مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

خريد رايحه زنانه خوشبو

بهترين عطر زنانه


خريد رايحه زنانه خوشبو همواره فعاليت بحران‌برانگيزي بوده ميباشد. اين فعاليت هنگامي مشقت بار‌خيس ميشود كه بخواهيم متناسب با فصلي كه در آن قرار گرفته‌ايم خريد كنيم. به عبارتي‌طور كه ميدانيد بو مطلوب تابستان دارنده عطر هاي خنك و سرد مي باشند تا در گرماي اين فصل احساس خوشايندي را به شما و همين‌طور بقيه افراد منتقل نمايند. بو هاي دريايي، مركبات و ميوه‌اي نيز معمولاً بيشترين سهم را در ايجاد رايحه و ادلكن مطلوب تابستان دارا هستند و به ‌تيتر نت هاي شالوده درين گونه از عطرها به كار گيري ميشوند. توصيه مي كنيم براي اطلاع از شگردهاي خريد بو زنانه خوشبو براي فصل‌تابستان اين نوشته‌ي علمي را تا آخر بخوانيد.
تفاوت بو تابستاني و زمستاني

فصل‌تابستان وقت قابل قبولي براي گشت‌وگذار در طبيعت، مسافرت و دورهمي‌هاي خارج از منزل ميباشد و اين زمينه به‌تناسب خيلي از تصميم‌هاي كوچك و وسيع معاش از پاراگراف شگردهاي گزينش و خريد رايحه زنانه و مردانه را زير تأثير قرار مي دهد. از طرف ديگر، از آنجايي كه رتبه‌ي حرارت هوا، تاثير بخش اعظمي روي بو‌ عطرها دارااست، بايستي رايحه متناسب با هر فصل را تعيين و به كار گيري فرمائيد.

اردمي
گرماي هوا رايحه و ادكلن را سريع‌خيس تبخير مي نمايد؛ در فيض بوي بو زودتر به مشام ميرسد. با اين اكانت در شرايطي كه رايحه و ادكلني كه گزينش ميكنيد بوي نافذي داشته باشد، اين بو در روزهاي گرم فصل تابستان بيشتراز حد موفق ميگردد. پس بهتر ميباشد براي خريد بو زنانه در فصل‌تابستان، سراغ عطر هاي ملايم‌تري برويد كه بويي جديد و باطراوت دارا هستند. بو مركبات، چاي سبز و گل‌هايي مانند ياسمن و مريم تعيين خير و خوبي براي رايحه زنانه خوشبو در فصل‌تابستان به اكانت مي آيند.
تشخيص عطرهاي نامناسب در فصل‌تابستان

علي‌رغم اينكه عطر هاي ملايم گل ها براي عطرهاي تابستاني مورد‌هاي بسيار خير و خوبي مي باشند، ولي بو هاي گل هايي را نيز سراغ داريم كه بهتر ميباشد خبري از آن ها در رايحه تابستاني شما نباشد. عطر هاي گرم نيز آيتم‌هاي نيكي براي عطرهاي زنانه و مردانه تابستاني به اكانت نمي‌آيند. در فصل تابستان مي بايست از به كارگيري از عطرهايي كه بو نافذي از گل ها دارا‌هستند دوري كنيد و سراغ عطرهايي با عطر هاي نعناع هندي، شيريني‌‌جات، وانيل و بو هاي نافذ شرقي نرويد.
راهكار بي آلايش براي ارتقاء ماندگاري بو در فصل تابستانبعداز به‌كارگيري شگردهاي خريد رايحه زنانه نوبت به استعمال از آن مي رسد. همگي‌ي ما دوست داريم عطري كه ميزنيم ماندگاري و دوام متعددي داشته باشد. يكي‌از راهكارهاي خوب براي ارتقاء ماندگاري بو زنانه و مردانه، توليد لايه‌اي از لوسيون هاي تن روي رايحه ميباشد تا جلوي ازبين‌رفتن سريع بوي خوش آن را بگيرد. به شرط آنكه نخست بو بزنيد و آن گاه لوسيون تن را روي به عبارتي نصيب از پوست بماليد. اين لوسيون نبايد معطر باشد و با بوي عطري كه زده‌ايد مخلوط شود. در‌اين‌صورت‌ ميباشد كه عطر بو شما طولاني تر و اما بهتر هم پا شما مي ماند.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۲۱:۴۵ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :