مرجع رسمي مقالات عطر مرجع رسمي مقالات عطر .

مرجع رسمي مقالات عطر

بو را در نقاط نبض دار تن به كارگيري كنيد

بهترين عطر زنانه
از عطرهايي مانند بولگاري، اسكادا و ايريا كه بو سنگيني دارا‌هستند، ترجيحا در محافل قانوني استعمال نماييد. مدام بهتر ميباشد كه در مكان‌هاي قانوني از عطر‌هاي تلخ، گرم، شيرين و تند به كارگيري فرمائيد.
بو را در نقاط نبض دار تن به كارگيري كنيد. نقاطي مانند; مچ دست و پشت گوش و قفسه سينه و گردن و باطن آرنج ها كه جريان خون قوي بر پوست گرمتر از ديگر نقاط مي باشد .
به نقل از باشگاه خبرنگاران عصر آزمون كردن رايحه، هنگام خريد اذن دهيد دستكم رايحه به برهه زماني 10 دقيقه روي پوست شما باقي بماند و زمانيكه بوي بو با بوي طبيعي تن شما آميخته مي گردد ايجاد بوي متفاوتي خواهد كرد. با اين فعاليت گزينش بهتري خواهيد كرد. همچين بيش از 3 رايحه را به طور همزمان آزمون نكنيد زيرا بيني شما ديگر اقتدار تشخيص نخواهد داشت.
در دنياي مُد، بو و اودكلن هم مثل رخت و خرقه و كفش و كلاه و . . . سال به سال، جديد ميشود ولي هر عطري براي هر سن وهرموقعيتي مطلوب وجود ندارد.
از عطرهايي مانند بولگاري، اسكادا و ايريا كه بو سنگيني دارا‌هستند، ترجيحا در محافل قانوني به كار گيري فرماييد. مدام بهتر ميباشد كه در مكان‌هاي قانوني از بو‌هاي تلخ، گرم، شيرين و تند استعمال فرمائيد.
در ايجاد عطرهاي تلخ معمولا از اسانس‌هايي مانند ريشه درختان و چاشني‌هاي تند شرقي به كارگيري مي نمايند. عطرهاي شيرين و گرم هم عطرهايي مي‌باشند كه از رايحه و مزه شكلات و ميوه‌هاي تابستاني برخوردارند.
از عطرهايي مانند مادام روشاز، گپ، هوگو و آزارو ترجيحا در محافل صميمانه و صميمي به كار گيري نماييد. مدام بهتر ميباشد كه در محافل صميمانه و صميمي، از عطرهاي سرد و ترش به كارگيري نمائيد.
بو سرد به عطري ميگويند كه احساس خنكي و طراوت را القا ‌نمايد. استشمام اين عطرها معمولا سبب ساز ميگردد كه مزهِ ميوه‌هايي مانند خيار و هندوانه را به خيال بياوريم.
رايحه ترش به عطري مي گويند كه مزه مركبات را به خيال بياورد. عطرهاي ترش نيز القاكننده شم تازگي و شادماني‌اند.
عطرهاي سرد و ترش سبب وقار روحي و رفع خستگي نيز ميشوند. لابد چشم‌ايد كه در باشگاه‌هاي ورزشي، هواي باطن باشگاه را معمولا با بو‌هاي سرد و ترش مطبوع مي كنند. عطرهايي با مزه گل‌هاي وحشي مي توانند احساس صميميت بيشتري به دور و اطراف القا نمايند.
همان طور كه در دعوا رنگ‌ها، از رنگ سال و رنگ فصل برايتان گفتيم؛ در دعوا عطرها هم مي بايست از رايحه سال و بو فصل كلام كنيم. طبيعتا عطرهايي كه بهتر ميباشد در روزهاي گرم و آفتابي به كار گيري ‌شوند، با عطرهايي كه مطلوب روزهاي سرد فصل زمستان‌اند، يكسان نيستند.
در بهار از عطرهاي ملايم به كار گيري فرماييد. عطرهاي ملايم و بهاري را معمولا از گل‌هاي بنفشه، تمشك و مگنوليا ميگيرند.
در روزهاي گرم فصل‌تابستان براي ماندگاري بوي بو بايستي به دفعات بيشتري از آن استعمال نمائيد. با اين اكانت، بهتر ميباشد كه در فصل گرم از عطري به كار گيري فرماييد كه ماندگاري بيشتري داشته باشد.
در فصل گرم، استعمال از بو‌هاي خنك و ترش، تلخ و ‌‌‌سرد، جنگلي و‌ وحشي بسيار خوشايند ميباشد. استعمال از بو هاي خنك و ترش در فصل‌تابستان، سرماي خوشايندي را به شما و اطرافيانتان منتقل ميكند و درنتيجه از احساس ِ‌گرماي دور و اطراف مي‌كاهد تا به يك احساس تعادل دمايي برسيد.


برچسب: بهترين عطر زنانه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۷:۴۰ توسط:حامد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :