مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

هنگام آزمون كردن رايحه براي خريد

بهترين عطر زنانه

هنگام آزمون كردن رايحه براي خريد، آن را روي پوست يا اين كه خرقه خويش زده و روستا دقيقه حوصله فرماييد‎
 
استعمال از بوي خوش، سنت فرستاده بخشندگي هاست و از طرفي در دنياي امروزي مدرن، يكي‌از نيازهاي روزانه ميباشد.
 
بو، ادكلن، اسپري و گونه هاي توليدات خوشبو كننده، در سبد خريد هر اهل ايران خوش سليقه موجود است، ولي با اعتنا به ارزش زياد هر بطري اصل آن، روش كارهايي براي به كارگيري ي طولاني تر و با صرفه ي اين مال موجود هست كه مي‌توانيد از آن استعمال  فرماييد.
 
1- هنگام آزمون كردن رايحه براي خريد، آن را روي پوست يا اين كه جامه خويش زده و آبادي دقيقه حوصله نماييد آنگاه آن را استشمام نمائيد تا بوي حقيقي و بو اصلي رايحه را احساس نمائيد. 
 
2- شيشه بو را در محل گرم و همينطور تحت فروغ و روشنايي آفتاب قرار ندهيد. زيرا تابش آفتاب و گرم شدن سبب تغيير‌و تحول عطر مي شود. بهتر ميباشد آن را در باكس و در محلي خنك و بدون‌نور حفظ فرماييد. 
 
3- شايسته ترين عطرها هم تمام روز را دوام نمي‌آورند و مي بايست هر سه عدد چهار ساعت يكبار تجديد شوند. 
 
4- بهتر ميباشد عطري كه در روز به كارگيري مي كنيد با عطري كه در شب به كار گيري مي كنيد گوناگون باشد.
 
5- پوست چرب بازه زماني بيشتري رايحه را نگه ميدارد، قبلي از اسپري كردن رايحه روي بخش هاي نبض دارتان وازلين بماليد.
 
6- در حالتي كه ميخواهيد ماندگاري عطرتان بيش تر شود. آنان‌را در گرمابه يا اين كه توالت يا اين كه جاي گرم مراقبت نكنيد. گرما، رطوبت و نور و روشنايي موجب شكسته شدن مولكول هاي رايحه و نادر شدن كيفيت و ماندگاري آن ميشود. در ازاي آنها‌را در جاي خنك و كم آب مثل ميز آرايش و پيرايش خويش حفظ فرماييد.
 
  اضافه بخوانيد: صحيح كردن بو خانگي 
7- پس از اسپري كردن بو روي مچتان آن را خيس نكنيد. در صورتي‌كه مچ ها را بهم بماليد موجب از في مابين رفتن سريع خيس رايحه و تبخير آن مي‌شود.
 
8- بخش هاي نبض دار و گرم بدنتان را گزينه انگيزه اسپري قرار دهيد. بخش هاي مهم دربرگيرنده مچ دست، روي گردن،‌ آرنج، پشت زانو و روي قوزك پاست.
 
9- روي سطح كمدديواري دراور خرقه هايتان را با دستمال كاغذي مالامال كرده و آن گاه روي آن را معطر فرماييد. اينگونه جامه هاي شما مدام خوشبو خواهند بود و يا اين كه يك صابون خانگي خوشبو را در دستمال كاغذي پيچيده و به هم پا خرقه ها باطن كمدديواري خرقه هايتان قرار دهيد تا مدام خوشبو باشند.
 


برچسب: بهترين عطر زنانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۵۸:۳۵ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :