مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

اشانتيون رايحه در چه ميباشد؟

بهترين عطر زنانه

به خيال و خاطر داشته باشيد بدون شك تستر مي بايست كارتون و باكس داراي اعتبار داشته باشد.
بها تستر چقدر زير خيس از ادكلن اصلي ميباشد؟ ارزش تستر اصلي معمولا ۱۰ الي ۲۰ درصد ذيل خيس از بها بو اصلي ميباشد. براين اساس انتظار تفاوت ارزش فاحش نداشته باشيد.
فرق تستر بو و سمپل يا اين كه اشانتيون رايحه در چه ميباشد؟در حالتي كه اهل خريد بو باشيد مسلما با سمپل‌هاي كوچك بو كه در كنار عطرهاي اصلي عرضه ميگردند شناخت داريد، البته اين سمپل‌ها يا اين كه مثال هاي بو تفاوت متعددي با تستر بو داراست. سمپل در حجم‌هاي بسيار كوچك و معمولا در سايز ۱و ۱.۵ و ۲ ميلي‌ليتر  عرضه مي‌گردد. به عنوان مثال چنانچه شما از مغازه معتبري يك بو شانل تنظيم فرماييد در كنار آن فروشنده يك سمپل از رايحه دولچه گابانا نيز در پاكت خريد شما قرار مي دهد تا آن را هم آزمون فرماييد و در چهره رغبت مثال بدون نقص آن را خريداري نمائيد. اين سمپل‌ها دربردارنده عطر بو اصلي مي باشند البته براي فروش تنظيم نميشوند و انگيزه از آنها تبليغات براي توليدها نو ميباشد. با در لحاظ به دست آوردن اين خصوصيت‌ها مي‌قدرت تفاوت سمپل و تستر را تماما مشخص و معلوم كرد، تستر در حجم‌هاي بالا عرضه مي شود و انگيزه آن مشتريان نيستند بلكه اين توزيع كنندگان و فروشندگان بو مي باشند آنان‌را به بدون‌پول اخذ مي نمايند ( و با بها‌هاي مشخصي به مشتريان ميفروشند) اما انگيزه سمپلها مشتريان پاياني ميباشند.
حواستان را خيلي خيلي عده نماييد!!!!معمولا اشخاص فرصت طلب تستر عطرهايي را نسخه برداري مي كنند كه بها بالا و يا اين كه فروش بالا و يا اين كه هردو باهم را داشته باشد مثلا تستر كريد اونتوس يا اين كه تستر بلك افغان. اين اشخاص سود جو بها را به طوري تعيين مي كنند كه در حدود بها خويش متاع باشد تا مشتري از ديد بها شك و ترديد نكند. به صورت نمونه در حالتي‌كه ارزش كريد اونتوس را ۳۲۰۰۰۰۰ تومان در حيث بگيريم تستر اصلي كريد قيمتي حدود ۲۸۰۰۰۰۰ تومان خواهد داشت اما اين اشخاص سود جو به عنوان مثال تستر فيك كريد اونتوس را ۲۲۰۰۰۰۰ تومان مي‌فروشند و مشتري هم از همگي جا بيخبر با خيال و خاطر اينكه به ارزش ارزانتر از تمامي جا خريده  ذوق زده و راضي خواهد بود.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۳۰:۴۲ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :