مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

ادو تويلت ايو سن لورن Black Opium

بهترين عطر زنانه
ادو تويلت ايو سن لورن Black Opium
ارزش براي شما: ۱٬۱۹۰٬۰۰۰ تومان
مشاهده متاع و خريد
خريد اين رايحه
۳ / ۵ ( ۳ امتياز )
بو لانكوم گونه La Vie Est Belle EDP
اين رايحه نيز از هنگامي كه روانه بازار شده‌است معدود خيس سالي اتفاق افتاده كه دربين ليست بو هاي خوب سال نباشد، لانكوم جنس كمپاني فرانسه است و همانگونه كه از نامش پيداست در معناي “معاش زيباست” مي‌باشد، با به كار بستن از اين رايحه همواره شم نيكي خواهيد داشت به اين دليل‌كه در نت آغازين خويش بوي انگور سياه خارجي و گلابي را خواهد اعطا كرد و بعد از آن نيز با ادغام فوق العاده شكوفه پرتغال و ياسمن مواجه خواهيد شد. اين بو كه در ليست شايسته ترين بو هاي زنانه جاي دارد در نت نهايي خويش بوي وانيل و نعنا هندي را خواهد داشت. اين رايحه طبع گرم و شيرين دارااست و مي‌توانيد از لينك و پيوند پايين آن را خريداري فرماييد.

شايسته ترين بو هاي زنانه سال 2019


ادو پرفيوم لانكوم La Vie Est Belle حجم ۷۵ ميلي ليتر
بها براي شما: ۹۶۵٬۰۰۰ تومان
مشاهده مال و خريد
خريد اين بو
۳ / ۵ ( ۳ امتياز )
رايحه بولگاري جور Bvlgari Jasmin Noir EDP
مارك بولگاري رايحه جاسمين نوير(Jasmin Noir) را در سال ۲۰۰۸ ساخت و روانه ي بازار كرد. اين رايحه كه از عطر‌اي شيرين و گرم منفعت مي برد، يكي شايسته ترين گزينش‌ها براي بانواني ميباشد كه بدين دسته بو عشق دارا‌هستند. ساختار اصلي اين بو را گياهان معطر تشكيل مي دهند و همين زمينه سبب مي گردد تا بوي اين بو براي شخص به كارگيري‌كننده و اطرافيانش، يادآور متانت و زيبايي طبيعت باشد.

رايحه گوچي فلورا عطري استثنايي براي خانوم هاي جوانمشاهده
اين رايحه در نت آغازين خويش بوي تركيبات سبز و گاردنياي ياسمني را خواهد داشت و بعداز آن در نت مياني خويش بو ياس و بادام را به مشام دور و بري ها خواهد رساند و در غايت در نت آخرين خويش عطر دانه تونكا، روايح چوبي، شيرين بيان، مشك، كهربا ونعناع هندي را به مشام خواهد رساند.
شايسته ترين رايحه هاي زنانه سال 2019


ادو پرفيوم بولگاري Jasmin Noir
بها براي شما: ۰ تومان
مشاهده فرآورده و خريد
خريد اين رايحه
۳ / ۵ ( ۳ امتياز )


شايسته ترين رايحه زنانه براي قرار هاي عاشقانه
در قرارهاي عاشاقانه هر دو طرف سعي بر خوش رايحه بودن دارا‌هستند البته اين فرمان در خانوم ها شايع خيس ميباشد كه عطري را گزينش نمايند كه يگانه قرارهاي عاشقانه باشد و بتوانند روز نيكي را رقم بزنند. از اين رو به‌دنبال تني چند از اين بو ها را كه در ليست شايسته ترين بو هاي زنانه براي قرارهاي عاشقانه وجود دارا هستند براي شما معرفي مي‌نماييم.

رايحه تامي هيلفيگر گونه Tommy Girl EDT
رايحه نارسيسو رودريگز گونه Essence EDP
رايحه آمواژ جور Reflection Foe EDP
رايحه آيدس د ونوستاس جور Aedes de Venustas EDP
شايسته ترين رايحه هاي زنانه سال 2019

بو تامي هيلفيگر دسته Tommy Girl EDT
در قرارهاي عاشقانه داشتن يك بو خوب و خوش رايحه قادر است شم شادابي بيشتري را منتقل كند. درين در ميان خانم ها رغبت بيشتري براي داشتن يك رايحه يگانه دارا هستند و بو تامي هيلفيگر يك رايحه بسيار خوش عطر است كه در نت آغازين خويش عطر گل كامليا و درخت سيب را خواهد داشت كه پيرو در نت مياني خويش بوي گل رز و گل سوسن را خواهد داشت. در نت نهايي نيز اين بو بوي گل ياس و سدر را خواهد بخشيد كه با طبع خنك خويش ميتواند شم خوب و روز فوق العاده اي را در قرار عاشقانه رقم بزند.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۴۵:۲۰ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :