مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

تعيين بو، نماد و آرم موقعيت كلي شخصيت انسان

بهترين عطر زنانه
تعيين بو، نماد و آرم موقعيت كلي شخصيت انسان هاست. بو كساني كه اصول عطرزدن را بلد ميباشند، به نوعي مثل امضاي آنهاست. در صورتي شما هم چنين تمايلي داريد، مي بايست مراحلي را بگذرانيد تا رايحه قابل قبولي تعيين نمائيد.


اولي قدم، شعور و آشنايي گونه عطرهايي ميباشد كه محترم شما تناسبي ندارند و به هيچ وجه با شرايط و ويژگي ها ظاهري تان، هماهنگ نيستند. با اين آشنايي ميتوانيد عطرهايي تعيين نماييد كه شخصيت شمارا جامع تر نمايند خير اينكه با مختصات فردي تان منافات داشته باشند. براي مثال چنانچه شخصيتي آهسته و ملايم داريد، استعمال از عطرهاي تند با بوهاي به يادماندني، به هيچ عنوان با روحياتتان سازگار وجود ندارد و دور و بري ها را در واكنش با شما حيران و سردرگم مينمايد!


مرحله اساسي ديگر اين ميباشد كه عطرها و بو هايي كه دوست نداريد، كنار بگذاريد و ذيل هيچ قوانيني حاضر نشويد از آن‌ها به كار گيري نمائيد. در صورتيكه حقيقتا عطري را دوست نداريد يا اين كه بهتر ميباشد بگوييم در شرايطي‌كه از ته دل، شيدا عطري كه تعيين ميكنيد، نيستيد، هيچوقت نمي توانيد بو اصلي يا اين كه به عبارتي رايحه امضايي خودتان را پيدا فرماييد. چنانچه عطري كه تعيين نموده ايد هيچ تاثير مثبتي روي خودتان ندارد، پس استعمال از آن ابدا پيشنهاد نمي‌شود. رايحه شما مي بايست قبلي از همگي روي خودتان تاثير عميق و مثبت داشته باشد.


سو‌مين مرحله كه بسيار مهم و در گزينش رايحه امضايي قابل اهميت ميباشد، اين ميباشد كه عطري گزينش فرمائيد كه در زمره عطرها و برند هاي شناخته گرديده در صنعت عطرسازي باشد، براين اساس از امتحان و نادرست براي گزينش بو استعمال نكنيد و به عطرهايي اعتماد نمائيد كه داراي اعتبار باشند.
خواسته از بو امضايي و هويتي اين وجود ندارد كه تا پايان قدمت صرفا از يك يا اين كه دو بو يگانه به كار گيري نماييد، بلكه مي بايست در زمان معاش با اعتنا به موقعيت و زمانه مختص، رايحه گزينش نماييد.



برچسب: بهترين عطر زنانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۲۸:۲۲ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :