مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

عطر اسرار آميز و جاودانه انجير

بهترين عطر زنانه

سل دو وتيور، عطري براي شور، نشاط و پاي كوبي، در درخششي ناب و صميمي و آكنده از تلألوء ميباشد. بو اي طبيعي، ديدني و گران قيمت از وتيور. وتيور، در وجوه متعدد: گياهي و جديد، خاكي، مقداري چركين و يه خرده دودي كه‌اين بو يك‌سري لايه و ديده نشده را لايه هايي نمكين، مركباتي، چاشني اي و دريايي پوشانده ميباشد.

عطري براي تجربه كردن لحظاتي خنده رو و متانت بخش در هاله اي از آرامش و شكوه و اعتماد.

 

 اردمي

Figaro Lubin

 

عطر اسرار آميز و جاودانه انجير، در هيبتي مطبوع و قابل انعطاف، چوبي و يه خرده سبز، پودري و مقداري خاك گرفته، اينبار از بين ماجرا متانت بخش و سراسر اعتماد و دلبستگي بو فيگارو به مشام مي‌رسد.

فيگارو، غايت پيچيدگي و غناي يك عطر بي آلايش البته تأمل بر انگيز ميباشد. بو انجير در فضايي عميق و شگفت انگيز كه با احساسات فردي ويژه اي كه در هر مخاطب بر مي انگيزد، توجهات را بسوي شما جلب ميكند.

 

 

Les Jeux sont Faits Jovoy Paris

 

كهربا براي اغواگري، كهربا براي تجمل، كهربا براي عمق و غنا بخشيدن، كهربا براي جلب اعتماد و صميمت و كهربا براي بياد ماندن. عطري از كهربا كه در لايه هايي دودي، گياهي و آبميوه پيچيده شده‌است، سراغ داريد؟ آري!

با كهرباي بي نياز و ناب ژو سون فه، بدرخشيد و با اين درخشش ناب، لذت يك مشايعت بياد ماندني با دوستان عزيز در روزها پيش رو را جاودانه سازيد.

 

 

1725 Histoires de Parfums

 

از مورخ و رخ هاي تاريخي، عطر اي تاسيس شده است كه هر مخاطبي را شيدا غنا، شكوه، عمق و پيچيدگي هاي ملايم و مطبوع خويش ميكند.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۶:۳۲ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :