مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

راهنماي توليد بو, ايده هايي براي توليد بو

راهنماي توليد بو, ايده هايي براي توليد بو

شما مي‌توانيد با عطر دلخواهتان، رايحه دوست داستني تان را بسازيد

 بهترين عطر زنانه

4 نكته اساسي كه قبلي از توليد رايحه در منزل بايستي بدانيد

1. يك شيشه تيره رنگ براي عطرتان گزينش نمائيد. مراقبت رايحه در يك شيشه تيره و دور از روشنايي منجر ماندگاري بيش تر آن مي گردد.

 

2. شيشه اي را گزينش نماييد كه پيش از اين در آن خوراكي نريخته باشيد چون رايحه آن خوراكي با بوي بو شما مخلوط مي گردد.

 

3. براي روغن هاي حمل كننده از روغن هاي فارغ از رايحه به كار گيري فرماييد.

 

4. در رخ استعمال از گل هاي طبيعي براي بو عطرتان شاخ و برگ هاي مازاد آنرا بگيريد و بهتر ميباشد براي اين فعاليت از گل هاي نو به كار گيري نماييد.

 

براي شما دوستان خوب يادگرفتن تنظيم رايحه گزينه عشق در منزل را در‌اين مقاله جمع آوري كرده ايم با بي آلايش ترين طرز ميتوانيد شايسته ترين رايحه گزينه عشق خويش را بسازيد.

 اردمي

مسلما شما هم بو و مارك خاصي را دوست داريد و بارها آن‌ها را كادو داده يا اين كه براي خودتان خريداري نموده ايد. ولي تا به درحال حاضر انديشه نموده ايد كه خودتان هم مي‌توانيد بو بسازيد؟ شايد پاره اي بدور از ذهن به لحاظ رسد البته حقيقت اين ميباشد كه با وسايل بي آلايش ميتوانيد از گياهان و گل هاي خوشبو بو دلخواهتان را تنظيم نماييد.

 

دنياي اسرار آميز و خوشبوي رايحه هركسي را شيدا خودش مي‌كند؛ از بوهاي ديرين و خوشي كه خاطره ها را به خاطر مي‌آورند تا بو هاي جديدي كه دنياي لبريز جنب و جوش و صنعتي رايحه با آنان طرفدارانش را شگفت زده مي نمايد.

 

فراگيري ايجاد بو گزينه عشق در منزل

مسلما شما هم رايحه و مارك خاصي را دوست داريد و بارها آنان‌را كادو داده يا اين كه براي خودتان خريداري نموده ايد. اما تا به حالا تاءمل كرده ايد كه خودتان هم مي توانيد بو بسازيد؟ احتمالا اندكي بعيد به حيث رسد البته واقعيت اين ميباشد كه با وسايل معمولي مي‌توانيد از گياهان و گل هاي خوش رايحه بو دلخواه تان را تهيه و تنظيم فرمائيد.

 

ايجاد بو خانگي,شيوه ايجاد بو

صحيح كردن بو خانگي

 

فراگيري توليد رايحه آيتم عشق در منزل

مواد لازم آن هم دردسترس ميباشد. احتمالا راز ديوار خودتان يا اين كه اهل يك محل احتمالا هم در باغچه ايوان. ياس امين الدوله و رز و شمعداني در ايوان غوغايي به پاكرده اند با بو بي نظيرشان. اين بو هاي دل پذير را به منزل بياوريد.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۵:۲۴ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :