مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

بو‌ها و روغن‌هاي معطر درتمام ارتفاع بازه فرهنگ

بهترين عطر زنانه
بو‌ها و روغن‌هاي معطر درتمام ارتفاع بازه فرهنگ و تمدن بشري آيتم استعمال قرار مي‌گرفت و در عصرامروزي نيز هنوز تحت عنوان يكي مهم ترين اسباب و اثاث زيبايي به كارگيري ميشود. به كارگيري از يك بو خوب ميتواند كردار و خو شما‌را بهتر كرده و يا اين كه يادآور برخي خاطرات باشند.راهنماي گزينش رايحه و ادكلن در فصل‌تابستان و ماه هاي گرم سالعطر‌ها و روغن‌هاي معطر درتمام ارتفاع زمان فرهنگ وتمدن بشري آيتم به كار گيري قرار مي‌گرفت و در عصرامروزي نيز هنوز تحت عنوان يكي مهم ترين اسباب و اثاث زيبايي به كارگيري مي گردد. استعمال از يك بو خوب ميتواند كردار و خو شما‌را بهتر كرده و يا اين كه يادآور بعضي خاطرات باشند. اما نبايد در تمام ارتفاع سال از يك بو مختص به كار گيري فرمائيد (خيلي مهم نيست چقدر آن را دوست داريد). همان طور كه جامه هايتان در فصل تابستان و فصل زمستان با هم مختلف ميباشد، تعيين بو و ادكلن نيز بايستي مختلف باشد.
راهنماي تعيين رايحه و ادكلن در فصل تابستان و ماه هاي گرم سال
تفاوت دربين رايحه‌هاي فصل‌تابستان و فصل زمستان
فصل تابستان عصر كار‌هاي بيرون ساختماني مانند پيك نيك، ضيافت‌هاي در گلشن، بازي‌هاي حاشيه دريا و امثال آن ميباشد به اين ترتيب رايحه شما نيز بايستي متناسب با اين سبك معاش باشد. از آن جا كه رايحه‌ها به شدت پايين تاثير دماي هوا مي باشند براين اساس بسيار مهم ميباشد كه بسته به دسته فصل، رايحه خويش را تعيين فرمائيد.
گرما موجب تبخير سريع‌خيس رايحه گرديده و به نقل از پرشين او با شدت بيشتري پخش مي شوند از اين رو عطر رايحه‌هاي هاي فصل‌تابستان و فصل بهار با هم گوناگون مي‌باشند.
راهنماي تعيين رايحه و ادكلن در فصل تابستان و ماه هاي گرم سال
گزينش رايحه و ادكلن براي فصل‌تابستان
چنانچه عطر عطري بسيار كاركشته باشد در فصل تابستان قادر است غيرقابل تحمل شود، به اين ترتيب در ماه‌هاي گرم سال مي بايست از بو‌هاي ملايم‌خيس و طبيعي‌خيس به كار گرفت صحيح برخلاف رايحه‌هاي زمستاني كه تندتر و گرم‌خيس مي‌باشند.
عطر رايحه‌هاي اين فصل بايستي ملايم و زنانه باشد مثل بو مركبات كم آب، چاي سبز و يا اين كه گل‌هايي مانند ياس سپيد، ياسمن و گل مريم.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۱:۰۲ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :