مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

يكي عطرهاي خوش ارزش با بو‌اي به ياد ماندني و كلاسيك

بهترين عطر زنانه

يكي عطرهاي خوش ارزش با بو‌اي به ياد ماندني و كلاسيك Intimately Beckham ميباشد كه اضافه استعمال از آن براي قرارهاي عاشقانه و مناسبت‌هاي احساساتي سفارش ميشود. بو دلپذير بو بكهام با نت‌هايي از چوب دمپايي، نعناي هندي، جوز، گريپ فروت و گل بنفشه ياور ميباشد. علاوه بر اين عطر سنگين اين بو سبب دوام و ماندگاري هر چه بيش تر بوي آن مي شود. اين بو يك كادو عالي براي يك آقاي نو گرا، رماتيك و امرزوي ميباشد.
رايحه ارزان ارزش با بو ترنج: Adidas Deep Energyرايحه ارزان - Adidas Deep Energy
خريد رايحه

اردمي
درصورتي كه زياد عشق و علاقه‌مند به استعمال از رايحه و ادكلن نيستند و فقط در موقعيت يگانه از آن به كارگيري مي كنيد، رايحه Adidas Deep Energy يك رايحه تماما اقتصادي براي آغاز ميباشد. بو اين فرآورده تند وجود ندارد و نت‌هاي آغازين آن برگرفته از بو ترنج و ماندارين ميباشد كه در غايت با بوي چاشني، سيب سبز، هل و مشك به نت‌هاي آخرين خويش مي رسد. براي دارايي‌هاي محدود اين كالا يك كدام از شايسته ترين عطرها براي كليه تيم‌هاي سني ميباشد.
بو ارزان ارزش با بو چوب:Curve by Liz Claiborne for Menبو ارزان - Curve by Liz Claiborne for Menخريد بو


Curve يك رايحه كلاسيك با بها مقرون به صرفه براي استعمال روزانه آقايان ميباشد. عطر معطر و ملايم اين بو برگرفته از ادغام گياهان سبز و چوب ميباشد. اين بو براي آقايان با هر سن و حالت شغلي يك مورد عالي ميباشد. دربين عطرهاي ارزان و به ياد ماندني مردانه در دنيا اين رايحه از رده بالايي شامل است.
بو ارزان ارزش با عطر چاشني و ميوه: David Beckham Instinctبو ارزان - David Beckham Instinct
خريد رايحه


يك كدام از پيشنهادات عالي براي قرارهاي احساساتي و عاشقانه به كار گيري از بو دلپذير بكهام ميباشد. اين بو ارزان با بوي فوق العاده برگرفته از بو چاشني و ميوه ايجاد شده‌است. ادغام پرتقال، ماندارين و ترنج با هل، فلفل شيرين و باديان ختايي هر كسي را مست مي‌نمايد. اين بو براي استعمال روزانه نيز يك تعيين فن‌اي و مردانه ميباشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۳:۴۲ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :