مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

عطري كه هم مطلوب روز و هم شب

 بهترين عطر زنانه

محل معاش و برنامه ي وقتي تان را در حيث بگيريدبراي اينكه شدت عطرتان را مشخص و معلوم فرماييد، از طرز ي معاش و شهري كه در آن معاش مي نمائيد به كارگيري فرمائيد. در صورتيكه بطور منظم با همياران تان واكنش نزديك داريد، بايستي از چيزي كه به حيث بقيه افراد بسيار كاركشته يا اين كه از لحاظ شيميايي تحريك كننده ميباشد، پرهيز كنيد. با اين حالا، خارج رفتن در شب، عطري حاذق خيس را مي طلبد.

در صورتي چند دفعه در هفته خارج مي رويد، عطري كه هم مطلوب روز و هم شب ميباشد يا اين كه عطري كه به‌تدريج عطر اش تغيير و تحول مي نمايد و لايه لايه ميباشد را در لحاظ بگيريد. آب و هوايي كه در آن معاش مي فرمائيد نيز مي بايست به شما ياري دهد كه عطرتان را متعادل فرمائيد. بطور كلي، هرچه دما و رطوبت طولاني تر باشد، رايحه شما بايستي سبك خيس باشد.
 
 
مخلوط مطلوب خودتان را بشناسيديك خط مش مطمئن براي بوجود آوردن عطري منحصر به فرد بفرد اين ميباشد كه يك شيميدان آماتور گرديد و عطرها را با هم ادغام فرمائيد! شما براي اين عمل بايستي دوره متعددي را در دكان هاي رايحه سپري فرماييد، البته كارايي فرمائيد ازدو لايه رايحه به كارگيري نمائيد، به عنوان مثال او‌لين لايه، يك رايحه ديدني با بوي مشك، و بعدي عطري شيرين خيس باشد.

در غايت آنچه شما به دنبالش ميباشيد، تركيبي ميباشد كه بهتر از هر كدام از دو رايحه در وقتي كه به تنهايي به كار گيري مي شوند باشد. شايسته ترين نصيب ادغام بو اين ميباشد كه انجام اين فعاليت تضمين مي نمايد كه هيچ گاه هيچكس ديگري از عطري كه شما مي زنيد، به كارگيري نخواهد كرد.
 
 
احساس بويايي يك نفر ديگرشما فعلا مهم‌ترين ملاحظات را راجع به كشف كردن يك رايحه امضا مي دانيد. ولي نكته ي ديگري كه بها ياد‌آوري داراست، اين ميباشد كه حيث يك نفر ديگر را هم بپرسيد!


برچسب: بهترين عطر زنانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۱۶:۰۷ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :