مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

تفاوت رايحه روغني و غير روغني

بهترين عطر زنانه

مطلوب استعمال روزانه   
بو هاي روغني به اين دليل كه الكل ندارند در هوا كمتر پخش خواهند شد و اضافه روي پوست باقي ميمانند و مطلوب به كار گيري روزانه در دفتر هستند چون كه بوي آن در حوالي شما  پخش نخواهد شد.
تفاوت رايحه روغني و غير روغني   
به‌غير از تركيبات الكل و روغن كه در ساختار عطرهاي روغني و غيرروغني تفاوت دارااست، فرمول اصلي توليد اين عطرها با هم برابر ميباشد. درنتيجه به‌ حيث عطر، تفاوت خاصي در ميان عطرهاي روغني و غيرروغني مشاهده نميشود. اما اين نكته را مي بايست بدانيد عطر عطرهايي كه در تركيبات آن از الكل مستعمل ميباشد، زودتر معلوم ميگردد ولي درمجموع بو اين عطرها با هم فرق چنداني ندارد.
به كارگيري از رايحه روغني  
براي به كارگيري و تاثير بويايي اضافه اين رايحه مي‌توانيد از ادغام بو روغني و غير روغني بايكديگر با يك عطر به كار گيري نماييد. با اين توضيح در حالتي كه ميخواهيد از مدام خوش‌بوتر گرديد، در آغاز بو روغني را روي نصيب‌هايي از پوست خويش بزنيد و بعد يك بو غيرروغني با به عبارتي عطر را به خرقه خويش اسپري فرماييد تا در كنار ماندگاري، رايحه شما نفوذ بيشتري در هوا داشته باشد و سريع‌خيس به مشام دور و بري ها رسد. براي خريد رايحه روغني ميتوانيد به كاغذ رايحه شقايق مراجعه‌نماييدازآنجاكه بو هاي روغني ماندگاري بيشتري دارا‌هستند براي تميديد بوي آن نيازي وجود ندارد كه هر ساعت آن را روي تن مجدد اسپري كرد. و بدون شك استعمال از آن در مقايسه با بقيه عطرهاي غير روغني به صرفه خيس خواهد بود. دربين عطرهاي روغني، عطرهايي با بو چوب‌ كفش تابستاني را سفارش ميكنيم. اين عطرها قيمت ارزان ‌تري داشته و عطر‌ آن ها نيز بسيار دلنشين ميباشد.
پخش بو ملايم بو روغني 
همان طور كه گفته شد در عطرهاي روغني الكل به عمل نرفته ميباشد و همين قدمت باعث مي گردد كه در حين پخش بو به طور ملايم پخش شود. اين رايحه ها طولاني تر روي پوست باقي مي‌مانند و در هوا پخش نخواهند شد و پوست شمارا خوشبو خواهند كرد.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۶:۵۹ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :