ارزان‌خيس از پرفيوم‌ها مي‌باشند. و در گونه دوم از نگاه خلوص قرار ميگيرند. اسانس مو جود درين عطرها ۱۵-۲۱ درصد ميباشد و ماندگاري قابل قبولي دارا‌هستند كه قطعا از پرفيوم‎ها كمتر ميباشد.
ادوتويلت: اين عطرها در مدل سوم از ديد ماندگاري و ارزش ميباشند و به واحد سنجش ۶-۱۴ درصد اسانس دارا هستند. بوي ملايم‌تري دارا‌هستند و ماندگاري‌شان كمتر از ادوپرفيوم‌ها ميباشد. از حيث بخش اعظمي از كارشناسان ادوتويلت‌ها هم فقطً عطرهايي مي‌باشند كه بو‌شان قادر است به صورت ميانگين به مشام شما برسند تا شما هم از آن‌ها لذت ببريد. ولي مي بايست اين نكته را هم اذعان كرد كه در فيس اسپري كردن ادوتويلت بر روي مچ دست و حيطه‌هاي دارنده نبض مانند گردن ميتوانيد ماندگاري اين سيرتكامل عطرها را تا ۴۸ ساعت ارتقا دهيد.
ادوكلن: اين عطرها كه سكو چهارم را اخذ كرده‌اند، خلوصشان ۱-۵ درصد ميباشد و با داشتن قيمت خوب‌خيس، ماندگاري كم‌تري دارا هستند.
ادوپرفيوم
اوفرش: در غايت هم اوفرش‌ها مي‌باشند كه در درجه ارزان‌ترين عطرها قرار دارا هستند و ماندگاري آن ها نيز به جهت ۳ درصد اسانسي كه دارا هستند، نسبت به بقيه آيتم‌ها كمتر ميباشد؛ به اين ترتيب تعداد دفعات و معيار مصرف آن در طي روز نيز ارتقا خواهد يافت؛ پس در حالتي كه تنهاً عطر آيتم عشق‌تان در‌اين مدل جاي دارد و از طرفي ديگر هم برايتان اهميتي ندارد كه در دراز دوران ناچار گرديد اين عطرها را به جهت مصرف اضافه به تعداد بيشتري خريد نماييد، ميتوانيد به سراغ اين آيتم‌ها برويد.
اكثري از كارشناسان بر اين عقيده ميباشند كه خريد رايحه از لذت‌هاي معاش ميباشد و ميتواند براي اشخاص حتي تبديل به يك عادت و حق تقدم در خريد موردنياز فردي شود. شم بويايي يك كدام از كار كشته‌ترين احساسات آدم ميباشد و اصلي‌ترين ملاك تعيين رايحه براي اشخاص هم به مشام وصال بوي خوب و گزينه عشق رايحه خواهد بود. پس در‌حالتي كه شما هم از آن نوع اشخاص ميباشيد كه براي تعيين رايحه وسواس متعددي داريد، براي خريد رايحه پول بيشتري هم پا خويش داشته باشيد به اين دليل كه ممكن ميباشد ناچار گرديد هزينه بيشتري را صرف خريد رايحه دلخواه خويش فرماييد.
مي بايست اين را هم بيشتر كرد كه هزينه بالايي كه پرفيوم‌ها دارا‌هستند، برهان بر آن وجود ندارد كه ناچار ميباشيد در هر توشه مصرف، مقدار متعددي از آن‌ها‌را به كارگيري نماييد! مورد ديگري هم كه موجود هست آن ميباشد كه درباره با ساخت پرفيوم‌ها لزوماً آن معيار هزينه‌اي كه صرف خريد آن مي كنيد پرداخت نشده ميباشد. اين زمينه درباره با اثاثيه آرايشي نيز صحت ميكند. خصوصاً برندهاي داراي شهرت و پر اسم و رسم خودشان استدلال موجهي براي هزينه‌هاي گزاف پرفيوم مي‌باشند.
هر وقت شك و ترديد كرديد، آن را آزمون فرمائيد!تستر بو


برچسب: بهترين عطر زنانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۴:۱۴ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :