مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

تام فورد بلك اركيد Tom Ford ‘Black Orchid’ Perfume

تام فورد بلك اركيد Tom Ford ‘Black Orchid’ Perfume

بهترين عطر زنانه
بو شيرين و مختص اين مارك شمارا مجذوب و محسور ميكند . فصل بهار را با اين تم به وضوح شم خواهيد كرد و شم جواني و نشاط و شادابي در شما به قليان درخواهد امد انقدر كه سرشار از پر نمك و شادابي مي شويد و اين احساس را هم به مخاطبتان منتقل مي‌كنيد .

گام زدن در دشت هاي سبز و پر‌از گل ها بهاري در حاليكه دست در چنگ معشوق داريد كمترين وجد و حسي ميباشد كه‌اين مارك در شما توليد خواهد كرد اما مارك فورد توليداتش را براي گران قيمت ها به بازار عرضه مي نمايد البته گمان ميكنم گهگاه ولخرجي براي دل خودتان و ان كه عاشقش مي باشيد بد نباشد .

Carolina Herrera 212 VIP Rose


شركت كارولينا هررا كارشناس در ايجاد بو هاي شيرين و ديدني و ميوه اي ميباشد و فصل بهار هم فصل همين تم ها بوده و قادر است تعيين خير و خوبي براي اين فصل و روءيت كرد و بازديد هاي عيد باشد . مال ۲۱۲ اين مارك رايحه و بوي شيرين و شيكي داشته و مي‌تواند براي قرارهاي عاشقانه و مملو از حس شما هم تعيين شود در صورتيكه طرفدار مزه ها و شم هاي هيجان آور ميباشيد و ترسي از ريسك نداريد اين مارك و فرآورده ۲۱۲ ان را آزمون فرمائيد ما به شما قسم مي‌دهيم پشيمان نخواهيد شد .

ورساچي (VERSACE)
از پرفروش ترين هاي اين مارك الماس رنگ زرد يا اين كه ورساچه زردرنگ ميباشد اين شركت به جهت گزينش پرسنل متبحر و خلق كننده در كمپاني خويش توانست با روانه كردن اين جنس به بازار به يكباره دنياي مد را يك حركت بدون شوخي داده به نحوي كه كمتر ويتريني از دكان هاي ارايشي فروشي را مي توانستيد پيدا فرمائيد كه‌اين رايحه را نداشته باشند . احساس اعتماد و خاطر انگيزي كه‌اين بو در فرد توليد مينمايد را در هيچ برندي پيدا نخواهيد كرد متانت ، زيبايي و جذابيت تمامي درين متاع منحصربه‌فرد انباشته شده ميباشد .


برچسب: بهترين عطر زنانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۴:۵۳ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :