مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

تعيين بو مطلوب

بهترين عطر زنانه
تنوع و تغيير‌و تحول در دنياي امروز بسيار زياد ميباشد و تعيين بو مطلوب قادر است بدين معاش بو و رايحه ببخشد. اين نوشته‌علمي يك راهنماي بي نقص براي خريد رايحه است، ما مدام در اكنون فعاليت كردن هستيم و اين روزمرگي ميتواند بشر را از پاي دربياورد. ممكن ميباشد گهگاه حس كنيم تبديل به يك ربات گرديده ايم و يك معاش به طور كامل ماشيني داريم. چيزي كه مي‌تواند مارا از ماشيني بودن خلاص نمايد و به ما روح معاش ببخشد بو ميباشد. گزينش رايحه مي‌تواند در مناسبت هاي متعدد گوناگون باشد. ما با تعيين بو ميتوانيم لحظات خاصي از معاش مان را آرم گذاري كنيم.

اردمي
راهنماي خريد بوعطرها به شاخه هاي متعدد تقسيم بندي مي گردند. برخي از مهم ترين شاخه هاي سنتي عطرها را در پايين مي‌خوانيد كه مي‌توانيد از آن ها در تعيين رايحه امداد بگيريد. در‌حالتي كه در گزينش رايحه معمولا سردرگم ميشويد، ميتوانيد با در حيث به دست آوردن يك‌سري فاكتورها، آيتم هاي انتخابي تان را محدود فرمائيد. عطرها را با هم مقايسه فرمائيد تا يك تصميم آگاهانه بگيريد و از گزينش رايحه پشيمان نشويد.
اصول اول در تعيين بو1. راهنماي خريد بو و تصميم گيري درباره‌ي بها:رايحه يك كالا گران قيمت ميباشد و بها آن ميتواند مختلف باشد. گذشته از تعيين رايحه و خريد آن، تصميم بگيريد كه چه قدر پول ميخواهيد براي آن هزينه فرماييد. در صورتي مي‌خواهيد رايحه را تحت عنوان كادو بخريد كه‌اين به پول و ارتباط تان با آن فرد برمي گردد. در صورتي مي‌خواهيد رايحه را به همسرتان كادو دهيد هم ممكن ميباشد بخواهيد براي وي طولاني تر از هر كس نمي شناسيد هزينه نماييد.


2.بازبيني معيار غلظت رايحهعطرها با اعتنا به واحد سنجش استوار بودنشان، اسم هاي مختلفي دارا هستند. به صورت معمول، عطرهايي كه ماندگاري بيشتري دارا‌هستند گران خيس ميباشند. در عين حالا عطرهاي ارزان ارزش، چندان به ياد ماندني نيستند. شما مي‌توانيد جور يا اين كه غلظت رايحه را روي بطري آن ملاحظه كنيد.
ادو كلن : دارنده كمترين معيار غلظت ميباشد كه تا حدود دو ساعت ماندگاري داراست. در بين 3- 5% روغن در آب و الكل مخلوط مي‌شود.
ادو تويلت : پاره اي به يادماندني خيس ميباشد و ميان 3 تا چهار ساعت اثرش باقي ميماند. در بين 4-8% روغن دارااست.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۴۱:۴۸ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :