مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

شايسته ترين عطري كه منحصراً براي دختران نوجوان

بهترين عطر زنانه

شايسته ترين عطري كه منحصراً براي دختران نوجوان تهيه و تنظيم شده‌است:Marc Jacobs fragrance daisy eau de Toilette
Marc Jacobs fragrance daisyارزش در وبسايت آمازون: ۵۵ دلاراين بو دقيقا در اولِ سال ۲۰۰۷ پباده سازي شد، و به علت عطر ي بسيار لطيف، نافذ، خنك و سبك خويش بسيار مشهور ميباشد. درين ادكلن تنها از ۴ تا ۸ درصد بو خالص مستعمل ميباشد و به همين ادله ميباشد كه‌اين بو بسيار خنك و سبك ميباشد و بوي بهتري نسبت به بو هاي ديگر در بازار داراست‌.
برندي كه‌اين رايحه را پباده سازي نموده است همينطور القابي براي اين بو در تعدادي سال اخير در حيث گرفته ميباشد مانند: روياي اصلي يك تينيجر (كاييا گربر) Kaia Gerber، دختر سيندي كرافورد (Cindy Crawford’s daughter) و مامان عطر ها و برهان اصلي گزينش اين ا‌لقاب اين ميباشد كه‌اين بو منحصراً براي دختران نوجوان و تينيجر ها پباده سازي شده‌است و بسيار نوجوان پسند ميباشد. طولاني تر از ۱۲۰۰ استفاده كننده در تارنما آمازون، در نصيب نظرسنجي، از ۵ ستاره، هر ۵ ستاره را براي اين بو در حيث گرفته اند.
 
زماني كه يه خرده از بو اين بو در اتاق پخش مي‌شود، به لحاظ مي‌رسد كه رايحه بويي به مانند برگ هاي بنفش و توت خارجي وحشي دارااست؛ بطن اين ادكلن از رايحه گل ياسمن، باغيا و گريپ فروت ساخته شده ميباشد.
 
در واقع بيس اصلي اين ادكلن مشك، بو درخت سفت و طاقت فرسا دمپايي سپيد و وانيل ميباشد. (مشك ماده اي در غده يا اين كه گوني محصول نر بعضي حيوان ها مانند آهوي ختن، موش آبي رنگ و اردك استراليايي قراردارد كه بويي سنگين و معطر ساخت مي‌نمايد.
معرفي 5 رايحه زنانه اگنر با قيمت مناسب و كيفيت بالامشاهدهچندين جور مشك موجود هست: مشك حيواني ، مشك گياهي يا اين كه گلي ، مشك سنتتيك. درين نوشته ي علمي مشك حيواني مد لحاظ ماست.اكنون ديگر از مشك طبيعي در عطرسازي به كار گيري نميشود.
هر كيلو مشك آهوي ختن فعلا قيمتي باورنكردني را دارااست. اين مشك بسيار گرانبها ميباشد و يقينا از اين مشك در عطرسازي به كارگيري نميشود.ادله ديگر آن نيز ميتواند اين باشد كه آهوي ختن در حالا انقراض ميباشد و كسي اذن به كارگيري از آن را ندارد.)
اين رايحه به جهت داشتن عطر ارگانيك (مركبات خوشبو)، خنك و خيس و جديد خويش يكي‌از شايسته ترين آيتم براي دختران نوجواني ميباشد كه مي‌خواهند از رايحه هاي آپديت به كار گيري نمايند‌ و مطلوب سن خويش خريد نمايند.
تعيين يك رايحه مطلوب مانند همين رايحه، منجر ميگردد كه خودباوري بيشتري نيز داشته باشيد.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۸:۳۸ توسط:حامد موضوع:

انـواع عـطـر و خـواص آنـها

انـواع عـطـر و خـواص آنـها

بهترين عطر زنانه
هــمان طـور كـه درصد (غلظت) تركيبات معطر (اروماتيك) كاهش مي‌يابد، شـدت و ارتفاع عـمـر بو نيز كاهش مييابد. تـركيـب آب و الـكل بعنوان حلال مواد معطر بكار ميرود. در كار گرماي تن سبب ساز مي شود تـا حـلال بـسرعت تـبـخير گرديده و عـطر بـر روي پـوست بـاقـي بـماند تا بتدريج طي يكسري ساعت تبخير گردد.
ما مجبوريم از به عبارتي ترازو چشايي براي شناسايي گونه بوي رايحه استعمال كنيم: “شيرين”، “تلخ”، “ترش”. چندين مقام‌بندي‌ ديگر مانند گونه هاي بو‌ي گل‌ها يا اين كه ميوه‌ها يا اين كه حتي بوي چوب درختان و شكلات و توتون نيز موجود هست البته اين سه گونه بو به طولاني تر‌ي “سرد” و “گرم” بي آلايش‌ترين معيارهاي ما براي شناسايي عطرها مي باشند. علاوه بر صفات “تند” و “ملايم” شايد بشود صفت‌هاي “سنگين” يا اين كه “سبك” را هم به عمل موفقيت. بعضي از عطرها تركيبي از اين سه عطر به بيشتر‌ي سردي و گرمي ميباشند به عنوان مثالً عطرهاي گرم و شيرين يا اين كه سرد و تلخ يا اين كه تند و شيرين با تندي و ملايمت‌هاي گوناگون.
عطرهاي گرم و شيرين و تلخ : مطلوب براي فصول سرد يا اين كه بخشها سردسير
عطرهاي سرد و تلخ يا اين كه ترش : مطلوب براي فصول گرم يا اين كه بخشها گرمسير و مجالس صميمانه
عطرهاي تند از هر جور : براي ميهماني‌ها و مجالس
دسته و فصل استعمال هم اما اوليه بستگي به ذائقه‌ي بويايي شما داراست.
معيارهائي كه براي تعريف غِلظت تقريبي يك بو با به كار گيري از درصد و يا اين كه حجم روغن معطر در آن، آيتم به كارگيري قرار گيرد معمولاً غير قابل درك و غير ظريف مي باشند. فهرستي از كلمه ها معمول به شرح ذيل ارائه شده است:
پودر رايحه: دربرگيرنده ۳۱٪ اسانس عطري در پودر تالك آرايشي فارغ از وجود الكل ميباشد.
عصاره بو يا اين كه perfume : با غلظتي در بين ۱۵–۴۰٪ از مواد معطر غليظ‌ترين، خالصترين، ماندگارترين و در عين درحال حاضر گرانترين مدل بو ميباشد.
اسپريت دو پرفيوم يا اين كه ESdP : مشتمل بر ۱۵–۳۰٪ مواد معطره، يك مخلوط كه به تدريج دربين عصاره رايحه و ادوپرفيوم استعمال ميگردد.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۴۸:۰۹ توسط:حامد موضوع:

رايحه تمدن

رايحه تمدن

بهترين عطر زنانه
 
تمدن‌ها و فرهنگ‌هاي بشري برپايه عوامل گوناگوني مانند شرايط اقليمي و باورها و سليقه‌ها با بعضي از رايحه‌هاي ويژه مرتبط شده‌اند. اين موضوع را مي‌توان هنگامي ‌كه در كوچه‌ها و خيابان‌هاي شهرهاي بزرگ و كوچك قدم مي‌زنيم از بوي خوراكي‌ها و ادويه‌جات و برخي از بخورهاي آييني در معابد و مكان‌هاي عبادي تشخيص داد. در كوچه و پس كوچه‌هاي شهرهاي كشور ايتاليا بوي سبزيجات خشك و تازه همراه با پنيرهاي مختلف كه براي تهيه غذاها استفاده مي‌شود رايحه‌اي را در حافظه انسان ثبت مي‌كند كه نظير آن ‌را در كمتر مكان ديگري در دنيا مي‌توان يافت. وقتي وارد فرودگاه دهلي‌نو مي‌شويد و در هواپيما باز مي‌شود دنياي جديدي از عطرهاي ادويه‌‌هاي اين سرزمين كهن به مشام مي‌رسد كه آن نيز به نوبه خود تجربه‌اي نادر است.
 
از سال‌هاي بسيار دور در تمدن‌هاي بين‌النهرين عطر سدر، مورد و صمغ استراك زياد به مشام مي‌رسيد. عطر سرو كوهي، صندل سفيد و انگور نيز از مشخصه‌هاي فرهنگ مصر باستان به‌شمار مي‌آمد. در يونان عطر سوسن و عنبر و در جزيره كرت رايحه‌هاي برگ بو، اسطوخودوس، آويشن و رزماري فضاي شهرهاي باستاني را پرمي‌كرد. به اين ترتيب هر فرهنگي را مي‌توان با بوهاي مخصوصي مورد شناسايي قرار داد. پس به‌خاطر داشته باشيم كه هرگاه در گذر از كوچه‌اي در گوشه‌اي از اين كره خاكي رايحه شنبليله مورد استفاده در خورش قورمه‌سبزي به مشاممان رسيد به دنبال خانواده‌اي ايراني در آن حوالي بگرديم!
 
عطر و گردشگري
 
توليد رايحه خوشبو علاوه بر آن‌كه هنر يا صنعتي سودآور به حساب مي‌آيد اين ويژگي را داشته تا در برخي از موارد با صنعت گردشگري نيز ارتباط پيدا ‌كند. برخي از نقاطي كه به شكلي با توليد عطر در ارتباط بوده از اين توانايي براي برگزاري جشنواره‌هاي ساليانه و جذب جهانگردان بهره گرفته‌اند يكي از مشهورترين اين جشنواره‌ها در حدود ماه آگوست ميلادي در شهر گراس در فرانسه كه مهد توليد عطر به حساب آمده برگزار مي‌گردد؛ جشنواره‌ سالانه ديگري در شهر فلورانس در ايتاليا برگزار مي‌گردد كه در جريان آن آخرين محصولات شركت‌هاي عطرسازي مختلف از سراسر جهان به نمايش درآمده و نشست‌ها و برنامه‌هاي جانبي گوناگوني در جريان آن برگزار مي‌گردد.
 
در اين جشنواره به گياهان و مواد طبيعي و مصنوعي توليدكننده عطر از سراسر جهان با نگاهي تخصصي در حوزه توليد عطر پرداخته مي‌شود؛ از ادويه‌جات هندي تا آخرين دستاوردهاي علم شيمي. جهانگردان زيادي هر ساله از سراسر جهان در اين جشنواره شركت كرده و علاوه بر آگاهي از آخرين تحولات در بازار عطر مي‌توانند محصول مورد علاقه‌شان را خريداري  كرده و از ساير زيبايي‌هاي شهر نيز بهره گرفته و رايحه‌اي خوشبو از سفري به ياد ماندني با خود به خانه ببرند.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۵۹:۲۵ توسط:حامد موضوع:

طريق صحيح به كارگيري‌ كردن از بوخيلي‌

بهترين عطر زنانه

طريق صحيح به كارگيري‌ كردن از بوخيلي‌ها فكر مي‌كنند همين كه رايحه را روي تن اسپري كنند، كار تمام ميباشد! خطا نكنيد. رايحه زدن آداب منحصر به فرد به‌خودش را داراست، ولي در‌حالتي كه دل‌تان مي خواهد ماندگاري عطرتان بيش تر شود و مرتبا ناچار به استعمال دوباره نباشيد؛ رايحه را روي نصيب‌هاي نبض‌دار تن اسپري كنيد آن هم خير از مسافت خيلي نزديك. عطري كه از مسافت نزديك اسپري شود روي يك نقطه عده مي شود و احتمال اين‌كه بوي آن به تلخي بزند زياد ميگردد. مچ دست‌ها، گردن (در مواقعي ممكن ميباشد منجر توليد آلرژي شود) و آرنج‌ها محل‌هاي اصلي اسپري شدن بو مي‌باشند. دست‌تان را در مسافت 10 تا 15 سانتي‌متري اين نقاط بگيريد و به آرامي بو را اسپري كنيد. در خصوص مچ دستان يك نكته را به خيال و خاطر داشته باشيد؛ پس از استعمال از رايحه، مچ‌ها را به هم نساييد؛ اين كار منجر حاد شدن بوي عطرتان مي‌گردد.بعضا‌ها بو را صرفا روي گردن‌شان اسپري مي‌كنند ولي صرفا به گردن اكتفا نكنيد زيرا بخش متعددي از بوي عطرتان صعودي خواهد رفت و كمرنگ ميگردد. مچ دست‌ها براي تكميل اين پروژه عالي ميباشد!
يك خط مش ديدني ديگر هم براي اين‌كه بوي خوش‌تان طولاني تر شود موجود است، كمي كمي از عطرتان را در هوا اسپري كنيد و به سمتش برويد، اين طوري رايحه روي تمام تن‌تان خواهد جلسه. درصورتي كه عطرتان ماندگاري كمي دارااست و مثلا تا از منزل به ضيافت برسيد پريده ميباشد يا اين كه كمرنگ گرديده، خوب ميباشد شيشه را به همدم‌تان داشته باشيد و هنگامي نزديك مقصد گزينه نظرتان شديد از عطرتان مجددا به كارگيري كنيد. اين كار رايحه را نو‌خيس نگه ميدارد.
تمام محصول ها عطري از تمام توليد ها متعلق به عطرتان به كار گيري كنيد.در شرايطي‌كه اعتنا كرده باشيد به‌خصوص عطرهايي كه بوسيله كمپاني‌هاي مشهور ساخت ميشوند معمولا درون باكس‌هايي مي باشند كه بقيه توليدات مثل لوسيون و ژل خزينه يا اين كه  دوش هم داخل شان قرار گرفته ميباشد. براي اين‌كه مدام بوي خوب‌تان به قوت اول لحظات به كار گيري از بو باقي بماند ميتوانيد موقع استحمام از ژل دوش يا اين كه خزينه اين توليدها استعمال كنيد. پس از استحمام، لوسيون به عبارتي جنس يا اين كه اسپري را گزينه استعمال قرار دهيد. در غايت هم ادوپرفيوم‌تان را روي تن اسپري كنيد و مطمئن باشيد كه اين عطر تا استحمام بعدي به‌خير و خوبي روي تن‌تان باقي خواهد ماند. به خيال داشته باشيد براي به كار گيري از لوسيون خوب ميباشد كه از پاها استارت كنيد. اين طوري رايحه لوسيون افزايشي مي‌رود و خيلي خوب روي تن مي‌نشيند.
رايحه گرم و بو سردمعمولا بيش تر اشخاص تمجيد معمولي بو گرم و سرد را ميشناسند؛ مي دانند عطرهايي كه در آنها عطر شكلات يا اين كه چوب كفش تابستاني يا اين كه چاشني‌هاي شرقي به كار رفته باشد عطرهاي گرم به اكانت ميايند و عطرهايي كه در آنها عطر ليمو و نارنج يا اين كه هندوانه به كار رفته باشد عطرهاي خنك مي باشند. براي فصل‌هاي سرد مي بايست از عطر‌هاي گرم به كار گيري كرد و براي فصل‌هاي گرم از بو‌هاي سرد.اكنون كه كم‌كم به فصل بهار نزديك مي‌شويم، بد وجود ندارد به فكر عوض كردن عطرتان بيفتيد. براي اين فصل از عطر‌هاي خنك به كارگيري كنيد. بهتر ميباشد براي اين فصل 2 رايحه تهيه و تنظيم كنيد؛ يكي براي به كار گيري روزانه و ديگري براي ضيافت‌ها. عطرهاي سنگين، مثل محصولات مارك ديور يا اين كه ورساچه را در ضيافت‌ها به كارگيري كنيد؛ اين عطرها معمولا به تلخي يا اين كه شيريني ميزنند.از آن‌جايي كه با ورود به بهار روزهاي گرم هم كم‌كم خودي نشان مي دهند به سراغ عطرهايي با ماندگاري خوب برويد. تن در فصول گرم سال، اضافه عرق مي‌كند و همين زمينه سبب از در بين رفتن زود به زود بوي بو ميشود برخلاف فصل‌زمستان كه عطرها براي خودشان اكنون حالاها ميمانند و جايي نمي‌فرايند!


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۰:۵۵ توسط:حامد موضوع:

تشخيص عطر تقلبي از اصل

بهترين عطر زنانه

وقتي كه پيشين از خريد در درحال حاضر تحقيق بر روي رايحه ادكلن خويش ميباشيد ويژگي ها عطرها و نوت هاي آنها‌را از تارنما هاي معتبري بخوانيد. نوت هاي هر بو و ادكلن به اعتنا درج شده‌است. بايستي بدانيد كه عطرتان بو تك نتي يا اين كه بوي پيچيده داراست. عطرهاي تك نوتي مشتمل بر صرفا نوت هاي آغازين مي‌شوند و به اين ترتيب فقدان نوت هاي مياني و آخري مدام نشانگر تقلبي بودن وجود ندارد.
هنگام بازبيني اعتبار و اصالت رايحه ادكلن هاي تك نوتي دقت نمائيد كه آيا بوي آن غير معمولي و خيره كننده ميباشد يا اين كه خير و اين كه آيا با نوت هاي درج شده در توضيحات فرآورده ليست گرديده در تارنما هاي سازنده همخواني مي‌كند يا اين كه خير. مثلا در صورتيكه بو ياس را ميشناسيد و رايحه آيتم نظرتان دارنده بو ياس هست آيا آن را تشخيص مي دهيد. از ساير رويه هاي تشخيص بو اصل از تقلبي هست.
14 - بوي الكل و افزودنيهاي غير استاندارد و اكنون به هم زن در عطرهاي تقلبي
معمولا عطرهاي تقلبي بوي الكل مي دهند، وسيع ترين و بدترين عيب يك شركت رايحه سازي اين ميباشد كه از بو آن شركت بوي الكل استشمام شود و اين يك ننگ وسيع است، پس هرگاه از بوي الكل استشمام كرديد در تقلبي بودن آن شك وترديد نكنيد.
15-نوشته عربي
به هيچ عنوان نوشته عربي روي عطرها دليلي بر تقلبي بودن عطرها وجود ندارد و متاسفانه اين يك اعتقادوباور غلطي ميباشد كه در بين توده اي رايج شده‌است، لهجه عربي يك لهجه زنده در بين المللي ميباشد كه بر روي اكثر توليدات صادراتي چاپ مي‌گردد
 
در هنگام خريد مطلقا به نكات بالا اعتنا داشته باشيد كه سلفون، باكس، درب شيشه و خويش شيشه شايسته ترين نحوه براي تشخيص بو اصل از تقلبي است.در صورتي‌كه بو متبوع را تا قبل از اين داشته ايد و به كارگيري نموده ايد فعاليت معمولي تري داريد به دليل آن كه با آزمايش كردن آن و يه خرده اعتنا مي توانيد تفاوت را تشخيص دهيد.از فروشگاههاي داراي اعتبار خريداري فرمائيد و بي ترديد بعد از خريد، فاكتور با مهر مغازه اخذ فرماييد.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۲۰:۳۷ توسط:حامد موضوع:

مواد توليد كننده بو

بهترين عطر زنانه
مواد توليد كننده بو
هر جور رايحه دست‌كم از سه جزء تشكيل يافته ميباشد كه فراريت و وزن ‏مولكولي آن ها تا حدي باهم تفاوت دارا هستند.
جزء نخستينجزء اوليه كه تاپ نوت ناميده مي شود، فرارترين ماده و مشخصترين عطر را در دارا بوده ‏و در توليد رايحه كاربرد دارااست.‏
جزء دومجز دوم كه ميدل نوت ناميده مي شود، كمتر فراروگريز ميباشد و عموما عصاره يك ‏گل (بنفشه ، ياس و غيره) ميباشد.‏
جزء سومآخرين جزء يا اندنوت، كمترين فراريت را دارااست و معمولا يك رزين يا پليمر مومي ‏ميباشد.‏
سيوتون، اصلي‌ترين آفريننده بوبيشتر عطرها اجزاي بسياري دارا هستند و از نگاه شيميايي غالبا مخلوطهاي ‏كمپلكس مي باشند. با پيشرفت تجزيه مواد بو طبيعي ، مصرف تركيبات آلي ‏سنتزي خالص كه بوي آن ها همانند بوي بو خاصي مي‌باشد، بسيار ‏معمول شده‌است. مثال آن سيوتون ، يك كتون حلقوي ميباشد كه از سيويت ‏بدست مي‌آيد. سيويت ، ماده‌اي ميباشد كه از غده‌هاي گربه سيويت ترشح ‏مي‌شود.
گربه سيويت، حيواني شبيه به گربه ميباشد كه در اتيوپي و افريقاي ‏مركزي يافت مي‌شود.‏ سيوتون در رايحه سازي قيمت بسيار دارااست. امروزه سيوتون بصورت سنتزي ‏موجود هست. براي سنتز سيوتون ، ابتدا 8 ، هگزادكان ـ1 ، 16، دي ‏كربوكسيليك اسيد تهيه مي‌كنند و آن گاه آنرا بصورت رينگ در مي‌آورند. يون توريم (Th+4) كاتاليزور مسدود شدن اين رينگ ميباشد.
سيويت، مانند مشك، تيم‌اي از مواد جاذب جنسي ميباشد. اين مواد ‏جاذب جنسي در عطرهاي اثرگذار با زيركي بوسيله بوهاي گل و گياهي ‏پوشانده مي‌شوند. جاذبه اوليه از بوي خوش نتيجه ها مي‌شود. البته اثر ‏اساسي ناشي از سيويتون يا مشك ميباشد.‏
ساير تركيبات بو
تركيبات ديگري كه در عطرها بكار مي‌فرآيند، مشتمل بر الكلها و استرهايي با وزن ‏مولكولي زيادند. يك مثال ، ژرانيول (با نقطه جوش‎‎‏ 230 رتبه سانتي‌گراد) يك جزء اصلي از ‏روغن ژرانيوم (شمعداني معطر) تركيه‌اي ميباشد.‏ استرهاي اين الكل ، براي ساختن ماده معطر سنتزي كه بوي رز داراست، در ‏عطرسازي بكار مي‌رود. به عنوان مثال استري كه از واكنش ميان ژرانيول و اسيد فرميك تشكيل مي‌شود، بوي رز داراست.‏
عطرها نوعا 10% تا 25% اسانس رايحه و 75% تا 80% الكل و يك اثبات ‏كننده براي نگه داشتن روغن‌هاي اسانسي دارااست. عطرها به بيشتر مواد ‏آرايشي افزوده مي‌شوند تا مال بدست آمده بوي مناسب داشته باشند؛ ‏اين مواد بوهاي طبيعي و ديگر اجزايي مانند مواد جاذب جنسي را مي‌‏پوشانند. آن‌ها بعلت داشتن الكل ، خاصيت ضدعفوني و باكتري‌كشي ‏ملايمي دارا‌هستند.‏
نكاتي در رابطه با بو و به كار گيري از آن


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۳۱:۱۵ توسط:حامد موضوع:

ماندگاري شايسته ترين بو زنانه 2019

بهترين عطر زنانه
ماندگاري شايسته ترين بو زنانه 2019ماندگاري،ميتوان ماندگاري رايحه را بدين فيس تعريف و تمجيد كرد كه از عصر به كارگيري دوران متعددي باقي بماند. بو زنانه با ماندگاري خوب به عطري گويند كه از هنگامي كه آن را به كارگيري ميكنيد، تا بازه زماني عصر متعددي اثر آن را شم فرمائيد و اين خويش ملاك شايسته ترين رايحه زنانه 2019 مي باشد. برخي از رايحه ها كيفيت لازم براي پخش كردن عطر خويش را ندارند و بعد از به كار بستن فقط خويش متوجه بوي آن ميگردند كه بعد از مدتي نيز از واحد سنجش بو آنان كم شده و اثر آنها بسيار نادر مي‌گردد.باز‌بيني عارضه ها ماندگاري رايحه• يكي‌از عارضه ها ماندگاري بالاي بو به كار گيري زياد از مواد طبيعي در ايجاد بو ها است،شايان ذكر ميباشد دسته پوست اشخاص و فصول گوناگون سال نيز يكي از از ساير عارضه ها ماندگاري رايحه است. اين مورد در شايسته ترين مارك هاي رايحه از گزاره شنل، باربري و … نيز اهميت دارااست.
به كارگيري طولاني تر از مواد طبيعيماندگاري طولاني رايحه ها قادر است عامل هاي متعددي داشته باشد كه يكي‌از آنها كيفيت بو هست. بعضا از رايحه ها معيار مواد طبيعي مستعمل در آن‌ها طولاني تر است و اين دستور سبب مي‌گردد بو اي كه آن بو پخش مي‌كند اضافه گرديده و كيفيت خوب خيس به لحاظ رسد. از اين رو واضح ميباشد كه‌اين گونه بو ها لوكس خيس از بو هايي كه مواد طبيعي آن‌ها معدود ميباشد باشد،زيرا دارنده خط عطر هستند.
پوست آدمپوست ها معمولا يا اين كه كم آب مي گردند و يا اين كه چرب،بو روي پوست هاي كم آب واحد سنجش ماندگاري خوب ندارد و مي بايست در روز يك‌سري باري بو خويش را به كارگيري نمائيد. در حالتي كه دارنده پوست چرب مي‌باشيد به جهت رطوبت پوست بو ماندگاري بيشتري دارااست.
تاثير فصل در ماندگاري شايسته ترين بو زنانه 2019با دقت به چهار فصل بودن مرزوبوم ما اين نكته كه در هر فصل از سال هوا متناسب با آن گرم و سرد مي گردد. درحال حاضر بو ها نيز با دقت به خصوصيت طبع آن‌ها كه سرد و گرم ميباشد بايستي در فصل هايي از آن‌ها استعمال شود كه تاثير گذاري بيشتري داشته باشند.
به عنوان مثال در زمستان كه هوا سرد ميباشد بو هايي كه طبع سردي دارا هستند سفارش نمي‌شود، به اين دليل كه به جهت سردي هوا نمي توانند بو خويش را به نيكي منتقل كنند،وبايد از بو هاي گرم بهره برد،به عنوان مثال شايسته ترين بو زنانه 2019 مطلوب به كار گيري در فصل بهار و فصل تابستان بو تام فورد اركيد سوليل مي باشد.
عطرهاي گرم و تلخ معمولا از ماندگاري بيشتري نسبت به عطرهاي خنك و ملايم دارا هستند.
وقتي كه پيشنهاد مي شود براي خريد رايحه مبادرت نمائيد صبح است،زيرا در صبح تشخيص عطر آسانتر ميباشد.بعضي از اشخاص مي باشند كه در تمام ارتفاع سال از يك مدل رايحه به كارگيري مي نمايند؛ ولي پيشنهاد ما به شما اين ميباشد كه عطرتان را بيشتر فصلي گزينش كنيد. عطرهاي گرم و تند را براي فصلهاي سرد گزينش كنيد، و عطرهاي سرد، شيرين و رايحه گلها براي فصل گرم تعيين مناسبي ميباشد. گذشته از اين كه براي خريد بو از خانه بيرون برويد از هيچ سيرتكامل بو و خوشبو كننده استعمال نكنيد؛ زيرا تعيين بهتر را براي شما مشقت بار مي نمايند.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۵:۰۷ توسط:حامد موضوع:

ادكلن مردانه بولگاري جور Aqva Pour Homme بو محرك زنانه

بهترين عطر زنانه
اكثري از آقايان رغبت دارا‌هستند بو هايي را به كارگيري نمايند كه به آن‌ها شم خودباوري بخشيده و به واسطه بو خير كه داراست خانم گزينه علاقشان را به آن‌ها جذب كند.
ما براي شما ليستي از ادكلن هاي مردانه محرك كننده زنانه را تهيه و تنظيم كرده ايم.
چه عطري زنان را تحريك مي‌كند؟ رايحه هاي محرك زنانه بشناسيم.اكثري از آقايان رغبت دارا‌هستند رايحه هايي را به كارگيري نمايند كه به آنان احساس خود‌با‌وري بخشيده و به واسطه عطر خير كه داراست خانم گزينه علاقشان را به آنها جذب كند.به‌دنبال ليستي از شايسته ترين رايحه تحريك كننده زنان را تيتر مي‌كنيم. اميد واريم كعه اين مقاله برايتان اثرگذار واقع شود.


ادكلن مردانه بولگاري جور Aqva Pour Homme بو محرك زنانه
رايحه آكوا پور هوم كه از نخست جزو لبريز فروش ترين بو هاي جهان بوده و هنوز هم هست، شم تمركز و انديشه بسيار بالايي به اشخاص خواهد اعطا كرد. بدين وسيله ميتوانيد با حواس عده تري درپي كسب عشق خانم آيتم نظرتان باشيد.نت هاي اول اين عطرشامل درخت نارنج، پرتقال ماندارين و پرتقال ميباشند؛ كه حس سرخوشي بي نظيري را به شخص كادو مي‌كنند. نت هاي مياني به ندرت از رويه مي رسند و بوي خوش جلبك دريايي، اسطوخودوس و گل پنبه را به همپا دارا‌هستند. در آخر نيز عنبر، گياه پاتچولي، چوب درخت سرو ويرجينيا و نت هاي چوبي بو اي بي سابقه و شادي بخش را به مشام شما كادو ميكنند. عطر اي كه هيچ وقت از آن سير نخواهيد شد.
براي مطالعه اضافه: شايسته ترين رايحه ادكلن براي جذب دختران برنا را باز‌نگري مي‌كنيم



رايحه مردانه رالف لورن Polo Blue بو محرك زنانه
بوي تند و خنك اين بو شم ادب كنار اقيانوس را براي شما تداعي مي‌نمايد. حسي سرشار از سبك وزني و ادب. اين بو پولو بلو را مي اقتدار شايسته ترين رايحه تحريك كننده خانمها دانست. از آن جهت كه خانم هاي بسيار متعددي اين بو را مي پسندند و از آن با تيتر يك رايحه جالب و فريبنده حافظه مينمايند.




ادكلن مردانه آزارو گونه Chrome ادكلن محرك زنانهبو Chrome خنك را ميتوانيد در روزهاي گرم فصل‌تابستان استعمال فرمائيد و پر از احساس دلپذير سوزوسرما در روزهاي سوزان آن گرديد.بعداز به كارگيري از اين رايحه بوي رزماري، آناناس، شكوفه پرتقال، نارنج و ليمو را استشمام خواهيد كرد. اين بوي بي سابقه به عبارتي چيزي ميباشد كه كليه خانم ها را به خويش جذب ميكند.هيجان بيش تر نيز حسي ميباشد كه بعد از هربار به كارگيري از اين رايحه به شما دست خواهد بخشيد.
طولاني تر بدانيم : چه رايحه ادكلني مردان را جذب مي‌نمايد



رايحه ادكلن محرك زنانه سي كي ريويل مردانه-CK Revealدر او‌لين برخود شيشه جالب اين ادلكن دل شما‌را مي ربايد؛ بدين ترتيب اينادكلن كادو اي مطلوب نيز به حساب مي آيد. چنانچه خانمي مي باشيد كه دوست داريد بيش تر به مرد آيتم عشق و علاقه خويش جذب گرديد، توصيه مي‌كنيم اين ادكلن را به او كادو دهيد و از تاثيري كه مي‌بينيد شگفت زده گرديد.اين بو مردانه و اختصاصي، عطر اي بي سابقه را دارا است. نت هاي اول اين فرآورده كه شايسته ترين بو تحريك كننده زنان است، گلابي، كنياك، زنجبيل، كندر رمي و طالبي ميباشند. نت هايي بي سابقه كه كمتر ادغام آن‌ها را يكجا چشم ايد!


ادو تويلت مردانه هوگو باس جور Boss Bottled بو محرك زنانهبعد از استشمام بوي خوش اين ادكلن، شما نيز با ما هم عقيده خواهيد بود كه تمامي خانم ها جذب اين ادكلن خواهند شد! ساختار بو اين ادكلن بر مبنا ميوه، چاشني، وانيل، چوب، مركبات و... است.نت هاي اول اين مال دربرگيرنده آلوي سياه، سيب سبز، ليمو، نارمج و گل شمعداني مي باشند. اين نت ها انرژي فوق العاده اي را به شما خواهند اعطا كرد. اين انرژي آنقدر زياد ميباشد كه مي‌توانيد چهت نيل به معشوق خويش هر كاري انجام دهيد!


بو ادكلن رالف لورن پولو قرمز رنگ رد-Ralph Lauren Polo Redدر فصول سرد ادكلن پولو رد خوشبو را به كار گيري نمائيد و حس گرما، شادابي و نشاط را به خويش ارزاني داريد. بوي ليمو و گريپ فروت او‌لين بويي ميباشد كه بعداز به كارگيري از اين ادكلن استشمام خواهيد كرد. در زمان روز با گذشتن از كنار ساير اين بوي خوب را به آنها نيز كادو مي‌كنيد.بوي خير كه نتايج آن قادر است جذب كردن خانم گزينه عشق تان باشد.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۷:۱۷ توسط:حامد موضوع:

عطرهاي ديزاينري مشترك

بهترين عطر زنانه
رايحه شماره 5 : Aqua Allegoria Herba Fresca Guerlainمگر مي‌گردد دربين عطرهاي ديزاينري مشترك، نامي از گرلن نباشد ؟! منزل عطرسازي گرلن براي دوست داران عطرهاي مشترك عطرهاي زيادي را ايجاد نموده است . البته انگيزه گروه مقاله‌ها رويال رايحه، معرفي و سفارش پر بازديد ترين و تمامي پسندترين بو در بين بقيه عطرهاي لاين گرلن مي‌باشد .


موادتشكيل دهنده آفريننده Aqua Allegoria Herba Fresca  در نُت ابتدايي دربرگيرنده ليمو سنگي و گل شبدر هست . قلب اين رايحه را نعناي جديد و بوي مست كننده چاي تشكيل داده اند . در غايت نُت آخري با رويكردي به طور كامل گلي و با موادسازنده گل هاي پنجه مريم و زنبق الوادي خاتمه مييابند .
پخش عطر : ملايم و در حدود پوست 
ماندگاري بو : حدودا 3 تا 4 ساعت ميباشد .
بها : در محدوده 300 هزار تومان



رايحه شماره 6 :Virgin Island Water Creed آوازه و شهرت كريد  به عطرهاي بسيار طبيعي با تركيبات معمولي آن ميباشد . در‌اين دربين كريد ويرجين آيلند واتر جزو شايسته ترين و لبريز فروش ترين رايحه هاي مشترك كريد مي‌باشد . ويرجين آيلند واتر با عطر اي ترش و آبدار كه از ليمو شيرازي نشات ميگرد، شروعي شاداب داراست . پيرو با نُت هاي شيرين همچون نارگيل، شكر، مُشك وترديد عطر اي قندي و لذت بخشي را به وجود مياورد . به صورت كلي Virgin Island Water عطر برنده نارگيل را براي شما به ارمغان مياورد و روزهاي شور را براي خانواده رقم خواهد زد . 
 
پخش عطر : ميانگين 
ماندگاري رايحه : در حدود 6 ساعت 
ارزش : در محدوده 500هزار تومان




رايحه شماره 7 : Eau Parfumee au The Rouge Bvlgari 
اخيرا منزل عطرسازي بولگاري هم به عده ساخت كنندگان عطرهاي يوني يا اين كه مشترك پيوسته ميباشد و ما قصد داريم يكي‌از شايسته ترين هاي لاين جديدش را به شما معرفي كنيم . در‌صورتي‌كه عشق و علاقه مند به چاي ميباشيد، بولگاري رُژ را دريابيد . بولگاري رژ با نُت هاي چاي و انجير شمارا شگفت زده خواهد كرد . The Rouge Bvlgari عطريست بسيار خشوبو كه در تاپ نُتش ترنج، فلفل صورتي، پرتقال حضور دارا هستند. چاي و انجير حضوري پررنگ در نُت مياني دارا هستند و قلب تپنده بولگاري محسوب ميشوند . در غايت عناصري همچون مشك، گردو و صمغ ها بيس نُت رايحه را تشكيل مي‌دهند .
بولگاري رژ شروعي سبز و شادابي دارااست .به‌تدريج رو به معتدل بودن تكان مي كند و عطر اي نصفه شيرين ميوه اي را به شما كادو مي دهد .
پخش عطر : ميانگين 
ماندگاري رايحه : در حدود 5 ساعت 
ارزش : در محدوده 300 هزار تومان




بو شماره 8 : Eau de Cartier Concentree Cartier
هشتمين توصيه رويال بو، يك كدام از رايحه هاي مارك خوب كارتير هست . Eau de Cartier Concentree همانند نفسي عميق در هواي جديد و پاك با نسيمي از گياهان معطر ميباشد . عطر اي تلخ و ترش و مقداري تند.  وي د كارتير كانسنتري در تيم بويايي مركبات-معطر قرار گرفته ميباشد . در نت ابتدايي Eau de Cartier Concentree يوزو و تخم گشنيز؛ در قلب بو برگ بنفشه و اسطوخودوس و در غايت در نت آخرين عنبر، نعنا هندي و چوب درت سدار حضور دارا هستند .
پخش بو : ملايم 
ماندگاري رايحه : در حدود 6 ساعت 
بها : در محدوده 200 هزار تومان




 
رايحه شماره 9 : Agua de Loewe Cala d'Or Loewe 
از دربين عطرهاي مارك لووه، آگوا د لووه محصول دِ اُر  سفارش رويال بو است. عطري كه بسيار خنك، بسيار تلخ و ترش و تند ميباشد . بو اي كه آن را بسيار مطلوب به كارگيري روزمره و ولي روزهاي تعطيلات مي كند . عطر اي مديترانه اي و پر نمك و اشتياق اسپانيايي كه با نازكي و اعتنا هر چه تمام خيس با رنگي قشنگ از مايع بو در باطن بطري خوشگل و خوش رنگ آن جاي گرفته ميباشد . 
Agua de Loewe Cala d'Or شروعي بسيار مركباتي و تند و بسيار خنك است . پيرو توان مركبات كمتر گرديده و رايحه تمي چوبي و چاشني اي مي‌گيرد . و خنك خيس و سبك خيس ميشود . 
 
پخش عطر : ميانگين
ماندگاري بو : حدودا  6 ساعت 
ارزش : در محدوده 160 هزار تومان




رايحه شماره 10 : CK One Calvin Klein سي كي وان، او‌لين رايحه يوني يا اين كه مشترك ميباشد كه در عالم معرفي شده‌است . عطر اي كه مرز ها را توسعه و گسترش اعطا كرد و ساختار و ذوق و سليقه اي نو در صنعت عطرسازي پديد مياورد . چه گونه يك رايحه بايستي هم مردانه باشد و هم زنانه ! آن هم در سال 1994    !  سي كي وان به شما جواب مي دهد .
كالوين كلين وان مشترك عطريست مركباتي و ميوه اي و معطر كه بو اي ملايم  و بسيار همگي پسندي را براي شما به ارمغان مياورد . بو اي بر محوريت مركبات ترش و آبدار و ميوه هايي همچون آناناس كه شيريني لذت بخشي را در رايحه به وجود آورند . و نُت هاي سبز كه تازگي و معاش را در رگ هاي سي كي وان روان مي كنند .
پخش عطر : ميانگين
ماندگاري رايحه : بسيار خوب !
ارزش : حجم 200 ميلي آن حدودا 120 هزار تومان ميباشد كه بسيار به صرفه و خوش ارزش ميباشد .


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۱۷:۳۳ توسط:حامد موضوع:

پخش رايحه از گزينه‌هاي نخستين در گزينش بو

بهترين عطر زنانه

به هنگام تعيين رايحه بايستي به مورد ها پايين اعتنا كرد:۱-براي اكثري از اشخاص، پخش رايحه از گزينه‌هاي نخستين در گزينش بو ميباشد. در اصلً عطرهايي كه روغني ميباشند، گران‌خيس بوده و پخش بوي بهتري دارا هستند و از عطرهايي كه گياهي ميباشند نمي‌اقتدار انتظار پخش بوي بالايي داشت. در صورتيكه براي ضيافت در پي عطري مطلوب مي باشيد و در صورتيكه دارايي‌ كافي در چنگ داريد و ميخواهيد عطري با پخش بوي بالا خريداري نماييد، به حيث ميايد تعيين پرفيوم‌ها و ادوپرفيوم ها مطلوب‌خيس ميباشد. ولي به جهت بالا بودن ارزش اين دسته عطرها، معمولاً بهتر ميباشد صرفا براي ضيافت‌ها آيتم به كار گيري قرار بگيرند.
۲-ماندگاري رايحه روي خرقه و تن از فاكتورهاي مهم بعدي ميباشد كه خريداران بايستي به هنگام خريد بو به آن اعتنا بسيار داشته باشند. در اصلً شايسته ترين رويه براي آزمون كردن اصالت عطرها آن ميباشد كه بو را روي بدنتان زده و چندين دقيقه حوصله فرمائيد تا مطمئن گرديد رايحه روي بدنتان تغيير و تحول عطر نمي‌دهد.
۳-آيتم آخرين كه ميتوانيم به آن اشاره كنيم، سردي و گرمي عطرها ميباشد. معمولاً فصل و ذائقه ‌اشخاص، تأثير مهمي در گزينش بو برحسب سردي و گرمي آن داراست. عطرهاي گرم در زمستان و عطرهاي خنك در فصل تابستان، ماندگاري بيشتري دارا هستند. تعيين صحيح بو از گزاره رايحه جيوانچي ، بو شانل ، بو كلوين كلين و ديگر برندها با اعتنا به فصل مي‌تواند گزينه‌هاي ديگر را هم ذيل تأثير قرار دهد.


در پايان لازم ميدانيم شما‌را با خصوصيت هاي رايحه جيوانچي، تحت عنوان يك كدام از پرطرفدارترين هاي بازار رايحه و ادكلن آشنا كنيم. كمپاني خالق اين مارك از تركيبات اسانس هاي بسيار متنوع در توليدات خويش به كار گيري نموده است. بكارگيري اسانس هاي متنوع، سبب ساز به ساخت محصولي با عطر بسيار دلپذير شده‌است. ديگر نقطه قوت عطرهاي جيوانچي، تنوع بالاي عطرهاي سرد، گرم و معتدل آن ميباشد. از ساير خصوصيت هاي شايان توجه اين مارك، ميتوانيم به ماندگاري بالاي محصول ها اين مارك اشاره كنيم. يك بو مطلوب و كيفيت عالي، بايستي دست‌كم ۸ ساعت ماندگاري داشته باشد و هر چه واحد سنجش ماندگاري آن از ۸ ساعت بالاتر رود، نشان دهنده فراتر بودن كيفيت بو و غلظت بالاي اسانس طبيعي به فعاليت رفته در آن ميباشد. به كارگيري از اسانس هاي به طور كاملً گياهي، از ساير خصوصيت هايي ميباشد كه‌اين مارك را به يك كدام از پرتقاضاترين هاي بازار تبديل نموده است.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۴۲:۳۸ توسط:حامد موضوع: