مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

ادوپرفيوم‌ها هم جور‌اي ديگر از حاذق‌ترين عطرها

بهترين عطر زنانه

ادوپرفيوم: ادوپرفيوم‌ها هم جور‌اي ديگر از حاذق‌ترين عطرها و اما يه خرده ارزان‌خيس از پرفيوم‌ها مي‌باشند. و در گونه دوم از نگاه خلوص قرار ميگيرند. اسانس مو جود درين عطرها ۱۵-۲۱ درصد ميباشد و ماندگاري قابل قبولي دارا‌هستند كه قطعا از پرفيوم‎ها كمتر ميباشد.
ادوتويلت: اين عطرها در مدل سوم از ديد ماندگاري و ارزش ميباشند و به واحد سنجش ۶-۱۴ درصد اسانس دارا هستند. بوي ملايم‌تري دارا‌هستند و ماندگاري‌شان كمتر از ادوپرفيوم‌ها ميباشد. از حيث بخش اعظمي از كارشناسان ادوتويلت‌ها هم فقطً عطرهايي مي‌باشند كه بو‌شان قادر است به صورت ميانگين به مشام شما برسند تا شما هم از آن‌ها لذت ببريد. ولي مي بايست اين نكته را هم اذعان كرد كه در فيس اسپري كردن ادوتويلت بر روي مچ دست و حيطه‌هاي دارنده نبض مانند گردن ميتوانيد ماندگاري اين سيرتكامل عطرها را تا ۴۸ ساعت ارتقا دهيد.
ادوكلن: اين عطرها كه سكو چهارم را اخذ كرده‌اند، خلوصشان ۱-۵ درصد ميباشد و با داشتن قيمت خوب‌خيس، ماندگاري كم‌تري دارا هستند.
ادوپرفيوم
اوفرش: در غايت هم اوفرش‌ها مي‌باشند كه در درجه ارزان‌ترين عطرها قرار دارا هستند و ماندگاري آن ها نيز به جهت ۳ درصد اسانسي كه دارا هستند، نسبت به بقيه آيتم‌ها كمتر ميباشد؛ به اين ترتيب تعداد دفعات و معيار مصرف آن در طي روز نيز ارتقا خواهد يافت؛ پس در حالتي كه تنهاً عطر آيتم عشق‌تان در‌اين مدل جاي دارد و از طرفي ديگر هم برايتان اهميتي ندارد كه در دراز دوران ناچار گرديد اين عطرها را به جهت مصرف اضافه به تعداد بيشتري خريد نماييد، ميتوانيد به سراغ اين آيتم‌ها برويد.
اكثري از كارشناسان بر اين عقيده ميباشند كه خريد رايحه از لذت‌هاي معاش ميباشد و ميتواند براي اشخاص حتي تبديل به يك عادت و حق تقدم در خريد موردنياز فردي شود. شم بويايي يك كدام از كار كشته‌ترين احساسات آدم ميباشد و اصلي‌ترين ملاك تعيين رايحه براي اشخاص هم به مشام وصال بوي خوب و گزينه عشق رايحه خواهد بود. پس در‌حالتي كه شما هم از آن نوع اشخاص ميباشيد كه براي تعيين رايحه وسواس متعددي داريد، براي خريد رايحه پول بيشتري هم پا خويش داشته باشيد به اين دليل كه ممكن ميباشد ناچار گرديد هزينه بيشتري را صرف خريد رايحه دلخواه خويش فرماييد.
مي بايست اين را هم بيشتر كرد كه هزينه بالايي كه پرفيوم‌ها دارا‌هستند، برهان بر آن وجود ندارد كه ناچار ميباشيد در هر توشه مصرف، مقدار متعددي از آن‌ها‌را به كارگيري نماييد! مورد ديگري هم كه موجود هست آن ميباشد كه درباره با ساخت پرفيوم‌ها لزوماً آن معيار هزينه‌اي كه صرف خريد آن مي كنيد پرداخت نشده ميباشد. اين زمينه درباره با اثاثيه آرايشي نيز صحت ميكند. خصوصاً برندهاي داراي شهرت و پر اسم و رسم خودشان استدلال موجهي براي هزينه‌هاي گزاف پرفيوم مي‌باشند.
هر وقت شك و ترديد كرديد، آن را آزمون فرمائيد!تستر بو


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۴:۱۴ توسط:حامد موضوع:

اين رايحه از پوست ليمو ترش بدست مي آيد

بهترين عطر زنانه

اين رايحه از پوست ليمو ترش بدست مي آيد .و منجر بهبود توان تمركز در اشخاص و نيرو بخشيدن به فعاليت هاي ذهني وتحريكات عصبي مي شود.
بو ليمو ترش بو قابل توصيه براي محيط هاي كار ميباشد زيراكه جو محيط كار را آهسته مي كند و منجر مي شود كه از مشكلات انساني پيشگيري شودهمچنين خستگي ، تنبلي و استرس را از بين مي پيروزي و ايجاد رابطه را در محيط كار سهل و آسان خيس مي كند.
مانند ديگر اعضاي خانواده مركبات، ليمو ترش در ضد عفوني كردن محيط قوي ميباشد و در معالجه كم خوني، اسهال، فشا رخون بالا، كلسترول بالا، رماتيسم، بي اشتهايي، سردرد ، خارش و آسم موءثر ميباشد.اسانس وانيل:
اين اسانس از دانه هاي گياهي كه در ماداگاسكار و اندونزي پرورش مي كند گرفته مي شود خاصيت درماني براي پوست دارااست به همين دليل در ايجاد وسايل آرايشي از آن به كارگيري مي شود.
از نظرروانشناسي داروي ضد افسردگي ميباشد زيراكه با بوييدن عطرآن شم ادب در اشخاص ايجادمي شود.
همچنين از حيث فيزيكي نيز فوايدي را به هم پا داراست كه مي تواناز آن‌ها خاصيت ضد درد بودن را اسم موفقيت .
بررسيها نشان مي دهد، بوييدن رايحه درخت سدر، گل رز، ياسمن و چوب كفش تابستاني براي رفع پرخاشگري و ستيزه جويي مطلوب ميباشد.
گونه هاي متفاوت رايحه درماني به شرح زير ميباشد:
كمك به افزايش خاطر: گونه هاي مركبات، ريحان، نعناع، پونه وحشي، فلفل قرمز رنگ و چوب راز
معالجه سردرد: بابونه رومي، انوع اسطوخودوس و رز
رفع اختلالات كردار و خوي: ريحان، شمعداني، گل طاووسي، ياسمن، كاكائو، بابونه رومي، نرگس، اشكال رز و اسطوخودوس
رفع استرس و اضطراب: پونه كوهي، اشكال بابونه، چوب رز، درخت سدر، دارچين، چوب دمپايي، ياسمن، لانگ اي لانگ و بو بركاموت
ضعف مديريتي و عدم توانايي در انجام كارها: پونه، رزماري، بادرنجبويه، گونه هاي نعناع و زنجبيل
معالجه كمرويي: روغن ياس، بهارنارنج و مرزنگوش
شك و ترديد: ليمو، گريپ فروت، اشكال نعناع و چوب سرو
رفع استرس و كابوس شبانه: بابونه رومي، اسطوخودوس، گونه هاي رز، چوب دمپايي و بهارنارنج
معالجه وسواس: بابونه رومي، بهارنارنج و زنبق
كاهش علايم افسردگي: بابونه رومي، ريحان، شمعداني، گريپ فروت، گونه هاي اسطوخودوس، مليسا و بهارنارنج
كاهش حواس پرتي: بو ليمو، ريحان و مليسا
رفع افسردگي بعد از زايمان: رز، چوب دمپايي و بهارنارنج
چه عطري براي چه فصلي مطلوب ميباشد؟
در ميان رايحه ها بيش از هر چيز رايحه پرتقال، بهارنارنج، درخت كاج، چوب كفش تابستاني و نعناع به دليل خنك بودن، احساس تازگي به به آدم منتقل مي كنند و براي فصل‌تابستان پيشنهاد مي شود.
با اينكه بر روي شيشه رايحه و ادوكلنها هيچ اثري از مدل تركيبات معطر آن ديده نمي شود، ولي شناسايي ويژگيهاي روغنهاي معطر كمك بزرگي به خريد بو متناسب با سليقه شخص مي كند. به لحاظ مي برسد اين مورد براي آن‌ها كه هنوز نمي دانند چه عطري مطلوب عزيزان و اطرافيانشان ميباشد، بسيار جذاب باشد.
رز: به صورت كلي افرادي كه اين رايحه را مي پسندند، بسيار شيدا پيشه بوده و از شم زنانگي بالايي برخوردارند.
زنبق: رايحه اي جادو كننده كه علامت پاكدامني و حجاب ميباشد. افرادي كه رايحه زنبق را مي پسندند، افرادي جرأتمند محسوب مي شوند.
ياسمن: بوي ياسمن مطلوب افرادي ميباشد كه از اعتماد‌به‌نفس بالا برخوردارند و ولي بر عكس هوا داران به «رز» كه بيشتر تمايل به احساسات زنانه را از خويش نشان مي دهند، هوا داران رايحه ياسمن تمايلات مردانه دارا هستند و اين را از شيوه آرايش موي، جامه پوشيدن و طريق گفتارشان مي قدرت فهميد. حتم داشته باشيد بيشتر آدمهاي با عزم عطري با رايحه ياسمن را تعيين مي كنند.
ميخك: بويي تند و تيز دارااست؛ مثل ادويه و جزو رايحه هاي «spicg» شمرده مي شود.
ريحان: بوي گرم داراست و به يادآوري خاطرات كمك مي كند و سبب هماهنگي بين روح و جسم مي شود، به همين دليل آشتي و متانت را به ارمغان مي آورد.
چوب دمپايي: رايحه شيرين داراست و گزينه اعتنا آقايان بوده و سبب تعادل بين روح و جسم مي شود و به كنترل هيجانات دروني نيز كمك مي كند.
نعناع: بوي خنك و خيس و جديد نعناع سبب جلاي مغز مي شود. بسيار پرطراوت براي آدمهاي عصبي و گرمايي ميباشد. براي آدمهايي كه حواس پرت مي‌باشند جزو بهترين داروهاي «آروماتراپي» محسوب مي شود.
مليساي هندي: عطري بسيار خنك كه رايحه ليمو نيز در آن استشمام مي شود. به معالجه اختلالات عصبي كمك مي كند و از تنش و افسردگي مي كاهد. مليساي هندي عطري خنك در فصل‌تابستان بويژه براي آنهايي ميباشد كه رانندگي مي كنند يا پشت ميز مي نشينند.
مشك: رايحه اي كه بيشتر در ادوكلنها يافت مي شود و شم خودباوري را تقويت مي كند.
كندر: بويي گرم و شيرين دارااست و نقش فراواني در آهسته سازي مغز ايفا مي كند. كندر بهترين رايحه اي ميباشد كه در طول مراقبه و مديتيشن پيشنهاد مي شود.
يك‌سري نكته در رابطه خريد رايحه
خريد «بو» به دليل هزينه نسبتاً سنگيني كه در بردارد براي همگي مقدور نيست در حالي كه مدل ملايمتر و كم دوامتر آن با نامهاي اسپري و ادوكلن به بهاي ارزانتري به فروش مي برسد.
استعمال از ادوكلن و اسپري براي روز، بويژه روزهاي گرم بهتر ميباشد؛ زيرا بو ملايمتري داراست. اسپري را از جور عطري كه تعيين كرده ايد، مي توانيد تهيه كنيد؛ زيرا از هر گونه اسانس بو، اسپري آن هم موجود هست.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۱۲:۲۱ توسط:حامد موضوع:

اين بو از پوست ليمو ترش بدست مي آيد

بهترين عطر زنانه

اين بو از پوست ليمو ترش بدست مي آيد .و سبب ساز بهبود توان تمركز در اشخاص و نيرو بخشيدن به فعاليت هاي ذهني وتحريكات عصبي مي شود.بو ليمو ترش رايحه قابل توصيه براي محيط هاي كار ميباشد زيراكه جو محيط كار را آهسته مي كند و سبب مي شود كه از ايرادات انساني پيشگيري شودهمچنين خستگي ، تنبلي و استرس را از بين مي موفقيت و ايجاد رابطه را در محيط كار راحت خيس مي كند.مانند ديگر اعضاي خانواده مركبات، ليمو ترش در ضد عفوني كردن محيط توانا ميباشد و در معالجه كم خوني، اسهال، فشا رخون بالا، كلسترول بالا، رماتيسم، بي اشتهايي، سردرد ، خارش و آسم اثر گذار ميباشد.
اسانس وانيل:
اين اسانس از دانه هاي گياهي كه در ماداگاسكار و اندونزي رويش مي كند گرفته مي شود خاصيت درماني براي پوست داراست به همين دليل در ايجاد وسايل آرايشي از آن استعمال مي شود.
از نظرروانشناسي داروي ضد افسردگي ميباشد زيراكه با بوييدن عطرآن حس متانت در اشخاص ايجادمي شود.
همچنين از نگاه فيزيكي نيز فوايدي را به يار و همدم داراست كه مي تواناز آن ها خاصيت ضد درد بودن را اسم پيروزي .
بررسيها نشان مي دهد، بوييدن رايحه درخت سدر، گل رز، ياسمن و چوب دمپايي براي رفع پرخاشگري و ستيزه جويي مطلوب ميباشد.
گونه هاي گوناگون رايحه درماني به شرح زير ميباشد:
كمك به افزايش ياد: گونه هاي مركبات، ريحان، نعناع، پونه وحشي، فلفل قرمز‌رنگ و چوب رمز
معالجه سردرد: بابونه رومي، انوع اسطوخودوس و رز
رفع اختلالات كردار و خوي: ريحان، شمعداني، گل طاووسي، ياسمن، كاكائو، بابونه رومي، نرگس، اشكال رز و اسطوخودوس
رفع استرس و اضطراب: پونه كوهي، اشكال بابونه، چوب رز، درخت سدر، دارچين، چوب كفش تابستاني، ياسمن، لانگ اي لانگ و رايحه بركاموت
ضعف مديريتي و عدم توانايي در انجام كارها: پونه، رزماري، بادرنجبويه، گونه هاي نعناع و زنجبيل
معالجه كمرويي: روغن ياس، بهارنارنج و مرزنگوش
شك و ترديد: ليمو، گريپ فروت، گونه هاي نعناع و چوب سرو
رفع استرس و كابوس شبانه: بابونه رومي، اسطوخودوس، اشكال رز، چوب دمپايي و بهارنارنج
معالجه وسواس: بابونه رومي، بهارنارنج و زنبق
كاهش علايم افسردگي: بابونه رومي، ريحان، شمعداني، گريپ فروت، اشكال اسطوخودوس، مليسا و بهارنارنج
كاهش حواس پرتي: رايحه ليمو، ريحان و مليسا
رفع افسردگي بعد از زايمان: رز، چوب كفش تابستاني و بهارنارنج


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۲:۴۱ توسط:حامد موضوع:

عطر رايحه:بو هاي يك خانواده معطر

بهترين عطر زنانه

3-عطر رايحه:بو هاي يك خانواده معطر. در لحاظ بگيريد كه از شما و يا اين كه گيرنده بو لذت ميبيريد. عطرها در كل به چهار گونه عطر تقسيم ميگردند ، اگرچه بخش اعظمي از عطرها دربردارنده تركيبي لطيف از بو مي‌باشند. در صورتيكه در هم اكنون خريد رايحه براي فرد ديگري ميباشيد ، مشاهده كنيد كه گونه هاي رايحه آن‌ها را به كارگيري مي نمايد. در صورتي نمي دانيد چه گونه عطرهايي را دوست داريد ، نگران نباشيد: مي‌توانيد زماني در اكنون آزمون كردن عطرها در مغازه مي‌باشيد ، خانواده بو را ترجيح دهيد.
عطرهاي گل / رايحه مانند گلهاي جديد بريده گرديده رايحه مي‌كنند. عطر رايج گزينه به كارگيري در عطرهاي گلدار گل رز ، اسطوخودوس ، ميخك و شكوفه نارنج ميباشد. عطرهاي گل به جهت بو اي شيرين و زنانه كه اضافه از آن لذت مي‌برند دوست داستني ترين عطرهاي زنانه ميباشند.عطرهاي مركبات / ميوه اي بوي ميوه ، بويژه مركبات مي‌دهند. بدن هاي رايج ميوه هاي مركبات مانند پرتقال ، گريپ فروت و آهك ميباشد ، البته ميوه هاي ديگري مانند زردآلو ، سيب يا اين كه هلو نيز موجود هست. به صورت كلي اين عطرها پر‌نور و تازگي مي باشند.عطرهاي شرقي / معطر بوي مشك و پيچيده ميدهند. اكثري از آنان دربردارنده بدن چاشني جات ترشي جات مانند آنيس ستاره ، دارچين و وانيل ميباشند.عطرهاي وودي / Chypre بوي چوبي و خاكي دارا هستند. اكثري دربردارنده عطرهايي مانند ترنج ، بلوط خامه اي و پاتوولي مي باشند.


4-پرسش:از ديگرافراد بپرسيد كه از چه بو استعمال مي نمايند. از بو هايي كه پيرامون شما به كار گيري مي‌كنند مطلع باشيد سواي اعتنا به اينكه در دفتر كار ميباشيد ، در قطار يا اين كه كلاس مي باشيد. در حالتي كه چيزي را كه دوست داريد كاربر عطر بپرسيد كه‌اين بو چه است. شما هيچوقت نمي دانيد ، مي‌توانيد بو و بوي تازه خويش را حتي سواي ورود به دكان پيدا نماييد
در صورتي رايحه و بوي عطرهاي دوستانتان را دوست نداريد ، همت فرمائيد آنچه را كه راجع‌به آن‌ها دوست نداريد ، معين فرمائيد. اين داده ها ارزشمندي ميباشد كه به شما امداد مي‌كند آيتم هاي خويش را محدود نمائيد.
توانيد ويرايش فرمائيد، براي استعمال طولاني تر لطفا به بخش ارتقا رجوع كنيد.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۷:۱۶ توسط:حامد موضوع: