مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

تشخيص ادكلن اصل از تقلبي هنگام خريد

بهترين عطر زنانه
تشخيص ادكلن اصل از تقلبي هنگام خريد با به كار گيري از روشهاي تشخيص ادكلن اصل از تقلبي قابليت و امكان پذير ميباشد تشخيص اصل بودن ادكلن از روي باركد يكي‌از روشهاي آشنايي ادكلن اصلي ميباشد پيرو شايسته ترين رويكرد تشخيص ادكلن اصل از تقلبي را بيان خوا هيم كرد.
 
شايسته ترين شيوه تشخيص ادكلن اصل از تقلبيتشخيص ادكلن اصل از تقلبي خيلي مشقت بار وجود ندارد و شما ميتوانيد با به كارگيري از يك‌سري ترفند بي آلايش از اصل بودن ادكلن اطمينان كسب فرمائيد. در‌حالتي كه قصد خريد ادكلن اصل را داريد و به چيزي كمتر از بو اصل و اورجينال دوست داستني خويش از مارك اصلي آن راضي نيستيد مي بايست بتوانيد ادكلن اصل از تقلبي را تشخيص دهيد و خريد موفقي داشته باشيد. البته چطور مي‌اقتدار اين فعاليت را انجام بخشيد؟ يك بو و ادكلن گشوده فن‌اي كه به اندازه كافي با ادكلن هاي اورجينال سروكار داشته ميباشد درين تشخيص مشكلي نخواهد داشت.


تفاوت بسته بندي ادكلن اصل از تقلبياو‌لين چيزي كه موقع خريد و گزينش ادكلن با آن روبرو مي شويد بسته بندي ادكلن و رايحه ميباشد. معمولا كارخانه‌هايي كه به ساخت رايحه و ادكلن تقلبي ميپردازند به نكاتي مثل املاي درست كلمه ها و گرامر اعتنا نمي كنند و چنين اشتباهاتي روي بسته بندي آنان به وفور چشم مي گردد و شما بي ترديد از يك مارك داراي اعتبار عطرسازي انتظار چنين خطاها فاحشي را نداريد. روي بسته بندي مقوايي ادكلن اصل مدام يك لايه سلفون هم موجود هست. شما بايستي اين لايه سلفون را به توجه و در تمام نقاط بازبيني فرمائيد و در شرايطي‌كه در قسمتي از آن، محو شدگي، لك، چروك و پاره‌گي مشاهده كرديد مي بايست به اصل بودن ادكلن شك و ترديد فرمائيد زيرا ادكلن هاي اصل با شايسته ترين كيفيت و با دستگاه‌هاي خود كار وكيوم و بسته بندي مي گردند و چنين خطايي در آن ها نا ممكن ميباشد (در فيس بروز چنين خطايي، مال هنگام در اختيار گرفتن كيفي از خط ايجاد حذف مي‌گردد).
 
ولي اين نكته را هم مد لحاظ داشته باشيد كه گهگاه ممكن ميباشد بسته ادكلن ها موقع حمل نقل له شود و زخم ببيند كه‌اين حادثه در خريد آنلاين رايحه هم بسيار محتمل ميباشد. علاوه بر اين برندهاي ادكلن، بخشي از ساخت خويش را فارغ از بسته بندي به بازار ارائه مي نمايند كه به عنوان تستر رايحه شناخته ميگردند. تسترها در بطري هاي سواي برند و فارغ از باكس به فروش مي‌رسند كه بها كمتري نسبت به ادكلن هاي اصل و بسته بندي گرديده آن مارك دارا‌هستند البته مخلوط جانور در‌اين بطري‌ها دقيقا به عبارتي چيزي ميباشد كه در بسته بندي ادكلن هاي اورجينال هم يافت ميشود.
 
تشخيص اصل بودن ادكلن از روي باركدتشخيص اصل بودن ادكلن از روي باركد روي شيشه قابليت پذير ميباشد؟ بيش تر اشخاص تصور مينمايند باركد كالا فقط چيزي ميباشد كه مي تواند آنها را از اصل بودن يا اين كه تقلبي بودن محصولي كه خريداري كرده‌اند مطمئن نمايد. اگرچه باركد براي همين خواسته پباده سازي گرديده و به كار گيري ميشود البته در واقع نسخه برداري كردن و جعل كردن يك باركد بي آلايش‌ترين كاري ميباشد كه اشخاص سود جو و متقلب در بازار ادكلن هاي تقلبي انجام ميدهند. قابل انعطاف افزارهاي مختلفي موجود هست كه باركدهاي جعلي ساخت كرده و روي كالا چاپ مي‌نمايند و در واقع انجام دادن اين فعاليت بسيار بي آلايش‌خيس از اين ميباشد كه يك سازنده بخواهد بسته بندي يا اين كه بطري و يا اين كه ماده بو مارك خاصي را عينا اسكن و تجديد بنا نمايد. باركد بايستي در كف باكس زده گرديده باشد . باركد روي بسته بندي ادكلن نشان مي دهد كه‌اين مال كجا و چه وقتي ايجاد شده‌است زيرا يك رايحه و ادكلن معلوم ممكن ميباشد در كشورهاي مختلفي ساخت شود. به صورت نمونه چنانچه عدد نخستين باركد ۳۰ تا ۳۷ باشد سرزمين خالق آن فرانسه ميباشد و درصورتي كه اين عدد ۵۰ باشد ادكلن متبوع در انگلستان ايجاد شده‌است. به همين ترتيب مي‌اقتدار بقيه خصوصيات ادكلن اصل را نيز از روش باركد استخراج كرد به شرطي كه‌اين باركد اصل و حقيقي وواقعي باشد. در صورتيكه ادكلن متبوع سريال نامبر يا اين كه باركد نداشت ۱۰۰% تقلبي مي باشد چون تمام شركتهاي داراي اعتبار از هر دوي اين شماره ها استعمال مي‌كنند . بعداز خريد هم مي‌توانيد همين شماره ها را در وبسايت كمپاني اصلي بررسي نماييد تا از اصل بودن آن اطمينان نتايج نمائيد .


تفاوت ادكلن اصل از تقلبيبعداز باز بيني بسته بندي و بطري ادكلن، نوبت به خويش ادكلن مي رسد كه مهم ترين چيز ميباشد و انگيزه شما از خريد يك ادكلن اورجينال منفعت مندي از اين مايع خوشبو و گران بها ميباشد. تفاوت ادكلن اصل از تقلبي چه مي‌باشد ؟ يك كدام از خصوصيت‌هاي مهم يك ادكلن تقلبي اين ميباشد مايع آن تماما واضح وجود ندارد در حالي كه يك ادكلن اصل و اورجينال، مايعي تماما واضح دارااست و هيچ رسوب و ته نشيني و ناخالصي در آن مشاهده نميشود. هنگامي شما ته بطري يك ادكلن اصل را مشاهده ميكنيد نبايد هيچ چيز خاصي ملاحظه كنيد زيرا ادكلن اصل يك محلول تماما يك دست ميباشد كه هيچوقت و حتي با سپري شد سال ها، ته نشين نمي شود.
ادكلن اورجينال يكسري لايه ميباشد و بو آن از سه لايه متفاوت درست شده ميباشد. اين سه بو با تاپ نوت يا اين كه نوت اول ابتدا ميگردد، با نوت مياني ادامه پيدا مي نمايد و با بيس نوت يا اين كه نوت آخري تمام ميگردد. ولي ادكلن تقلبي يك سري لايه ندارد و در شايسته ترين موقعيت صرفا يكي‌از نسخه برداري نادر قيمت از ادكلن اصلي ميباشد كه شمارا به خاطر ادكلن اصلي مي‌اندازد البته در واقع هيچ چيز مشتركي با آن ندارد. فراموش نكنيد كه در‌حالتي كه از اصل بودن ادكلن خويش مطمئن نيستيد هيچ گاه نبايد آن را مستقيما روي پوست خويش اسپري نماييد زيرا ممكن ميباشد اين عطرها دربردارنده تركيباتي باشند كه براي پوست مضر مي‌باشند و سبب عكس العمل‌هاي آلرژيك و حتي بيماري‌هاي بدون شوخي شوند.
 
تشخيص ادكلن اصل از تقلبي از روي بطريبعداز مفتوح كردن بسته بندي ادكلن، شما با بطري آن مواجه ميشويد، محيط‌اي شيشه‌اي يا اين كه پلاستيكي با درب اسپري دار با فارغ از اسپري كه دربردارنده مايع ادكلن ميباشد و در ته آن عبارت Made in … درج شده‌است. اين عبارت نشان دهنده محل و سرزمين آفريننده بو ميباشد كه اما در بعضي از گونه هاي ادكلن تقلبي هم ممكن ميباشد نوشته شده باشد. البته آرم‌هاي ديگري هم وجود دارا‌هستند كه ميتوانند شما‌را از تشخيص ادكلن اصل از تقلبي مطمئن نمايند. بطري يك ادكلن اصل، كيفيت بسيار بالايي داراست و زماني شما سطح شيشه‌اي بطري را لمس ميكنيد اين سطح به طور كامل صاف و سواي زائده ميباشد. با مشاهده شيشه بطري از نزديك هم هيچ حباب و ناصافي و ناخالصي در آن چشم نمي شود. شيشه همه ادكلن هاي اصل با باكيفيت ايجاد ميگردند چون شيشه ادكلن يك كدام از مورد ها بسيار مهم در ايجاد ادكلن است . درپوش ادكلن مي بايست محكم و به طور كامل فيت باشد . ادكلن هاي با شيشه يا اين كه پلاستيك بي كيفيت ۱۰۰% فيك ميباشند . نوشته‌ها و لوگوي روي بطري هم به طور كامل ظريف و بديهي و قابل تلاوت ميباشند و هيچ خطا تايپي و گرامري و محو شدگي و لك روي آن مشاهده نميشود. درب بطري ادكلن اصل هم كيفيت بسيار بالايي دارااست و روي رمز بطري تماما سفت مي گردد و لق و ناهماهنگ وجود ندارد. درصورتي كه ادكلن شما اصل باشد زماني بطري آن را رمز و ته مي كنيد درب اصلي بطري وا رفته يا اين كه گشوده نمي شود و نمي‌افتد. در چهره داشتن چسب مازاد بدور باكس ( ضعف در بسته بندي ) آن ادكلن را نخريد .


مقواي باكس ادكلن اصليباكس ادكلن هاي اصلي با انگيزه نگهداري از ادكلن در مقابل زخم‌هاي احتمالي پباده سازي گرديده، به همين عامل ميباشد كه باطن باكس نيز شاهد قسمتي هستيم كه به خير شيشه ادكلن را در محل خويش نگه مي دارد. با اين اكانت در حالتي كه با ادكلني واكنش كرديد كه مال بسته‌بندي مقواي آن كيفيت خير ندارد به احتمال زياد با يك ادكلن تقلبي طرف مي‌باشيد. پشت مقواي باكس ادكلن اصل نيز بايستي سپيد باشد و رنگ خاكستري حكايت از ادكلن تقلبي داراست.
 
خريد ادكلن اصل از مغازه هاي داراي اعتبارمدام ادكلن اصل خويش را از فروشندگان و مغازه هاي داراي اعتبار خريداري فرمائيد . همت نمائيد ادكلن اصل را از فروشگاه خريداري نمائيد تا از وب چون مي‌توانيد بخش اعظمي از مورد ها را باز‌بيني نماييد و به اصل يا اين كه فيك ( قلابي ) بودن آن پي ببريد .


تفاوت بها ادكلن اصل و تقلبيصحت دارد كه بها واحد سنجش صدق بر كيفيت ادكلن اصلي وجود ندارد ولي در‌حالتي كه از ارزش توزيع كارگاه ذيل خيس باشد ۱۰۰% تقلبي يا اين كه مورخ قبل مي باشد . ارزش ادكلن اصلي را مي‌توانيد در تارنما آمازون نظارت فرماييد و به تومان تبديل نمائيد آنگاه با بها ادكلن فروشي مقايسه نماييد . گول تخفيف را نخوريد چون هيچ كس ادكلن اصلي خوب را پايين ارزش خريد نميدهد .
 
تارنما اصلي آفريننده ادكلنساخت كنندگان رايحه و ادكلن مشخصاتي از باكس ، شيشه ، داده ها پشت باكس ادكلن اصل، باركد و خيلي از چيزهاي ديگر را براي اكران نهاده اند كه شما مي‌توانيد آن‌ها را تحليل نمائيد بعد از آن به خريد برويد .
 
آزمايش ماندگاري ادكلنادكلن هاي اصل بعداز استارت به مصرف كردن ۶ تا ۱۸ ماه آنگاه ماندگاري خويش را از دست مي دهند . ادكلن هاي فيك يا اين كه معولي پس از يك‌سري هفته تا تعدادي ماه ماندگاري خويش را از دست مي‌دهند .
 
تشخيص ادكلن اصل از تقلبي با ظواهردر صورتي به پباده سازي و صورت و ظواهر يك ادكلن اصلي با مثال تقلبي آن نگاهي داشته باشيد به خير و خوبي متوجه ميشويد كه مارك‌هاي اصلي غايت نازكي و ذوق را درخصوص شيشه ادكلن و بسته‌‌ بندي آن انجام ميدهند. در فيض دفعه آن گاه كه اراده خريد ادكلن داشتيد بي ترديد شيشه ادكلن را از زواياي متعدد با اعتنا تمام باز‌نگري فرماييد.
 


برچسب: بهترين عطر زنانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۴:۱۱ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :